• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    bonitai
    Lachend loop ik naar de rivier en ga naast jayden zitten. 'Je bent niet de enigste die het water niet in kan. Ik heb pas mijn ribben gekneusd tijdens het gymmen en mag tot volgende week niet zwemmen of sporten' zeg ik triest


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik grijns en haal mijn hand door zijn haar. 'zit perfect zo'grijns ik en wordt dan zelf ook onderwater geduwd. Ik kom weer boven en spetter water zijn kant op.

    Jaydon Mason Howard

    Ik sla medelevend een arm om haar heen. Ik zucht diep en kijk naar het water. 'Gaat het weer een beetje' zeg ik tegen haar en ik kijk haar aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Eikel,' grom ik tegen Andrew, ik zwem onderwater richting de kan.
    'Kiekeboe,' ik spring omhoog en trek Bonita en Jaydon zo het water in.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita
    Glimlachend leg ik mijn hoofd op zijn schouder. ' het kan beter maar zo hoort het nou eenmaal in het leven ' zeg ik met een licht lachende ondertoon.'en ik ben wel blij dat ik van hem af ben dat betekent dat ik kan gaan en staan waar ik wil dus ook iets met leuke jongens mee'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita
    met een harde klap kom ik met mijn rug tegen de kant aan waardoor de tranen in mijn ogen schieten en ik het uitgil van de pijn waardoor ik vil water binnen krijg omdat ik onderwater gilde. Langzaam zie ik zwarte vlekken verschijnen en na een tijd is het helemaal zwart en hoor ik niks meer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Shit, Bonita, het spijt me zo gaat het?' zeg ik als ik haar op de waterkant trek.
    'Sorry, dat was echt dom van me? Gaat het?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik schik op en zwem naar de kant. Ik trek mezelf er gauw op en kijk naar Bonita. Ik schud haar licht door elkaar in de hoop dat ze bijkomt. Daarna druk ik wat op der buik en hoop dat het water eruit komt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:25 ]

    bonita
    kuchend kom ik overeind terwijl er veel water uit komt.'m-mijn ribben' piep ik schor terwijl het zeer doet als ik adem haal

    -im gona sleep xxx-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Als ik me omgekleed heb loop ik weer in de richting van het riviertje. Mijn blik valt op Andrew, Bonita en Brady en loop er naartoe. "Wat is er aan de hand?"

    [weltrusten]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Tot mijn opluchting gaat het weer met Bonita.
    'Uhm... ik ga even naar de hut... wat pakken,' mompel ik loop weg van de andere. Typish weer iets voor mij om alles te verpesten met mijn klunzigheid. Ik stap het huisje binnen en plof neer op het bed, als ik zo door gaat gaat het een leuke vakantie worden, uhum.

    [weltrusten]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Verbaasd kijk ik naar Brady. Iets zegt me dat het niet goed met hem ging. Zonder een moment te twijfelen loop ik naar het huisje toe. "Gaat het wel een beetje met je?" vraag ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik kijk even naar Bonita. 'Wat moet ik nu doen'zeg ik meer tegen mezelf dan tegen de andere.Ik weet niet of ik erop kan tillen, waarschijnlijk niet.
    [Weltruste]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:45 ]

    Brady Wright
    'Hm, ja hoor, hoezo?' zeg ik met een pokeface, ze hoeft echt niet te weten dat ik me op dit moment rot voel. Ik doe net alsof ik iets in mijn koffer zoek als afleiding.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik haal mijn schouders op "Iets zegt me gewoon dat er iets is en ik wou je alleen maar helpen" zeg ik. "Maar als je dat niet wilt dan niet, maar weet dat je me kan vertrouwen en als je erover wilt praten je het alleen maar hoeft te zeggen" zijn mjn woorden voor ik weer naar Andrew loop. "Wat kan ik doen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer