• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brooke Olive Jackson

    Ik had het niet zo op bloed en klom uit het zwembad toen het ergste weg was. 'Gaat het een beetje?' vraag ik bezorgd en loper naar toe. Ik kijk even van de mysterieusemjongen naar haar en weer terug. Wtf deed hij? Eerst was ze nog lijkbleek en nu niet meer!? Jet zal wel k keek hem nog even vreemd aan keek toen weer bezorgd naar Luena.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    Ik stond bezorgd te kijken naar het meisje, maar ik begon me iets af te vragen. Hoe kon ze zich zo snel beter voelen? Was het die mysterieuze jongen geweest? En zo ja, wat had hij dan gedaan? Had hij ook krachten? Zou hij dan ook van de mijne weten? Dat hoopte ik niet! Het leek net zo'n rustige vakantie te worden.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik grijns even als ik merk dat Luena zich weer beter voelt 'Nauw, dan hebben die vakanties naar exotische landen goed geholpen, heb daar van alles geleerd over plekken op je lichaam die je rustiger en beter kunnen laten voelen' ik glimlach even naar Luena en loop dan terug naar mijn plek waar ik al de hele tijd lig. Ik pak een pakje sigaretten uit mijn handdoek waarna ik hem opsteek en rustig geniet van de rest van de middag.

    Davan Tristan Smith

    Exotische landen? Daar geloofde ik dus niets van. Er was iets met hem, en zijn mysterieuze gedrag hielp er niet bepaald bij om dat te verbergen. Ik zuchtte. Het leek erop dat hij niet wist wat ik was. En ach, misschien was er wel niets met hem.
    Toch was het zorgeloze gevoel van net verdwenen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    Ik wist niet precies wat hij had gedaan, maar het was meer dan alleen zijn aanraking. Ik probeer te schatten hoeveel meter het van mijn stoel naar zijne is en sta rustig op. Ik sluit voor een paar tellen mijn ogen even tegen het draaien en loop dan heel rustig stapje voor stapje naar hem toe. 'M..mag ik zitten?' vraag ik en wankel een beetje heen en weer.


    ~

    Brooke Olive Jackson

    Een onbehagelijk gevoel trok doorme heen en inliet me in het zwembad glijden. Ik zwom naar dava en keek hem vragend aan. 'Zag jij dat ook?' vroeg ik hem terwijl ik naar die jongen keek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    "Zag jij dat ook?" vroeg een meisje, waarvan ik wist dat ze Brooke heette.
    Ik knikte, blij dat iemand mijn gevoel deelde.
    "Zeker weten. Er is iets met hem... Ik weet niet wat, maar ik heb er een slecht gevoel over."


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Brooke Olive Jackson

    'Zeker weten. Er is iets mis mee... Ik weet niet wat, maar ik heb er een slecht gevoel over'. Zegthij. Ik zucht opgelucht en glimlach dan even naar hem. Dus ik was niet de enige. Ik draaide me weg van die jongen en keek toen weer naar Davan. Ik zag dat Luena naar hem toe liep. Ik kon haar niet tegen houden, maar hield haar wel in de gaten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    Ik zag Brooke naar de jongen kijken en weer wegkijken.
    'We kunnen ze maar beter in de gaten houden.'
    Even voelde ik me schuldig tegenover de jongen. Ik had immers ook iets speciaals... Maar toch, ik had er zo'n raar gevoel over.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:05 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik glimlach even 'Tuurlijk' zeg ik en ga zelf ook zitten zodat zij kan zitten, ik kijk even in de richting van het zwembad en grijns, blijkbaar vertrouwen ze mij niet zoveel, mij een zorg word ik teminste met rust gelaten.
    'Gaat het al wat beter trouwens?' vraag ik aan dr. Ik zet de zonnenbril wat beter, ten eerste vanwege de zon en ten tweede vanwege mijn ogen.

    Luena Aviera Denealy

    Ik leun op zijn schouder en ga dan zitten. 'Het gaat' zeg ik zacht en hou mijn ogen gesloten. 'Mijn heup doet zeer en ik voel me nog een beetje slap.' Ik leg de handdoek om mijn schouders en heb het idee of schuift mijn lichaam heen en weer op de stoel. Ik sla mijn arm rond zijn nek zo dat het voor de rest net lijkt of ik hem gewoon bedankt. 'Wil je zo even praten?' fluister ik in zijn oor en hou hem even zo vast.


    ~

    A.J.

    Ik grijns even 'Waar over wil je praten? Het enigste wat ik heb gedaan zijn wat dingetjes die ik heb geleerd op mijn vele reizen door exotische landen' ik glimlach even naar dr.
    Ze kon het niet eens weten want ik laat nooit sporen achter en hoewel het leek dat ik voor de rest niks deed was het deels een techniek die ik had geleerd op een van de reizen, ik had hem zelf alleen deels aangepast met mijn gave.

    Luena Aviera Denealy

    Ik schud mijn hoofd. 'Je deed iets A.J., iets met je lichaam.' Ik kijk hem aan en laat mijn handen op zijn schouders rusten. 'Je haalde iets weg.' Ik wist het zeker, zijn ogen en wat hij net deed. Hij was speciaal. Ik kijk naar elke vierkante milimeter van zijn lichaam wat zichtbaar was om iets te ontdekken.


    ~

    A.J.

    Ik barst in lachen uit 'Dus wat je wilt zeggen is dat magie bestaat en dat ik iets magiesch deed?' ik begin nog harder te lachen, het was iets wat ik als de beste kon faken maar het zou moeten werken.
    'Jij bent denk ik echt te hard op je hoofd gevallen, ik heb bij je pols en ogen een pepaalt punt aangeraakt waardoor je lichaam er minder last van heeft. Dat zijn hele gewoonlijke technieken, en geen magie of wat dan ook. Magie bestaat niet eens' na die laatste zin barst ik nog een keer in lachen uit.

    Luena Aviera Denealy

    Ik prik een keer hard in zijn buik. 'Je hoeft me niet meteen uit te lachen hoor.' Ik kijk hem zielig aan. 'En ja ik viel best wel hard, dus op dit moment heb ik gewoon beetje erg hoofdpijn I guess.' Ik laat me op mijn rug zakken en kijk hem aan. 'Als je vanavond nog naar het strand gaat, mag ik dan met je mee?' IK denk dat ik best wel rare dingen zeg op dit moment dus schuif alles maar af op de val van net.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:42 ]


    ~