• Mijn profiel tijd is op eens een dag achteruit gezet. Ik ben nu +/- 1 dag en 21 uur online geweest, maar opeens is die dag weg en staat er allen maar 21 uur. Toch heb ik nog wel steeds de een dag online Badge. Wel een beetje apart.......


    ©1998

    Ik ben 1 dagen online geweest D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik was eerst twee maanden online in totaal en nu nog maar twee dagen. Is van een kleine crash geweest.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik was ook eerst 3 weken en een paar dagen online, en nu nog maar 1 dag..

    Ik was eerst een week en nu maar 1 dag..


    Life is all about having a good time.

    Op mijn andere account was ik bijna een maand en toen was ik plotseling maar 20 uur online geweest.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aria schreef:
    Ik was eerst twee maanden online in totaal en nu nog maar twee dagen. Is van een kleine crash geweest.


    Oké, de tijden zijn niet helemaal hetzelfde al de mijne, maar het punt is hetzelfde ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Er was iets van een crash ofso dus je bent niet de enige maar hier zijn trouwens als topics over.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat kwam door een of andere minicrash. Was al een topic over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Holy, ik checkte net mijn tijd online en normaal staat daar 1 week 2 dagen 5 uur 50 minuten 12 seconden waar ik heel trots op ben, maar blijkbaar is mijn 1 week weg en staat er nu alleen nog maar 2 dagen 5 uur 50 minuten 12 seconden :c Raar maar waar de badge is er nog c:


    The artist is the kid that survived.

    18 uur 39 minuten 54 seconden.
    Waar dus ook geen flikker van klopt, gezien dat ik iets van anderhalve maand online was :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij was het niet zo'n groot verschil, maar toch wel kut. D:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:34 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Heb ik ook meegemaakt zo'n paar weken geleden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    > Slotje. Is al een topic over. Rutger zou het van de week ergens terug zetten als hij daar tijd voor had.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.