• Jeeh n_n ik hoef eigenlyk mr 3 dagen nr school wnt op maandag komt bureau halt en moeten we nr de bieb ;l en vrijdag gaan we nr archeon [en daar gak mandy kidnappen alskdersiex3]

    en op de rest vn de dagen moetk pas 3e uur nr school :D en ikheb nog gewoon gym,handvaardigheid en tekenen x3 en nog paar gewone lessen en proefwerke


    We can only learn to love by loving.

    Jeeh n_n ik hoef eigenlyk mr 3 dagen nr school wnt op maandag komt bureau halt en moeten we nr de bieb ;l en vrijdag gaan we nr archeon [en daar gak mandy kidnappen alskdersiex3]

    en op de rest vn de dagen moetk pas 3e uur nr school :D en ikheb nog gewoon gym,handvaardigheid en tekenen x3 en nog paar gewone lessen en proefwerke

    Nou ik ben tijdje geleden net met school naar arceon geweest ik wou dat ik op dezelfde dag ging als jij!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jeeh n_n ik hoef eigenlyk mr 3 dagen nr school wnt op maandag komt bureau halt en moeten we nr de bieb ;l en vrijdag gaan we nr archeon [en daar gak mandy kidnappen alskdersiex3]

    en op de rest vn de dagen moetk pas 3e uur nr school :D en ikheb nog gewoon gym,handvaardigheid en tekenen x3 en nog paar gewone lessen en proefwerke

    Nou ik ben tijdje geleden net met school naar arceon geweest ik wou dat ik op dezelfde dag ging als jij!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nou ik ben tijdje geleden net met school naar arceon geweest ik wou dat ik op dezelfde dag ging als jij!<3


    ^^ WRM GAAN WE NOU NOOIT TEGELIJK :'( dn hadk je kunne sien :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ WRM GAAN WE NOU NOOIT TEGELIJK :'( dn hadk je kunne sien :'(

    Jaa :'( Btw het is stom daar :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Jaa :'( Btw het is stom daar :Y)

    ^^ dat wistk al dat het er stom was
    mr ik sit er wel lekker 2.5 uur voor in de bus.. ;l met 28 mogolische kinders
    en ik ga denk ik met de jongens uit mijn klas lopen wnt robbin is verliefd op mijn vest o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ^^ dat wistk al dat het er stom was
    mr ik sit er wel lekker 2.5 uur voor in de bus.. ;l met 28 mogolische kinders
    en ik ga denk ik met de jongens uit mijn klas lopen wnt robbin is verliefd op mijn vest o_o

    o_o zo heet mijn neef XD en ik moest iets van 2.20 in de bus n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    o_o zo heet mijn neef XD en ik moest iets van 2.20 in de bus n_n


    hihi sewxy x3 nou ik moet langer ;l
    mr ik ga moet SO lere
    byee


    We can only learn to love by loving.

    ik heb een kut toetsweek ik heb elke dag wel een toets:S

    (...)

    ^^ WRM GAAN WE NOU NOOIT TEGELIJK :'( dn hadk je kunne sien :'(


    okeey , dit gaat niet egt over dit onderwerp maar tog
    ik had 4 meisjes ontmoet 14juni , egt heel aardig , en toen kwamen we erachter dt we op dezelfde dag naar walibi gingen , dus toen gingen we elkaar weer opzoeken =] <3

    heb nu nog steeds contact met zeee =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    (...)

    hihi sewxy x3 nou ik moet langer ;l
    mr ik ga moet SO lere
    byee

    Uhu


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.