• Hoii! :Y)

    Naar aanleiding van dit topic, is hier een topic over een meeting in Emmen. =)

    Na enige gestem en overleg is er uit gekomen dat we in Emmen zullen gaan statten (shoppen). Dit zal gebeuren op zaterdag 15 september 2012. Het aanvangspunt zal op het station zijn, dit omdat dit een centraalpunt is en dus makkelijk vindbaar/bereikbaar.
    Als je nog een vraag en/of opmerking hebt, zet het maar neer en er zal snel op gereageerd worden! ;)
    Have fun & enjoy! (:

    Datum: Zaterdag 15 September.
    Tijdstip: 14.00 uur en tot wanneer mag je zelf bepalen.
    Aanvangspunt: Emmen Station.
    Plaats: Emmen
    Wie gaan er mee: Opulence, CURLYMONSTER, Aurorea, Jieber, Beethoven
    Wie misschien: Bundesliga, MoccaSins, AUSTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol ik kan niet eens lopen op hakken! Ik zak helemaal door mijn knieen dan :'D
    Mjah lelijker dan dat ik ben kun je onmogelijk zijn!
    Hoewel.. ik zat eens bij een meisje in de klas waarvan zelfs ik vond dat ikzelf mooier was dan zij :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahah ^^
    Op hakken lopen is best kut als je het niet goed kan, maar ik heb veel geoefend ^^
    Doepdoepdoep dat heb ik ook gehad toen dacht ik wel van 0_____0 'Okee ik ben wel mooier dan haar' <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    haha op hakken lopen is niet goed voor mij nvoeten want ze staan niet goed zegmaar en hakken zou het alleen maar verslechteren xd maar wanneer ik in de schoenenwinkel ben loop ik er wel op voor fun :Y) dus niet dat ik ze koop ofseu maar toch heb ik er dan op gelopen :Y) haha

    Lol jah echt èh, denk je zo van ''wauw! Dat er iemand nóg lelijker kan zijn!!!! O GOTT DIE IS LELIJK!'' haha x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahaa ik snap het :3 Ja nouja ik kan gelukkig wel lopen op ze, iedereen noemt me altijd zo vaak klein en schattig dat ik boos word en wou dat ik langer was ^^

    Ghhehhe Same here !! <33 en dan ben ik weer blij voor even :33


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Haha arme jij x']
    ik wordt altijd vet irritant en apart genoemd, dus wees maar voorbereid op een hyperactieve irritant kind dat dr muil vaak open zal trekken (A) ghehe je geeft me maar gwn een klap wanneer ik te vervelend ben hoor ;)

    Haha jah idd! Maar vooral ook wanneer ik ga statten en ik zie mensen die veeeeeeeeellll dikker zijn dan ik, ik hou er niet van om over mijn gewicht en shit te praten dus als ik mensen zie die veeel dikker zijn dan ik voel ik me voor een keertje superslank en is me dag weer gemaakt! (: haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    :'( Nouhouuuu het is echt vervelend om de hele tijd zo genoemd te worden hoor ><

    Maar maak je geen zorgen ik heb hetzelfde als ik jullie aardig vind blijf ik serieus echt de hele tijd praten over alles en ben ik super hyper ghehe (cat)


    Maarja ik heb hetzelfde dan is mijn hele dag weer goed en voel ik me een keertje pretty <3


    Waar gaan we eigenlijk afspreken in emmen >??? want ik ben daar nog nooit geweest ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Haha ik vindt het altijd wel grappig x'] Wss omdat ik nooit zo genoemd wordt :'D

    Haha oke, gaan we samen hysterisch en raar doen :'D

    Uuuhhh ohjah das eigenlijk wel een goeie... mss dat we het beste bij het station kunnen afspreken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ghehhe ^^

    Jaaaa sounds like plan <333

    En ja Station is goed want ik kom waarschijnlijk toch met de trein dus voor mij is het goed :3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    I love it when a plan comes together ^^

    Ghehe jaaaaa ik heb net The A-team gekeken, was op tv (A)
    Mjah we gaan dat gwn doen! =D

    Haha jah daarom juist, het station is op een centrale plek die iedereen gemakkelijk vinden kan (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeah me too ^^

    Oeehh <3 ik ben nu een film met Johhney depp aan het kijken alleen mijn moeder freaked hem helemaal omdat ik op mijn telefoon zit ghehe ^^

    Jup :3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Haha lol waarom freaked ze dat je op je telefoon aan het doen bent? Moet je per sé alleen naar de film kijken ofseu? :')

    Btw ik heb toestemming om te gaan :Y) Nu nog ff de dag ervoor geld aftroggelen :Y) ghehe (AA)

    Mjah ik ga slapen,

    GOODNIGHT EVERYBODY! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaa en omdat ik er teveel opzat moet ik nu gaan slapen, ik mag de film niet eens afkijken x_____x

    Maar goed zooo ^^ geld aftroggelen is leuk <33


    Sweet dreams <33333 x (flower)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dussuh... heeft iemand nog een ideetje ofseu of een antwoord op de edits of nog iets te zeggen over de meeting ofseu?! Het kan hier! =D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    D': Ik kan niet Zaterdag jongens =((

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:20 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    why not? =O


    Life is a beautiful struggle