• Na aanleiding van dit topic.
    It's still not finished, le sigh.
    Ik dacht serieus dat ik dit boek al na drie maanden schrijven af zou kunnen hebben maar ik blijk lui te zijn. Whoa, hard to admit this.
    Misschien ligt het gewoon aan mijn vele stories die ik heb op Quizlet, want schrijven op Quizlet is echt verslavend.
    Nou ja, hij telt ongeveer meer dan 60000 woorden, dus meer dan 200 bladzijden. Wat eigenlijk best wel erg cool is.
    Ik vraag me nu dus echt af wat er gebeurd na nog een half jaar, volgens mij is hij dan al af. Ik weet zeker dat ik dan nog een topic open, lol. I'll keep annoying you guys.

    Schrijven jullie zelf een boek? En hoe ver zijn jullie ongeveer? (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een boek uitgegeven met vriendinnen, maar ben ook met een individueel project bezig wat ik wel professioneler heb aangepakt. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben bezig met een verhaal dat ik misschien wil gaan uitgeven. Maar dan moet ik nog wel het een en ander aanpassen bijv namen. (gebruik namen van Tolkien. Gewoon omdat ik ze heel mooi vind.)
    Heb onderhand 33000 woorden, maar ik ben van plan richting het einde te gaan.
    Maar heeft iemand een idee hoeveel boekpagina's dat ongeveer zijn?
    Ik heb wel ruim 50 wordpagina's maar ik heb niet alles precies achter elkaar staan, wat foto's en ook nog wat extra's van 2 pagina's.
    Maar verschillende verhalen tegelijk schrijven vind ik best irritant. Ik heb wel meerdere verhalen, maar ik schrijf op het moment aan één. (en heel af en toe een hoofdstukje van een ander)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:57 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Ik ben bezig met een verhaal dat ik misschien wil gaan uitgeven. Maar dan moet ik nog wel het een en ander aanpassen bijv namen. (gebruik namen van Tolkien. Gewoon omdat ik ze heel mooi vind.)
    Heb onderhand 33000 woorden, maar ik ben van plan richting het einde te gaan.
    Maar heeft iemand een idee hoeveel boekpagina's dat ongeveer zijn?
    Ik heb wel ruim 50 wordpagina's maar ik heb niet alles precies achter elkaar staan, wat foto's en ook nog wat extra's van 2 pagina's.
    Maar verschillende verhalen tegelijk schrijven vind ik best irritant. Ik heb wel meerdere verhalen, maar ik schrijf op het moment aan één. (en heel af en toe een hoofdstukje van een ander)

    Oud topic, maar nu het toch omhoog is getrapt:

    300 woorden per pagina,
    1500 voor 5 pagina’s,
    3000 woorden voor 10 pagina’s.

    Dit is natuurlijk niet precies, want je gebruikt kortere en langere woorden en waarschijnlijk heb je ook pagina's die halverwege worden afgebroken omdat het hoofdstuk is afgelopen, maar dit is ongeveer hoeveel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Pff, ik ben jaloers. Ik heb het idee voor mijn eigen boek wel grotendeels uitgewerkt, maar ik wacht tot ik me kan inschrijven voor een cursus waarbij je begeleiding etc. krijg. Moet daarvoor alleen eerst een basiscursus doen, waar ik nu mee bezig ben en die nog 4 maanden duurt 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Oud topic, maar nu het toch omhoog is getrapt:

    300 woorden per pagina,
    1500 voor 5 pagina’s,
    3000 woorden voor 10 pagina’s.

    Dit is natuurlijk niet precies, want je gebruikt kortere en langere woorden en waarschijnlijk heb je ook pagina's die halverwege worden afgebroken omdat het hoofdstuk is afgelopen, maar dit is ongeveer hoeveel.

    Dan heb ik nu al 85 pagina's en het verhaal is nog maar net begonnen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Oud topic, maar nu het toch omhoog is getrapt:

    300 woorden per pagina,
    1500 voor 5 pagina’s,
    3000 woorden voor 10 pagina’s.

    Dit is natuurlijk niet precies, want je gebruikt kortere en langere woorden en waarschijnlijk heb je ook pagina's die halverwege worden afgebroken omdat het hoofdstuk is afgelopen, maar dit is ongeveer hoeveel.


    Aight, dan zou mijn verhaal dus ongeveer 325 pagina's zijn als boek. Dat vind ik nog best veel ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil graag het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben uitgeven, als ik het voldoende heb aangepast en verbeterd zodat het naar mijn zin is. Ik heb op dit moment 75149 woorden, ik zit dus al op 250 pagina's en ben nog lang niet klaar! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nope,ik ga geen verhaal schrijven. Ik zit op Q om te lezen,niet om te schrijven. Maar veel succes. Ook al de anderen! (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lilium schreef:
    Ik wil graag het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben uitgeven, als ik het voldoende heb aangepast en verbeterd zodat het naar mijn zin is. Ik heb op dit moment 75149 woorden, ik zit dus al op 250 pagina's en ben nog lang niet klaar! (:


    Hoe doen jullie dat allemaal? Ik geef het altijd al na 3 kantjes op. ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Hoe doen jullie dat allemaal? Ik geef het altijd al na 3 kantjes op. ):


    Het verhaal waar je mee bezig bent echt leuk vinden. Naja, en gewoon gemotiveerd zijn. :)


    Stenenlikker