• Hoii! :Y)

    Naar aanleiding van dit topic, is hier een topic over een meeting in Emmen. =)

    Na enige gestem en overleg is er uit gekomen dat we in Emmen zullen gaan statten (shoppen). Dit zal gebeuren op zaterdag 15 september 2012. Het aanvangspunt zal op het station zijn, dit omdat dit een centraalpunt is en dus makkelijk vindbaar/bereikbaar.
    Als je nog een vraag en/of opmerking hebt, zet het maar neer en er zal snel op gereageerd worden! ;)
    Have fun & enjoy! (:

    Datum: Zaterdag 15 September.
    Tijdstip: 14.00 uur en tot wanneer mag je zelf bepalen.
    Aanvangspunt: Emmen Station.
    Plaats: Emmen
    Wie gaan er mee: Opulence, CURLYMONSTER, Aurorea, Jieber, Beethoven
    Wie misschien: Bundesliga, MoccaSins, AUSTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jieber schreef:
    Ja dan maar een zaterdag, maar dan moet ik wel even 2 week van te voren zeker weten dat ik niet kan, want dan moet ik even vrij vragen van mijn werk haha.
    En wel na de vakantie graag. mhihi .
    En ja ik kom ook wel. =D


    Okii ik zet je dr bij, gezellig! ^^

    OT: Ik zet de stemmen erbij ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op een zaterdag. Maar even een opmerking; als het zeker is dat het na de vakantie is, waarom staat de optie van doordeweeks er nog bij? Dan heeft iedereen toch gewoon school? (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:47 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Op een zaterdag. Maar even een opmerking; als het zeker is dat het na de vakantie is, waarom staat de optie van doordeweeks er nog bij? Dan heeft iedereen toch gewoon school? (:


    Okii, ik zet je stem erbij.
    Noujah er mag dan wel school e.d. zijn, maar het kan ook 's middags en/of 's avonds, het ís een optie. Oke, het zijn geen dagen waarvan je zal verwachten dat we de meeting zouden doen, mjah ik heb het er toch maar even neergezet voor dat iemand het toch zou willen stemmen. =)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jieber schreef:
    Ja dan maar een zaterdag, maar dan moet ik wel even 2 week van te voren zeker weten dat ik niet kan, want dan moet ik even vrij vragen van mijn werk haha.
    En wel na de vakantie graag. mhihi .
    En ja ik kom ook wel. =D


    Jeeej, dan zie ik jou weer *wbw*


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga mee. (:

    Edit: 15 en 16 september kan ik niet. :x

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 9:56 ]


    Not all those who wander are lost.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Jeeej, dan zie ik jou weer *wbw*

    yeah buddy. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Beethoven schreef:
    Ik ga mee. (:

    Edit: 15 en 16 september kan ik niet. :x


    Okii gezellig ^^
    En uuhm op wat voor dagen vallen dat dan? Of op welke dag wil/kun je wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het trouwens niet veel leuker als we gewoon het centrum ingaan? We kennen elkaar nauwelijks en als we gewoon het centrum ingaan hebben we veel meer contact met elkaar. Het lijkt mij in elk geval wel echt gezellig om gewoon lekker met elkaar te kunnen praten, winkels in te gaan, ergens even te gaan zitten, enzovoorts. Het is gewoon een voorstel, ik kom sowieso wel. Maar dit lijkt me wel gewoon leuker :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Is het trouwens niet veel leuker als we gewoon het centrum ingaan? We kennen elkaar nauwelijks en als we gewoon het centrum ingaan hebben we veel meer contact met elkaar. Het lijkt mij in elk geval wel echt gezellig om gewoon lekker met elkaar te kunnen praten, winkels in te gaan, ergens even te gaan zitten, enzovoorts. Het is gewoon een voorstel, ik kom sowieso wel. Maar dit lijkt me wel gewoon leuker :').


    Hmm kan ook idd, maar op het bioscoop idee werd ook best enthousiast gereageerd.
    Dus I dunno what the people want the most.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aurorae schreef:
    Is het trouwens niet veel leuker als we gewoon het centrum ingaan? We kennen elkaar nauwelijks en als we gewoon het centrum ingaan hebben we veel meer contact met elkaar. Het lijkt mij in elk geval wel echt gezellig om gewoon lekker met elkaar te kunnen praten, winkels in te gaan, ergens even te gaan zitten, enzovoorts. Het is gewoon een voorstel, ik kom sowieso wel. Maar dit lijkt me wel gewoon leuker :').


    Ik ben het wel met haar eens! (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Zwemmen in Aquarena is ook leuk? C:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Zwemmen in Aquarena is ook leuk? C:


    Ik hou niet van zwemmen :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hou ook niet van zwemmen =(

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:33 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Ik hou ook niet van zwemmen =(


    Jeeej, mede-mens die niet van zwemmen houdt =)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yessh eindelijk <3 iedereen kijkt me altijd meteen raar aan als ik zeg dat ik niet van zwemmen hou :c


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.