• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Toch vind ik het stom dat ik het boek niet ken en heb ik ondanks het gene over de flashback nog geen flauw idee voor een beginpost. Maar zoveel inspi heb ik nou ook weer niet deze dagen..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dan doe je gewoon geen flashback? Dan loopt Floris gewoon rond in de zaal, heeft gehoord wie zijn verloofde was, kan haar niet vinden, praat met mensen, etc?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Risus schreef:
    [Toch vind ik het stom dat ik het boek niet ken en heb ik ondanks het gene over de flashback nog geen flauw idee voor een beginpost. Maar zoveel inspi heb ik nou ook weer niet deze dagen..]

    [Ik zeg gewoon schrijven :3. Als er iets niet klopt met de boeken zegt iemand hier die wel de boeken heeft gelezen wat er niet klopt.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    Cherine slaat haar ogen neer maar een staat wel een kleine glimlach op haar gezicht. Dan blijft haar blik ineens ergens op vast hangen. Ik volg haar blik en zie dat ze naar ouders kijkt, tenminste ik ga er vanuit dat het haar ouders zijn want mijn ouders staan er naast maar het zouden ook nog altijd Owen's ouders kunnen zijn maar ik denk niet dat dat het geval is. Ze lijken meer op Cherine. 'Ik vraag me af hoe zij zich voelden toen ze in onze schoenen stonden,' zeg ik. 'Of ze net zo zenuwachtig waren of dat ze het juist leuk vonden. Kenden jouw ouders elkaar eigenlijk al?' vraag ik dan. 'De mijne nog niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Met een zucht wendde ik mijn blik af van de vier, streek met mijn vingers een plukje uit mijn gezicht en liet die hand daarna weer op Levi's schouder rusten.
    "Mijn ouders kenden elkaar van school, maar niet erg goed. Het duurde echter nog geen jaar voor ze verliefd op elkaar werden na hun Matching Banquet."
    Wat hun hadden mee gemakt was zeldzaam hier. Het was jaloersmakend, hoopgevend. Maar ze waren het enige stel dat ik kende, die verliefd was op elkaar. De rest hield wel van elkaar, maar dat was meer vriendschappelijk, als broer en zus. Niet.. echt verliefd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël James MacGregor.

    Nadat mijn Match op het scherm was verschenen had ik een miscochip bij één van de officials opgehaalt en had ik eerst rondgekeken of ik mijn 'verloofde' ergens kon zien, aangezien dat niet het geval was had ik eerst met een aantal mensen staan praten en vervolgens besloten naar buiten te gaan waar ik vrijwel direct mijn verloofde opmerkte, ze was in iedergeval neit lelijk maar dat waren alle meisjes hier al was ik meer nieuwschierig hoe ze haar gedraagde. 'Hoi' Groete ik haar waarna ik de wijn die ze vast had opmerkte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wow, dat was een lange zin.. :3]

    Carmella Reine Marvella - Buiten
    Ik nam net een slok van de witte wijn, toen ik een stem hoorde. Mijn blik gleed naar de jongen, en al snel herkende ik er mijn "verloofde" in. Ik streek een blonde krul uit mijn gezicht, mijn mondhoeken krulden zich even in een halve glimlach om vervolgens weer naar beneden te gaan.
    "Hoi," zei ik ook, niet geheel van harte. Misschien was hij zo iemand die dol was op het systeem. Die verwachtte dat we verliefd werden, omdat het systeem zo perfect was. Iemand die kinderen met me wilde.
    Kinderen, wat moest ik daar mee? Ik was zeventien, ze zouden m'n lichaam alleen maar verpesten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Floris Dylano Nilson • Matching Banquet Zaal.

