• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:46 ]

    Rol: Meester
    Kracht: Ze kan iemand zijn gedachten lezen.
    Naam: Aviera Degrassi
    Leeftijd: 25 jaar
    Uiterlijk:


    Aviera heeft lang donker haar met grove slagen erin. Ze heeft heldere blauwe ogen die uitstralen hoe ze zich op dat moment voelt. Verder heeft Aviera een lang slank lichaam met een zachte bruine tint als huidskleur.
    Karakter:Aviera is een harde dame die geen genade kent. Ze heeft een vriendelijke blik om zo haar vijanden te payen. Aviera is vrij arrogant en geeft zeker niet snel op. Ze zal vechten tot haar laatste kracht.
    Teken van Meesterzijnde:


    Goede & slechte eigenschappen:Aviera is een koppig iemand die vooral doet wat ze zelf wil. Ze neemt niet snel iets van anderen aan omdat ze het volgens haar zelf veel beter weet. Ze is wel in staat iemand gelijk te geven als ze het zelf toch wel verkeerd heeft.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:58 ]


    ~

    @DreamerN: Jij wilde een meester en een slaaf toch? :) Voor als ik mij zometeen vergis en ze wel reserveer voor je ;)

    Ben bijna klaar met mijn (eerste) rol, moet alleen nog een passende Noble Phantasm hebben... Ik kan er wel eentje overnemen, maar ik wil toch nog iets origineel zijn.
    wat is jou favoriet ?

    Trouwens, voor de mensen die de anime nog niet gezien hebben maar wel willen, hier een directe link to watch Fate/stay night
    Het is in het japans met engels ondertiteling.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:39 ]


    Credendo Vides

    Mijn favo van Noble Phantasms? Dat is zo ie zo Unlimited Blade Works!!! >=D xD
    Ik moet de mijne ook nog maken o.o Maar had er geen tijd voor hahaha xD Dus moet jullie ook wel ff matsen (A)

    Rol: Slaaf (i prefer “Servant”)
    Klas: Saber
    Naam: Briar (Rose; afgeleid van Aurora uit sleeping beauty :X*)
    Leeftijd: 22 (kunnen Servants eigenlijk wel een echte leeftijd hebben aangezien ze toch eigenlijk al honderden jaren oud zijn?)
    Uiterlijk (met foto):
    Hoe ze er gewoon uitziet wanneer ze overdag over straat loopt :


    Hoe ze erbij loopt wanneer ze op het punt staat in een gevecht te belanden.
    Nog eventueel een andere optie


    (kon het niet laten ;))
    Briar is lang (1.80) en heeft een goed en sterk gevormd lichaam door het vele trainen.
    (Dat ze al een paar keer heeft gewonnen is daar sterk aan af te zien, maar ze heeft nooit de wens gekregen die ze wou hebben aangezien haar meesters altijd met de volle eer strijken en beide wensen opeist, of ze ging dood voor ze de mogelijkheid had.)
    Ze heeft lang blond haar dat ze meestal in een staart, vlecht of opgestoken heeft en haar blauwe ogen lijken soms dwars door je heen te kijken.
    Karakter: Briar is een koppige vrouw die soms niets leuker vind dan dingen vanuit zichzelf te regelen.
    Tenzij ze goed met haar meester(es) op kan schieten doet ze dingen graag alleen en wilt graag met rust gelaten worden.
    Ze kan vaak dan ook veel beter met dieren opschieten dan met mensen en als ze alleen is houd ze soms om te zingen, hoewel ze dit zelden doet (mar ze heeft wel een prachtige stem ;))
    Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft gaat ze er vol voor, ze laat dingen niet voor de helft afgewerkt en kan vaak toch redelijk perfectionistisch zijn (de rest staat eigenlijk allemaal al wel bij goede en slechte eigenschappen....)
    Goede & slechte eigenschappen: ze is koppig, geduldig, strategisch, bedachtzaam, kalm, soms wat opvliegend en houd er niet van om rond gecommandeerd te worden, wat haar dus vaak in problemen brengt met haar meester(es),Ze kan gevaarlijk goed met een zwaard omgaan, wat nogal logisch is omdat het een magisch zwaard is. daarnaast is ze allergieën voor alle soorten noten, maar ze is een enorme eetster.
    Noble Phantasm:
    *thinking of one…*
    Als eerst begint haar zwaard te gloeien en verzameld het lichtballetjes om haar heen die daarna rood opgloeien en veranderen in rozen die zich met elkaar verbinden met doornstengels.
    De rozen wervelen als een tornado om haar heen, waardoor de rozenblaadjes en doornen alle kanten opflitsen in witte en rode lichtflitsen en zo haar omstanders doorboren met een (bijna) altijd dodelijk flits.

    HHmm... weet alleen nog niet of dit de definitieve word...

    *Briar draagt het zwaard dat de drie feeën voor prins Philip hebben betoverd om Meleficent te verslaan, waarna Briar het zwaard kreeg nadat ze koningin was geworden.
    Haar zwaard heeft ook de vaardigheid om zich voor een tijd onzichtbaar te maken voor iedereen behalve Briar, zodat alleen zij hem echt kan hanteren.

