• Mijn broer gaat dus in September studeren waardoor ik van mijn kamertje van 2 bij 4 ga verhuizen naar zijn kamer, die hij harteloos achterlaat. Maar nu mag ik daar dus echt alles mee gaan doen wat ik wil. Ik mag alles er uit halen, opnieuw verven, nieuwe vloer erin leggen, nieuwe meubels, opknappen. Echt alles. Nu wilde ik hier dus echt iets heel leuks van maken. Hebben jullie misschien nog leuke ideeen? Dit zijn de ideeen die ik al heb:

    - Een richtingsbord. Een met een paar wegwijzers er aan die naar echte plaatsen zouden wijzen. Of naar fantasy plaatsen. Dus plaatsen die verschillen van Shanghai tot Zweinstein.

    - Fotobehang. Dit ben ik dus van plan te plaatsen op de grootste muur. En dan de skyline van New York ofzo.

    - Een twijfelaar in Franse stijl. Een twijfelaar is een bed dat tussen 1- en 2 persoons in zit.

    - Een Engelse telefooncel over en om mijn deur heen geschilderd. Of ik ga dit op een kast doen, dat weet ik nog niet.


    Ik weet het echt nog helemaal niet zeker. De plannen die ik noem zijn kleine ideetjes. En ik zou graag nog meer ideeen van jullie willen krijgen als jullie die hebben :'). Ik kan vrij veel zelf maken aangezien ik bij mijn vader een schuur heb met ontiegelijk veel gereedschap. En ik weet zeker dat hij me er ook mee kan helpen.

    Inspiratie voor kleinere spullen mag ook trouwens. Ik ga gewoon allemaal rommelmarkten bij langs ^.^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:15 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat ding... god, hoe heet het nu weer! Dit is al het tweede topic dat ik ernaar zoek :'D



    Zoiets. Met dank aan Google voor de foto (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou sowieso die Engelse telefooncel op een deur of kast doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frodo schreef:
    Dat ding... god, hoe heet het nu weer! Dit is al het tweede topic dat ik ernaar zoek :'D



    Zoiets. Met dank aan Google voor de foto (;


    En klamboe?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Eén raad: krijtverf zou ik niet doen.
    Door het te gebruiken bleekt het en wordt het echt lelijk, je kan het totaal niet lang groen/zwart houden...


    Has no one told you she's not breathing?

    Neuer schreef:
    (...)

    En klamboe?


    _O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LaJoie schreef:
    Eén raad: krijtverf zou ik niet doen.
    Door het te gebruiken bleekt het en wordt het echt lelijk, je kan het totaal niet lang groen/zwart houden...

    That's so not true.. Een vriendin heeft dit soort krijt al 2 jaar denk ik in de keuken thuis en het is nog gewoon mooi zwart en de krijt erop blijft ook mooi?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    That's so not true.. Een vriendin heeft dit soort krijt al 2 jaar denk ik in de keuken thuis en het is nog gewoon mooi zwart en de krijt erop blijft ook mooi?

    Normaal gezien krijg je dat als je het vaak gebruikt... Misschien heeft ze er al eens een nieuwe laag op gelegd ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Normaal gezien krijg je dat als je het vaak gebruikt... Misschien heeft ze er al eens een nieuwe laag op gelegd ofzo?

    Hmm zou kunnen maar lijkt me sterk aangezien iedereen er op schrijft en je niet zomaar iedereen weer dagelijks ziet om het opnieuw te schrijven..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ikzelf heb een muur helemaal vol met foto's van Ny. Misschien kun je overal kaarsen neerzetten, rozen in doorzichtige vazen en zitzakken ;) Ik heb zelf namelijk dat ook ;p


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik neem even een abo want ik mag mijn kamer ook gaan veranderen volgende week.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik weet nu wat ik met me verdiende geld ga doen. YAY. *abo*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vanderwaal schreef:
    wat ik echt heel gaaf vind, is een quote op de muur.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frodo schreef:
    (...)

    _O_


    :Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    LaJoie schreef:
    Eén raad: krijtverf zou ik niet doen.
    Door het te gebruiken bleekt het en wordt het echt lelijk, je kan het totaal niet lang groen/zwart houden...


    Echt? Nahh, dan kan ik altijd nog gewoon een krijtbord doen.

    Maar dat met die klamboe, dat had ik ook al een beetje in mijn hoofd. Maar dan anders. Je hebt dan zeg maar die stof van die klamboe. Die gai k dan in stukken knippen en dan aan mijn plafond hangen. En dan om de meter ongeveer vastgemaakt. Zodat je echt van die bollen krijgt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als je een houten grond hebt is het leuk om er graffiti op te spuiten of vogels die vliegen. Mijn andere iets is aardig kinderachtig, licht gevende sterretjes aan je plafon, het is echt leuk om s' avonds naar te staren als het donker is.


    I'm a fighter, let me go.