• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zal ze laten slapen :) Maak ik mijn verhaal 'de volgende dag' wel even af]

    Tiger Lily
    "Wat doe je?! Laat me los!" Ik voel echter hoe ik op de grond wordt gelegd en mijn handen op mijn rug worden gebonden. Een doek snoert mijn mond en uiteindelijk voel ik hoe Milena begint te lopen, waarheen geen idee. Na een klein tijdje komen we uit in een grote grot, eentje die ik niet herken. Waarom deed Milena dit? ik probeer los te komen, maar het lukt niet. Uiteindelijk val ik toch in slaap.

    Milena Ruby Night
    Ik loop met Tiger Lily op mijn schouders naar de grot. Ik leg Tiger Lily in een hoek neer en ga buiten gras verzamelen en maak voor mezelf een bed. Daar ga ik op liggen en ik ben al snel weg.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Ik heb en Devi: http://heavensbee.deviantart.com/ ^^]


    |MIE GOSH! You good drawer. <3 |


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    'Slaapwel' zeg ik en ik kruip ook in mijn bed. Ik denk nog aan morgen en aan Gale en val dan in slaap.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Poeh schreef:
    (...)

    |MIE GOSH! You good drawer. <3 |


    [MIE GOSH! Thanks!]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Okaay.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Rhi geeuwt even en kijkt naar de hemel, die al rozerood kleurt.
    "Het is al laat", zegt ze in twee gapen door. "Misschien moet ik maar een boom gaan opzoeken in het bos." Een grimmige ondertoon klinkt door in haar stem. Ze slaapt niet graag in een boom. Of in een bos. Of op het strand. Er kan haar van alles gebeuren 's nachts, zo open en bloot onder de hemel.


    Curly. | Indianendorp.
    Curly wilde wel teruggaan naar de boom van zijn broers maar hij wilde ook Ryan niet achterlaten in het bos. Ze was dan wel een piraat en kon voor zichzelf zorgen maar toch... Curly maakte weer een buiging voor het stamhoofd en liep toen zwijgend het bos in. "Rhi, kom je nog of wat?" vroeg Curly geërgerd.

    |Mie gosh! You welcome. ^^ |

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:46 ]


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [@sword je kan nog mee doen :P je kan nog een piraat of lost boy of indiaan zijn]


    [ja ok :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:


    Curly. | Indianendorp.
    Curly wilde wel teruggaan naar de boom van zijn broers maar hij wilde ook Ryan niet achterlaten in het bos. Ze was dan wel een piraat en kon voor zichzelf zorgen maar toch... Curly maakte weer een buiging voor het stamhoofd en liep toen zwijgend het bos in. "Rhi, kom je nog of wat?" vroeg Curly geërgerd.|


    [Jullie moeten ook even gaan slapen xD wat mij betreft ergens samen in het bos xD Maar je moet even gaan slapen :)]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [New day?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Tot ziens, meneer Grote Panter!", zegt Rhi overdreven vrolijk. Ze zwaait even naar hem en haalt dan Curly in. "Why so serious?", vraagt Rhi geeuwend. Ze rekt zich even uit, waardoor haar wonde aan haar zij weer begint te bloeden. Ze heeft het niet echt door en een beetje bloed komt door haar witte wambuis. Ze volgt even met haar ogen de lijn van een lang, wit litteken dat over haar arm tot in haar nek loopt, wat ze ooit eens in een gevecht heeft opgelopen. Ze weet nog steeds niet hoe het komt dat het zo lang is.


    [Als je wilt we- COLDPLAAAAAAAAAY- ten waarvan die wonde is, ze is twee weken geleden gekielhaald geweest en ze heeft haar zij opengehaald aan de onderkant van het schip. XD

    Mie gosh. Coldplay, I love you. YELLOOOOOOW!]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:51 ]


    help

    Yuffie schreef:
    (...)

    [Jullie moeten ook even gaan slapen xD wat mij betreft ergens samen in het bos xD Maar je moet even gaan slapen :)]


    JAAAA! ERGENS SAMEN IN HET BOS!


    help

    Yuffie schreef:
    (...)

    [Jullie moeten ook even gaan slapen xD wat mij betreft ergens samen in het bos xD Maar je moet even gaan slapen :)]


    |I know. Ze gaan in een boom slapen maar ik wacht op Jarvis' reactie. (: |


    kindness is never a burden.

    [Wendy is samen met haar 7 vriendinnen op het eiland aangekomen. Er zijn een paar ongelukjes gebeurt. Katelyn is bv van een wolk gevallen en Lune ook.
    Katelyn kon nog naar het eiland vliegen. Lune kwam op het schip terecht en werd vastgehouden even door Milena tot Smee haar kwam helpen. Smee liet haar in de kamer van Gale blijven -die de zoon is van Hook maar gaan piraat wil zijn (vader en zoon hebben geen goede band), Gale gaf haar een kleedje van zijn moeder om minder op te vallen en hielp haar van het schip. hij werd verliefd op haar. Tiger Lily is nu ontvoerd door Milena. Madison zit bij hoek. Gale zit in een boomhut. Lune en Katelyn slapen in de huisje en waar de rest is weet ik niet. TIS WEL AVOND NU IEDEREEN GAAT SLAPEN :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)

    |I know. Ze gaan in een boom slapen maar ik wacht op Jarvis' reactie. (: |


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Tot ziens, meneer Grote Panter!", zegt Rhi overdreven vrolijk. Ze zwaait even naar hem en haalt dan Curly in. "Why so serious?", vraagt Rhi geeuwend. Ze rekt zich even uit, waardoor haar wonde aan haar zij weer begint te bloeden. Ze heeft het niet echt door en een beetje bloed komt door haar witte wambuis. Ze volgt even met haar ogen de lijn van een lang, wit litteken dat over haar arm tot in haar nek loopt, wat ze ooit eens in een gevecht heeft opgelopen. Ze weet nog steeds niet hoe het komt dat het zo lang is.


    help

    [Nog geen dag... nog niet iedereen slaapt. Mensen ga slapen!!!!! moet ik een slaapliedje zingen of zo xd ok niet doen ik kan niet zingn :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'