• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu staat er 'U moet tenminste één stationsletter opgeven.'


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Daarom moet je ook de C: erachter zetten of welke schijf hij dan ook controleerd.

    chkntfs /x c: <== Die c: staat dus voor de schijf die NIET gecontroleerd moet worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Daarom moet je ook de C: erachter zetten of welke schijf hij dan ook controleerd.

    chkntfs /x c: <== Die c: staat dus voor de schijf die NIET gecontroleerd moet worden.

    OH ik dacht dat het een smiley was, my bad(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    'Het type bestandssysteem is NTFS.'
    Dafuq did I just read?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat betekent dat het goed is gegaan, hij zou er nu mee moeten stoppen. Zo niet dan zeg het maar dan weet ik nog wel iets ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry als ik je hier mee heb lastiggevallen maar ik snap geen ene letter of wel cijfer 0/1 van een computer.. Maar bedankt voor de hulp, je kan dit echt goed!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hahaha, dat kan ik wel snappen. En alsjeblieft, ik vind het leuk om dat te doen :Y)

    'Het type bestandssysteem is NTFS.'
    Betekent gewoon dat de structuur van je hardeschijf NTFS is. (Hopelijk snap je dat.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hahaha, dat kan ik wel snappen. En alsjeblieft, ik vind het leuk om dat te doen :Y)

    'Het type bestandssysteem is NTFS.'
    Betekent gewoon dat de structuur van je hardeschijf NTFS is. (Hopelijk snap je dat.)

    Helemaal.. 0.0
    Je hoort morgen wel of ie het deed want mijn pc staat wss morgen weer aan..
    Nogmaals bedankt(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Heb je nog een foefje voor het wegkrijgen van die schijfcontrole?:X


    Shit happens but pee happens a lot more.

    God, wat heb jij een vervelende laptop xd
    Ga naar Start -> Uitvoeren en voor dan bij msconfig in.
    Nu krijg je een venster, daarin klik je op de tabblad Opstarten/Computer opstarten. Zet daar de schijfcontrole uit als die aanstaat.

    En probeer anders dit:
    - Uitvoeren - regedit + Enter
    - HKEY_LOCAL_MACHINE \ System \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ BootExecute
    - Rechtsklik op BootExecute, kies wijzigen en verander de waarde in: autocheck autochk /k:x * (vervang de x door je eigen stationsletter)
    - Sluit het Windows-Register af


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Enig idee waarom ik geen bestanden kan openen op mijn laptop? Bestanden laten zien via een e-mailadres gaat wel maar zodra ik een bestand probeer te openen dat ik heb opgeslagen, weigert hij.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    God, wat heb jij een vervelende laptop xd
    Ga naar Start -> Uitvoeren en voor dan bij msconfig in.
    Nu krijg je een venster, daarin klik je op de tabblad Opstarten/Computer opstarten. Zet daar de schijfcontrole uit als die aanstaat.

    En probeer anders dit:
    - Uitvoeren - regedit + Enter
    - HKEY_LOCAL_MACHINE \ System \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ BootExecute
    - Rechtsklik op BootExecute, kies wijzigen en verander de waarde in: autocheck autochk /k:x * (vervang de x door je eigen stationsletter)
    - Sluit het Windows-Register af

    Ja eh? Dat vond ik zelf ook al en het spijt me dat ik je verveel met mijn vervelende laptop maar mijn school is dicht dus nu zit ik hier mee opgescheept de hele vakantie. Ik zal dit eens uitproberen (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Ja eh? Dat vond ik zelf ook al en het spijt me dat ik je verveel met mijn vervelende laptop maar mijn school is dicht dus nu zit ik hier mee opgescheept de hele vakantie. Ik zal dit eens uitproberen (:

    Ach is niet erg hoor, heb ik tenminste iets te doen ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach is niet erg hoor, heb ik tenminste iets te doen ;D

    Oke nouja wss ga je me hier vaker zien aangezien mijn laptop totaal niet werkt zoals het moet.. Oeps Studs II(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Oke nouja wss ga je me hier vaker zien aangezien mijn laptop totaal niet werkt zoals het moet.. Oeps Studs II(bloos)

    Hahaha, okay. Is goed hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.