• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:46 ]

    DreamerN schreef:

    Een Noble Phantasm is zeg maar de krachtigste aanval die een Slaaf (Servant) kan doen, dit is een speciale aanval : Hier bijvoorbeeld twee : *klik*


    Zo even opgezocht van uit een eerdere post :]
    Nog even een kleine toevoeging: Servants kunnen deze aanval niet doorgaans doen, de aanvallen vereisen vaak veel kracht van de Servant in kwestie.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:43 ]


    Credendo Vides

    Als ik iemand mis met het aanpassen of iets nog moet doen, laat het even weten :) Ik help graag ;) En DreamerN ook als het om uitleg gaat :)

    DreamerN schreef:
    Ik ben in ieder geval bijna klaar met mijn Master.. Maar is het wel leuk als we een RPG met maar 6 rollen hebben?


    Wie zei okal weer: Maar je moet de andere vermoorden xD Hahah sorry maar moest het even kwijt :)
    Dus nu dat er maar 6 rollen zijn, kunnen de andere gemoord worden, NIET TE SNEL, maar wel gemoord ;)

    Haha zo kan je het natuurlijk ook zien :] Dus dan kunnen we eigenlijk gewoon een beetje random de overgebleven rollen sturen..


    Credendo Vides

    Ja zoiets :) Zolang ze maar niet meteen gekild worden vind ik het allemaal best xD Hahahaha :P :) En t blijven Servants dus zo snel gaan ze niet dood ;)

    Ik zal vandaag of morgen wel even de servants gaan verloten enz en dan kunnen de masters alvast beginnen xD :P

    Hoe beginnen we eigenlijk ? gewoon op een punt waarop de master nog vrolijk rondhuppelen (bij wijze van spreken dan hè ;)) zonder ook maar enig idee waarin ze verstrikt komen te zitten ?


    Credendo Vides

    Bevoorbeeld ;) Of een master heeft wel al zijn servant, maakt niet zoveel uit :) Ik ga nu even de servants verdelen dan maak ik t topic en daar zet ik t wel in ;)

    Verdeling van Servants!!

    Dimitri Sefton Maldengold ~ Gabriel Artullie Dazaro
    Pedrimi Clauduzer ~ Briar
    Aviera Degrassi ~ Alison Mai Xanthe

    Topic 1

    Let niet op de Part 2 gedeelte xD Ben nogal slaaperig dus vandaar dat ik er perongeluk een 2 had neer gezet :/ xD