• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aaah! Handig, thanks :D

    Ik heb een macbook pro en daar zitten standaard oortjes in (ook van apple,mocht het nodig zijn dat te weten)
    Maar steeds als ik hem dan aanzet, maakt hij tijdens het opstarten nog steeds geluid (níet via de oortjes)
    Is dit normaal of? Ik heb het al geprobeerd om de oortjes eruit te halen en weet opnieuw in te doen..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Idd, heel handig! Misschien dat jij me hiermee kan/wil helpen..

    Mijn laptop heeft sinds een tijdje het nare trekje mijn windows verkenner eruit te gooien. Als ik in mijn mappen bezig ben ( foto's uitzoeken, muziek in mappen zetten, films groeperen etc. ) zegt hij na een paar minuten "Windows verkenner werk niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht." Dan zegt ie vervolgens; "Windows verkenner wordt opnieuw opgestart." en dan sluit ie het af maar start hem vervolgens niet opnieuw op. Als ik dan weer een map aanklik geeft ie vrij snel daarna weer dezelfde meldingen en dit blijft ie elke keer doen.

    Ik heb geprobeerd via google erachter te komen wat het is maar ik kom er niet zo goed uit, mijn tante had er over dat ik windows 7 compleet opnieuw erop moest zetten maar heel eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n zin in :'D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:55 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Neuer schreef:
    Aaah! Handig, thanks :D

    Ik heb een macbook pro en daar zitten standaard oortjes in (ook van apple,mocht het nodig zijn dat te weten)
    Maar steeds als ik hem dan aanzet, maakt hij tijdens het opstarten nog steeds geluid (níet via de oortjes)
    Is dit normaal of? Ik heb het al geprobeerd om de oortjes eruit te halen en weet opnieuw in te doen..

    Het kan zijn dat dit een hardwarematig iets is, waar jij en ik dus niks aan kunnen doen. Kijk anders je geluidsinstellingen na.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cybele schreef:
    Idd, heel handig! Misschien dat jij me hiermee kan/wil helpen..

    Mijn laptop heeft sinds een tijdje het nare trekje mijn windows verkenner eruit te gooien. Als ik in mijn mappen bezig ben ( foto's uitzoeken, muziek in mappen zetten, films groeperen etc. ) zegt hij na een paar minuten "Windows verkenner werk niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht." Dan zegt ie vervolgens; "Windows verkenner wordt opnieuw opgestart." en dan sluit ie het af maar start hem vervolgens niet opnieuw op. Als ik dan weer een map aanklik geeft ie vrij snel daarna weer dezelfde meldingen en dit blijft ie elke keer doen.

    Ik heb geprobeerd via google erachter te komen wat het is maar ik kom er niet zo goed uit, mijn tante had er over dat ik windows 7 compleet opnieuw erop moest zetten maar heel eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n zin in :'D

    Hmmm, ik gok dat dit komt doordat er iets mis gaat in de registry of dat de pc te weinig geheugen overheeft. Download eens CCleaner en laat die over je laptop lopen. Gebruik ook de registry optie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *vind ik leuk*
    Ik had een vraag, maar dat maakt nu eigenlijk niet veel meer uit, dus zal ik hem niet stellen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    *vind ik leuk*
    Ik had een vraag, maar dat maakt nu eigenlijk niet veel meer uit, dus zal ik hem niet stellen.

    Stel maar, ik heb nu toch tijd teveel (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, ik gok dat dit komt doordat er iets mis gaat in de registry of dat de pc te weinig geheugen overheeft. Download eens CCleaner en laat die over je laptop lopen. Gebruik ook de registry optie.



    Oke, ben nu bezig met het downloaden van de CCleaner.. Eens kijken of ik daaruit kom.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    (...)


    Oke, ben nu bezig met het downloaden van de CCleaner.. Eens kijken of ik daaruit kom.

    Anders help ik je daar wel mee. Maar het is opzich heel makkelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Stel maar, ik heb nu toch tijd teveel (cat)

    Het was iets van een map maken op de schijf D waardoor dat de dowloads daar terechtkomen, niet op de C dus.
    Had dat gehoord van iemand, weet niet of het kan, weet er eigenlijk niets van.
    Maar dat maakt nu niet meer uit, aangezien ik het toch niet meer zal dowloaden, maar voel je vrij om het uit te leggen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Het was iets van een map maken op de schijf D waardoor dat de dowloads daar terechtkomen, niet op de C dus.
    Had dat gehoord van iemand, weet niet of het kan, weet er eigenlijk niets van.
    Maar dat maakt nu niet meer uit, aangezien ik het toch niet meer zal dowloaden, maar voel je vrij om het uit te leggen. (cat)

    Ligt eraan welke browser je gebruikt. Welke heb je? Je bedoeld toch je webbrowser of niet?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Anders help ik je daar wel mee. Maar het is opzich heel makkelijk.


    Ik heb nu dit en weet eerlijk gezegd niet wat nu verder te doen :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    En dan mag ik het n-woord niet tegen je zeggen. Oh wat ben jij een reddende engel met dit topic. De mods weten niet wat ze missen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cybele schreef:
    (...)

    Ik heb nu dit en weet eerlijk gezegd niet wat nu verder te doen :'D

    Als eerste op schoonmaken drukken en als hij daarmee klaar is klik je op Register en dan Scan naar problemen. Als hij dat heeft gedaan klik je op Herstel geselecteerde problemen (hij selecteer ze automatisch allemaal). Dan kies je of een backup wilt maken, hoeft niet, mag wel. En daarna klik je nog eens op Herstel alle geselecteerde problemen. Dit process moet je een paar keer doen totdat hij gen problemen meer vind.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    En dan mag ik het n-woord niet tegen je zeggen. Oh wat ben jij een reddende engel met dit topic. De mods weten niet wat ze missen. (:

    Ik doe het graag. En wat bedoel je met het n-woord?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ligt eraan welke browser je gebruikt. Welke heb je? Je bedoeld toch je webbrowser of niet?

    Snapt niet wat je bedoelt.
    Ik ook met mijn shitty uitleg...
    Normaal komen de dingen dat je gedowload hebt (internet of gewoon) op de boot C, de harde schijf dus...
    Maar ik had dus van iemand gehoord dat je zo'n map kon hebben, ofzo, waardoor die dowloads bv automatisch op de boot D terecht komen.
    Zoiets... Snap je? D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please