• Mijn broer gaat dus in September studeren waardoor ik van mijn kamertje van 2 bij 4 ga verhuizen naar zijn kamer, die hij harteloos achterlaat. Maar nu mag ik daar dus echt alles mee gaan doen wat ik wil. Ik mag alles er uit halen, opnieuw verven, nieuwe vloer erin leggen, nieuwe meubels, opknappen. Echt alles. Nu wilde ik hier dus echt iets heel leuks van maken. Hebben jullie misschien nog leuke ideeen? Dit zijn de ideeen die ik al heb:

    - Een richtingsbord. Een met een paar wegwijzers er aan die naar echte plaatsen zouden wijzen. Of naar fantasy plaatsen. Dus plaatsen die verschillen van Shanghai tot Zweinstein.

    - Fotobehang. Dit ben ik dus van plan te plaatsen op de grootste muur. En dan de skyline van New York ofzo.

    - Een twijfelaar in Franse stijl. Een twijfelaar is een bed dat tussen 1- en 2 persoons in zit.

    - Een Engelse telefooncel over en om mijn deur heen geschilderd. Of ik ga dit op een kast doen, dat weet ik nog niet.


    Ik weet het echt nog helemaal niet zeker. De plannen die ik noem zijn kleine ideetjes. En ik zou graag nog meer ideeen van jullie willen krijgen als jullie die hebben :'). Ik kan vrij veel zelf maken aangezien ik bij mijn vader een schuur heb met ontiegelijk veel gereedschap. En ik weet zeker dat hij me er ook mee kan helpen.

    Inspiratie voor kleinere spullen mag ook trouwens. Ik ga gewoon allemaal rommelmarkten bij langs ^.^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:15 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Een muur met "Perron 9 3/4" zou geweldig zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:14 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Een muur met "Perron 9 3/4" zou geweldig zijn.


    dat is echt een super tof idee! :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    O, dat is echt leuk. Die wegwijzers doen me aan mijn eigen deur denken. :'D
    En het fotobehang vind ik ook een erg gaaf idee. En de telefooncel eigenlijk ook, al zou ik zelf liever een Police Box/TARDIS schilderen. Maar ik weet verder niet echt iets te verzinnen dat echt wat toevoegt aan je ideeën, haha. Sorry. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Perron 9 3/4 klinkt al als een zalig plan. :')
    En de rest van je ideetjes lijken ook wel fijn, maar hoe groot is je nieuwe kamer ongeveer?


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    Perron 9 3/4 klinkt al als een zalig plan. :')
    En de rest van je ideetjes lijken ook wel fijn, maar hoe groot is je nieuwe kamer ongeveer?


    ik ga een meetlint voor je opzoeken en het opmeten, haha. Ik moet het zelf eigenlijk ook wel even weten ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Krijtverf? Magneetverf? Een boom aan de muur met fotolijstjes eraan (sorry ik kan die foto niet terug vinden ;$), overal lichtjes of zoiets als dit?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    wat ik echt heel gaaf vind, is een quote op de muur.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uneventful schreef:
    Een muur met "Perron 9 3/4" zou geweldig zijn.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Studs schreef:
    Krijtverf? Magneetverf? Een boom aan de muur met fotolijstjes eraan (sorry ik kan die foto niet terug vinden ;$), overal lichtjes of zoiets als dit?


    Oehjaa, van dat krijtverf is ook nog echt leuk ja!

    En bdw, nergens in dit godganze huis is een meetlint(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Neem gordijnen met zo'n stuk doorzichtig gordijn ertussen in dezelfde kleur. Dat is mooi.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    Een muur met "Perron 9 3/4" zou geweldig zijn.

    Dat zou zo vet zijn als je dat gaat doen(headbang)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    Dat op je deur. :9~
    Ga ik doen. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Assassin schreef:
    Neem gordijnen met zo'n stuk doorzichtig gordijn ertussen in dezelfde kleur. Dat is mooi.


    Eerlijk gezegd weet ik niet helemaal wat je bedoelt(cat)


    @Thunderfost, ooomg dat is zoo gaaf! Dat ga ik echt doen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:07 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Niet echt ideeën, maar ik ga ook mijn kamer wat veranderen, dus ik ga wel een aantal van de ideeën hier jatten ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Romantische dingetjes? Klamboe, dromenvanger, zo'n fing wat geluid maakt als het waait, grote zachte kussens in verschillende kleuren, duizenden lichtjes etc?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales