• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke, mijn laatste brief, dan ga ik stoppen. Morgen op vakantie! Heel veel plezier met deze Rpg als ik weg ben! En als ik terug ben, dan doe ik weer vollop mee :D Heel misschien dat ik soms in mijn vakantie nog mee doe aan de Rpg, maar dan in de vorm van brieven, aangezien ik geen gesprekken kan beginnen XD]

    Milena Ruby Night

    De laatste brief is voor Madison.

    Lieve Maddie,
    Ik ben even voor een tijdje weg. Ik kreeg de grote kans Tiger Lily te ontvoeren en dat is natuurlijk een grote kans voor Hook om Pan uit te dagen. Of andersom eigenlijk. Ik hoop dat je het me vergeeft dat ik zo plots vertrokken ben, maar je zult je vast wel vermaken zonder mij toch? Ik ga je wel missen hoor! Met wie moet ik anders Gale pesten? Zorg goed voor jezelf oké?
    Liefs Milena.
    P.s. Over Gale gesproken, ik heb nog een leuke roddel voor je^^


    Ik zend de brieven weg met een duif en dan ga ik op zoek naar voedsel.


    It's never gonna happen, Guys.

    |Hoezo is Pan naar Hook gestuurd? Ik ben niet mee-hee. ): Again.|


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    Vermoeid open ik mijn ogen. Ik zucht als ik weer dezelfde pijn in mijn borst voel en plooi het briefje van Lune mooi op. Ik steek het in mijn zak en sta op. Mijn hoofd en benen voelen zwaar aan en met tegenzin eet ik een druif of voor ik het opgeef. Het smaakt me niet eens meer. Roekoe Roekoe klinkt het plots voor mijn raam en ik loop naar de duif toe. Er zit een kokertje rond zijn hals waar er een brief in zit. Ik frons verbaast mijn wenkbrauwen als ik zie dat het van Milena is.
    Ik lees de brief en glimlach zwakjes waarna ik weer begin te huilen.
    Ja nu wil ze haar mond wel houden, nadat ik Lune's hart heb gebroken verdomme.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    Curly. | Bos.
    Curly sprong meteen uit de boom toen Ryan er voorzichtig afklom. "Ryan, je moet verzorgd worden." zei Curly iet wat paniekerig. "Nu." Hij sloeg zijn arm om haar middel, voorzichtig zodat hij de wonde niet raakte. Ryans arm legde hij om zijn nek en samen strompelen ze terug naar de meerminnenbaai. Zij zijn de enige die Ryan kunnen helpen. Aan de rand van het bos legt hij Ryan neer tegen een boom en rent naar de meerminnen. "Chanel?!" riep ik en sprong op een steen in de meerminnenbaai. Nog geen seconde later verscheen haar, en dat van haar vriendinnen al boven water.
    "Ik heb jullie hulp nodig. Ryan heeft een grote wond." Chanel schudde meteen haar hoofd. "We helpen geen piraten." zei ze en dook weer onder.

    |Oeh, zou het niet leuker zijn moest Curly naar de indianen gaan om hulp en die daar dan ruzie maken terwijl Ryan bijna doodbloed? ^^ |


    [Ahw. Zo cute.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Rhi wil hem iets toesnauwen over geen hulp nodig hebben of zo, maar ze is te zwak om iets uit te brengen. Ze wordt helemaal warm vanbinnen als hij een arm om haar middel legt en haar op tilt. Ze zou best wel zelf willen lopen, ze buit niet graag mensen uit. Laat staat dat ze gewoonweg hulp wìlt. Maar ze heeft nu even niet de tijd om zich daar zorgen over te maken. Het vergt bijna al haar krachten om overeind te komen als Curly naar het meer loopt en Chanel en haar vriendin om hulp vraagt. Tuurlijk willen ze niet helpen, had hij dan van wel verwacht? Ze gaat weer achterover liggen omdat ze haar buikspieren moet opspannen om overeind te zitten en dat doet niet echt deugt.


    help

    Eyota
    'Shit! Echt?' Met grote ogen kijk ik haar aan. 'Of maak je nu een stom grapje? Als dat het geval zou zijn dan... dan..' Mijn stem sterft weg, ik weet namelijk wel bijna zeker dat het geen grapje is. 'Nou kom op, laten we haar gaan zoeken!' Vastberaden doe ik al een stap voor uit. 'Ik bedoel, welke kant ging ze op?'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:33 ]