    De rit in de trein hier naartoe was erg snel gegaan. Veel mensen waren aan het lezen praatten wat met andere reizigers. Ik daar in tegen staarde gewoon naar buiten en dacht aan de mensen die daar zouden zijn. Rijke en arme mensen. Dikke en dunne mensen. Lange en korte mensen. Alle mensen die daar zouden zijn waren verschillend, maar toch hebben ze allemaal wel één ding gemeen. Ze worden uitgehuwd. Ze worden uitgehuwd aan een man of vrouw die ze soms niet een kennen. Die ze die dag voor het eerst in hun leven spreken. Sommige in die zaal houden van iemand, maar worden niet uitgehuwd aan diegene van wie ze echt houden. Is dat nou eerlijk? Zou het leven zo moeten lopen? Ik vind zelf van niet, maar ik heb het recht niet om er iets op tegen te hebben. In deze tijd gebeurd het nou eenmaal en protesteren is nutteloos.
    Het eten was voortreffelijk, maar ik kan niet zeggen dat ik slechter kook. Ik kan mezelf niet bewijzen, aangezien we geen luxe maaltijden kunnen veroorloven. Ook heb ik te horen gekregen met wie ik ben uitgehuwd. Ze is verschenen op het scherm en heeft de naam 'Faith' als ik het goed heb gezien dan. Nadat de chip is aangebracht door een van de officials, heb ik al even rondgekeken of ik haar zag, maar tevergeefs. Ik heb haar niet gezien. Het enige wat ik nu van haar weet is hoe ze eruit ziet. Haar uiterlijk doet me niets. Ik kan niet iemand beoordelen doormiddel van zijn of haar uiterlijk. Het innerlijk zegt veel meer over iemand.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Mijn ouders kenden elkaar van school, maar niet erg goed. Het duurde echter nog geen jaar voor ze verliefd op elkaar werden na hun Matching Banquet,' zucht ze.
    'Moet je dan perse verliefd worden om gelukkig te zijn?' vraag ik. 'Misschien is het zelfs wel fijner als je gewoon vrienden bent,' zeg ik aarzelend. 'Vriendschap blijft volgens mij meestal langer bestaan dan verliefdheid, tenzij het echte liefde is maar dat komt nauwelijks voor'. Ik werp weer even een blik op onze ouders die nu weer aan het praten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zoiets?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben er pas weer vanavond]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    "Jawel," zei ik bedenkelijk. "Maar zou jij kinderen willen met gewoon een vriendin?"
    Mijn blik viel op de ring, die om mijn vinger zat. Uit de tijd dat alles nog vrijwillig ging. De tijd dat een man op één knie voor een vrouw ging zitten, een prachtige ring tevoorschijn haalde en vroeg of de vrouw met hem wilde trouwen. Uiteraard zei de vrouw dan ja, ze waren immers toch verliefd?
    Ik beet bedenkelijk op mijn onderlip, wierp nog een blik op Levi's ouders. "En jouw ouders?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [@Risus , niet slecht voor iemand die de boeken heeft gelezen.
    Nog even voor iedereen die de boeken niet heeft gelezen: Niemand is echt dun of dik, want ze kopen niet zelf hun eten. Alles is natuurlijk 'perfect' geregeld. Iedereen krijgt rond de zelfde tijd eten, aangepast op je lengte, leeftijd en gewicht. Iedereen krijgt dus altijd genoeg. En kleren hoeven ze ook niet te kopen. Ze krijgen weer nieuwe als de ouden zijn versleten :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Jawel,' zegt ze aarzelend. 'Maar zou jij kinderen willen met gewoon een vriendin?'
    'Als het echt een goede vriendin zou zijn dan ja,' antwoord ik. 'Waarom niet, als ik haar alles kan vertellen dan zou ik haar ook vertrouwen met een kind'.
    Cherine kijkt naar een ring om haar vinger en bijt op haar onderlip waarna ze naar mijn ouders kijkt. 'En jouw ouders?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Die kenden elkaar niet, en volgens mij zijn ze ook nooit écht verliefd geworden maar ze houden wel van elkaar en dat vind ik het belangrijkste. Je kan geen kinderen krijgen met iemand waarvan je niet houdt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zo, de verloofde van Risus staat erbij (:]

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Een bedenkelijke zucht ontsnapte me.
    "Hoe veel zouden wij er moeten krijgen?" Ik vreesde voor de opdracht een heel sportteam te baren. Vrienden van mijn ouders hadden er zeven, en waren dan ook nog steeds niet klaar. Nummer vijf was pas drie maanden geleden geboren, en voor ze weer zover waren om een nieuwe te krijgen nadat de afhankelijkste fase van de vijfde af was gelopen, waren ze ook wel weer een jaar verder.


    "Do you believe monsters are born or made?"