• Ik wil hem gaan bekijken. En jullie?

    Ik ging normaal met een goede vriendin gaan, maar ze moet werken en zit nu in de Ardennen en blablabla en godverdomme ze wilt nu per sé met mij gaan, dus het ziet er niet vlug naar uit! D:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rozzy schreef:
    Ik wil hem online gaan bekijken, maar ik vraag me af of ik het kan verstaan als er een Schots accent doorheen zit. Mijn Engels is op zich prima maar met een heel dialect gaat het wat moeilijker :')
    Weet iemand die de film in het Engels heeft gezien toevallig nog of het heel erg moeilijk te verstaan is?

    Neen, 't is niet zó moeilijk te verstaan. Kijk anders de trailer en maak voor jezelf uit of het verstaanbaar is of niet?

    Laswell schreef:
    (...)
    Neen, 't is niet zó moeilijk te verstaan. Kijk anders de trailer en maak voor jezelf uit of het verstaanbaar is of niet?

    Dat ik daar zelf niet op kwam :'D Nee, dat kon ik wel verstaan, dus dan komt het wel goed denk ik. Bedankt ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou die film ook wel graag willen zien, maar niet in de bioscoop. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb hem in de bois gezien xD Het animatie werk was echt waanzinnig mooi, vond alleen het verhaal niet heel sterk (in vergelijking met andere pixar films)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:08 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'