• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HE. MIJN ABO IS WEG. Of ik heb er nooit een genomen, dat kan ook.


    help

    TheseWords schreef:
    [Wie kan mij een samenvatting geven van wat ik gemist heb? En wie wil Alicia of Nibs meeten?]

    [Ik wel, ik heb niks te doen ):]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

    Ik kon dit niet! Ik stond op en keek om me heen. Ik moest hem vinden! Ik liep maar gewoon een kant op en keek om me heen. Ik moest hem zien! De tranen biggelden over mijn wangen en ik verdrietig om me heen. Opeens bots ik tegen iets op en ik zie dat het Gale is. 'S..sorry' zeg ik en ik veeg mijn tranen weg.


    [Gale 17]

    Gale Darser
    Ik schrik op uit mijn depressieve gedachtengang als ik tegen iemand opbots en de stem van een engel hoor. Lune's stem. Ik kijk op en verdrink even in haar ogen. Als vanzelf buig ik me een beetje naar haar toe en voor ik het weet raken mijn lippen de hare even. Ik trek me terug en kijk haar een beetje verdwaasd aan. 'Sorry, ik had belooft uit je buurt te blijven maar... jammer genoeg kan ik het niet. Ik houd het hier niet meet uit zonder je stem en je ogen om in te kunnen verdrinken.' zeg ik zachtjes en veeg een verdwaalde traan van haar wang. 'Noem me maar een egoistische zak.' voeg ik aan toe en glimlach zwak naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    [Ik wel, ik heb niks te doen ):]


    Oh, shit, moet gaan, sorry.


    Ik denk trouwens dat ik maar stop met dit RPG. Ik ben namelijk best vaak een halve dag (of meer) weg en dan mis ik zoveel dat ik steeds op nieuw moet gaan vragen hoe ik weer in het verhaal kan komen...

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Wie wil je meeten?

    [Doe maar Nibs ofzo, die meet Tootles?]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Curly. | 16 | Bos.
    "Egoïstische trutten," mompelde Curly en liep terug naar Ryan die onderuitgezakt tegen een boom zat. Hij ondersteunde haar weer met zijn arm en bracht haar -naar de andere kant van het eiland.- naar de indianen. "Kan iemand mij helpen?!" schreeuwde Curly.


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward | 16 | Bos |

    Ik bloos even en kijk hem verliefd aan. Ik zoen hem en laat dan los. Ik kijk in zijn ogen en glimlach. 'Wil je me dit nooit meer aandoen?!' zeg ik bezorgd en ik pak zijn hand. Ik hield van hem! Waarom was het leven zo facking hard?! Een traan van geluk gleed over mijn wang. Ik zag hem weer!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:58 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    | They kiessed!

    |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | They kiessed!

    |



    Aww cute!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    (...)


    Aww cute!


    |Know right. (: |


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    'Ik zou het zelf niet aankunnen.' mompel ik 'Gisterenavond nadat ik het gezegd heb was de ergste avond uit mijn leven.' zeg ik zachtjes en veeg een haarplukje die losgekomen was uit haar vlecht achter haar oor.

    Katelyn
    Ik kleed me terug aan en laat mijn haar gewoon los. Laat ik Lune even zoeken voor ze zichzelf verdrinkt. Ik loop wat in het rond tot ik een jongen en een meisje zie staan. Wait a minute? Is dat Lune? Het meisje heeft de jongen een kus. Ik grijns. Het is duidelijk weer goed tussen die 2. Alleen jammer dat ik het moment ga verpesten. 'Heya Romeo & Juliet' grijns ik. 'Juliet? Stel je me niet voor aan je Romeo?' Ik ben irritant op dit moment maar ik geniet van Happy endings.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Eärwen is 17, maar over een week 18.}

    Eärwen

    Ik rekte me uit.
    Voor ik het wist was ik in slaap gevallen op de brede tak en had geen last van mijn spieren en zonder me eerst op de grond terecht te laten komen zweefde ik alweer de lucht in op zoek naar mijn avontuur.
    Maar een avontuur zou leuker zijn als ik iemand bij me had om dat avontuur mee te kunnen delen

    {hint? ;)}


    Credendo Vides

    |Wat is die boel op het strand eigenlijk aan het doen? Ik neem aan dat ze allemaal naar de boom zijn gevlogen? |


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    Verschrikt kijk ik om en zie dat het Katelyn is. Ik pak Gale zijn hand en loop naar haar toe. 'Katelyn dit is Gale, Gale dit is Katelyn' zeg ik blij en ik verstrengel mijn vingers in de zijne. Ik kijk blij van Gale naar Katelyn en weer terug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [I'm in love.]


    help