    Lune Kate Stuward

    'Oké' zeg ik en ik en ik haal mijn schouders op. Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me. Ik kijk even rond en loop dan ergens heen. Ik zie wat sinasappels en pluk ze. Ik zie wat steentjes liggen en pak ze op. Daarna zie ik weer appels en probeer ze eruit te gooien. Maar het mislukt. Ik zucht geërgerd en probeer verder te gooien. Ik laat mezelf op de grond vallen en barst in huilen uit.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:33 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Poeh schreef:
    |Hoezo is Pan naar Hook gestuurd? Ik ben niet mee-hee. ): Again.|


    [ik heb Pan niet naar Hook gestuurd, maar dat is een mogelijkheid dat hij Hook opzoekt als hij te horen krijgt dat Tiger Lily is ontvoerd. Snap je?

    @ Lovelost, misschien is het slim om in de beginpost te zetten dat ik op vakantie ben :) Dat is denk ik makkelijk voor de anderen^^ Hihi dit is trouwens alles wat ik met Milena kon doen :) de rest moet je zelf doen^^ en voor Madison zorgen hoor! :)]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [ ik moet naar beneden... mijn ouders willen gezellig doen. Ik kom heel misschien vanavond nog wel. Beetje stomme onderbreking nu Pacuatha en Eyota weg willen. ;C ]

    Yuffie schreef:
    (...)

    [ik heb Pan niet naar Hook gestuurd, maar dat is een mogelijkheid dat hij Hook opzoekt als hij te horen krijgt dat Tiger Lily is ontvoerd. Snap je?

    @ Lovelost, misschien is het slim om in de beginpost te zetten dat ik op vakantie ben :) Dat is denk ik makkelijk voor de anderen^^]


    [Nee, we zullen het wel onthouden, aangezien jouw hele aura van awesomness zal verdwenen zijn.]


    help

    Yuffie schreef:
    (...)

    [ik heb Pan niet naar Hook gestuurd, maar dat is een mogelijkheid dat hij Hook opzoekt als hij te horen krijgt dat Tiger Lily is ontvoerd. Snap je?

    @ Lovelost, misschien is het slim om in de beginpost te zetten dat ik op vakantie ben :) Dat is denk ik makkelijk voor de anderen^^]


    |Ahaha, maar dat weet hij nu nog niet. xD |


    kindness is never a burden.

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Nee, we zullen het wel onthouden, aangezien jouw hele aura van awesomness zal verdwenen zijn.]


    [Thanks xD dat vind ik lief xD en @ poeh, nee dat kom Pacu hem wel vertellen^^ DOei allemaal! :D]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    (...)

    [Thanks xD dat vind ik lief xD en @ poeh, nee dat kom Pacu hem wel vertellen^^ DOei allemaal! :D]


    |Oké. Bye, ik ga je missen. ); |


    kindness is never a burden.

    Sword schreef:
    Eyota
    'Shit! Echt?' Met grote ogen kijk ik haar aan. 'Of maak je nu een stom grapje? Als dat het geval zou zijn dan... dan..' Mijn stem sterft weg, ik weet namelijk wel bijna zeker dat het geen grapje is. 'Nou kom op, laten we haar gaan zoeken!' Vastberaden doe ik al een stap voor uit. 'Ik bedoel, welke kant ging ze op?'


    Pacuatha
    'Links.' zeg ik en begin te rennen naar het bos. Neverland is zo groot... ze kan overal zijn. Maar ik laat mijn zus mooi niet in de steek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Even abo nemen voor op mijn gsm straks.


    help

    xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

    'Oké' zeg ik en ik en ik haal mijn schouders op. Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me. Ik kijk even rond en loop dan ergens heen. Ik zie wat sinasappels en pluk ze. Ik zie wat steentjes liggen en pak ze op. Daarna zie ik weer appels en probeer ze eruit te gooien. Maar het mislukt. Ik zucht geërgerd en probeer verder te gooien. Ik laat mezelf op de grond vallen en barst in huilen uit.


    [moet Gale haar komen troosten ^^ ... zou wel raar zijn aangezien hij gezegd heeft dat hij haar met rust ging laten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'