    Zeg het maar als ik teveel van Arthuria (Saber) overneem… Vind haar gewoon cool ^^ waarom zou ik anders een GIF maken van 437 frames ? XD
    Jammer genoeg wel slechte kwaliteit...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:21 ]


    Credendo Vides

    Hahahahaha xD Nauw oke, omdat je Saber gewoon zo cool vind is het best ;) :P Ik ga de mijne ook even maken :) Alleen ik ga echt compleet voor een eigen style :)

    Rol: Slaaf {Prefer Servant}

    Klas: Assassin

    Naam: Gabriel Artullie Dazaro

    Leeftijd: 24

    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Gabriel loopt altijd in de zelfde kleding, hij is vrij mysterieus tegen elk persoon en blijft graag in de schaduw.
    Hij is het liefst een freelancer en doet dan graag de dingen op zichzelf in plaats van met zijn meester{es} mee te gaan.
    De schaduwen zijn altijd al zijn vriend geweest, geen enkel persoon zou zo erg in de duisternis zichzelf zijn dan hij.

    Goede & slechte eigenschappen:

    Gabriel is snel, sluw, mysterieus, eigenwijs, hij luistert wel naar zijn meeser{es} maar jaagt het liefst alleen op zijn prooi.

    Noble Phantasm:

    Gabriel zijn Noble Phantasm begint met een paar worden,

    I Am The Bone Of My Sword.
    The Night Is My Body, And The Shadows Are My Blood.
    I Have Created Over A Thousand Nightmares,
    Unknown To Death,
    Nor Known To Life,
    Have Withstood Pain To Become Who I Am.
    Yet, This Heart Will Never Hold Any One, Any More.
    So As I Pray, Ultimate Darkness!!


    Na dat deze worden zijn uitgesproken verrandert de omgeving, elk persoon wat dan in de omgeving staat waar Gabriel is word erin mee gezogen.
    De omgeving waar ieder komt is puur zwart, pure duisternis, hierin is geen enkel mens veilig nog servant.
    Gabriel valt in deze wereld van alle hoek aan en laat je dan als je bijna dood bent uit de wereld ontsnappen om te creperen van de pijn waarna hij je afmaakt en achter laat.

    {Hahaha zo zie je maar, ik ben deels ook een dief :P }

    Haha inderdaad :P Ultimate blade works !
    Mooi aangepast trouwens :]


    Credendo Vides

    Hahaha dankje :) Ik geef er altijd mijn eigen draai aan :) Nu hopen dat mensen ook gaan joinen :/ anders ga ik zelf ook wel een master maken ofz xD hahaha xD

    Het topic heeft een tijd in de spotlight gestaan, dan zou je haast al wel verwachten dat er meer mensen meedoen...
    Misschien kan ik een vriendin overhalen om mee te doen...
    Mijn Master rol komt er binnenkort ook aan :]


    Credendo Vides

    Ja hij heeft 2x in the spotlight gestaan... maja blijkbaar hebben mensen zoiets van: Ken ik niet, doe niet mee ofz :/
    Oke is goed :D Hopelijk dat ze mee wilt doen o.o
    En oke :) Als er niemand anders meer mee doet dan creeër ik er zelf ook een :P

    Hhmm... nog steeds geen reactie van haar...

    Ik zit ook nog diep na te denken over een kracht van mijn Master...
    En dan ben ik ook bezig met een merkteken aan het zoeken XD
    En daarnaast ook nog met andere RPG's bezig XD Goh, wat heb ik het toch weer druk *kuch*


    Credendo Vides

    Hahahaha xD Jaja, ik ken het :P Ik zit nu meer en deels te wachten tot mensen zich aanmelden :P Daarnaast zit ik nog in 8 andere RPGs xD

    Er werd me gevraagd of ik mee wou doen en het lijkt me erg leuk maar ik ken de serie niet:P Wat houden die klassen voor slaven in? en wat is ''Noble Phantasm''? de kracht?:P en dat teken van meesterzijde. Wat houdt het precies in en waar kan je die foto's vinden?:)
    Ik wil in ieder geval graag een meester:P misschien doe ik een slaaf erbij, maar dat zie ik dan wel weer(:


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Yeay Marieke doet ook mee !! (yeah)

    oké, zal proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op je vragen :
    1. De klassen van Slaven geeft aan in wat voor catagorie de slaaf valt.. Saber werkt voornamelijk met zwaard, Archer met pijl en boog, lancer met speer,
    Berserker is meestal brute kracht,Caster maakt grotendeels gebruik van spreuken en vloeken, etc.

    2. Een Noble Phantasm is zeg maar de krachtigste aanval die een Slaaf (Servant) kan doen, dit is een speciale aanval : Hier bijvoorbeeld twee : *klik*

    3. Het teken van meester zijnde kan je volgens mij voor al zien als het ongeschreven contract tussen Meester en Slaaf (Paddo, verbeter me als ik fout zit hoor ;)) En je kan gewoon een random plaatje daarvoor verzinnen, zoek gewoon op google naar Tribal tattoo, of iets als dat, maar in ieder geval met tribal en je hebt allemaal tekens in dat soort stijl (althans vind ik dan...)


    Credendo Vides