• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taiteilijan schreef:
    Mijn laptop meldt dat ik een ip-adres deel met een ander, zoiets. Nou denkt mijn moeder dat het probleem verholpen is (stekker eruit in de meterkast, dat was haar aangeraden) maar ik heb er niet echt vertrouwen in. Weet jij hier iets van?

    Ah, dat probleem ken ik. Dat gebeurd als twee apparaten hetzelfde IP adres hebben. Dat gebeurd vaak als twee dezelfde computers hetzelfde vast IP adres hebben of als er één apparaat een vaste IP heeft en de andere op een of andere manier dezelfde heeft gekregen (dat zou niet moeten gebeuren, maar goed, het kan dus wel). Het is op zich niks ergs, maar het kan je verbinding wel vertragen.

    Als het heeft geholpen om router opnieuw op te starten door de stekker eruit te halen en er weer in te doen, dan gok ik op mogelijkheid één. Nogmaals, het is dus niet erg :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ah, dat probleem ken ik. Dat gebeurd als twee apparaten hetzelfde IP adres hebben. Dat gebeurd vaak als twee dezelfde computers hetzelfde vast IP adres hebben of als er één apparaat een vaste IP heeft en de andere op een of andere manier dezelfde heeft gekregen (dat zou niet moeten gebeuren, maar goed, het kan dus wel). Het is op zich niks ergs, maar het kan je verbinding wel vertragen.

    Als het heeft geholpen om router opnieuw op te starten door de stekker eruit te halen en er weer in te doen, dan gok ik op mogelijkheid één. Nogmaals, het is dus niet erg :Y)


    We hebben thuis twee computers, ik weet niet of het daaraan kan liggen? Enfin, ik heb de melding niet meer gekregen sinds ik de stekkers uit de router heb gehaald en er weer terug in heb gestopt. Mijn verbinding is ook niet meer traag, dus ik gok erop dat het heeft geholpen... In ieder geval bedankt voor de bevestiging!


    Searching heavens for another earth

    Mitchell, weet jij een antivirus-ding die het wél doet? Want die ik nu had ga ik niet meer proberen :')

    Emiko schreef:
    Mitchell, weet jij een antivirus-ding die het wél doet? Want die ik nu had ga ik niet meer proberen :')

    AVG Free of Microsft Security Essentials.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik sta nog steeds op: In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) [2] maar volgens mij heb ik al gereageerd (?)

    In ieder geval, ik heb een nieuw probleem. Als ik naar Google of Hotmail ga, staat er dat mijn computer door een of andere reden die websites blokkeert. Ik heb een aantal betrouwbare virusscanners door mijn computer af laten gaan, maar niks werkt. Ik kan hierdoor niks Googelen en kan ook niet naar mijn Hotmail. Wel kan ik naar sites, zoals Quizlet.nl, maar dan niet op Google.
    Ik hoop dat je me snapt en een oplossing weet? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik sta nog steeds op: In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) [2] maar volgens mij heb ik al gereageerd (?)

    In ieder geval, ik heb een nieuw probleem. Als ik naar Google of Hotmail ga, staat er dat mijn computer door een of andere reden die websites blokkeert. Ik heb een aantal betrouwbare virusscanners door mijn computer af laten gaan, maar niks werkt. Ik kan hierdoor niks Googelen en kan ook niet naar mijn Hotmail. Wel kan ik naar sites, zoals Quizlet.nl, maar dan niet op Google.
    Ik hoop dat je me snapt en een oplossing weet? (:

    Oh, haha, vast vergeten weg te halen.

    En dat is uh, raar. Nogal raar. Kun je me een screenshot ervan laten zien? Dan kan ik aan de hand daarvan verder werken :Y)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Oh, haha, vast vergeten weg te halen.

    En dat is uh, raar. Nogal raar. Kun je me een screenshot ervan laten zien? Dan kan ik aan de hand daarvan verder werken :Y)


    Oh! Ik heb niet goed gelezen wat erop stond. Er stond op dat mijn computer zegt dat het 2002 is en dat ik dat correct moet maken. De klok van mijn computer zat gewoon niet goed. :'D Nu lukt het wel weer, sorry dat ik je hiermee lastig heb gevallen!


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oh! Ik heb niet goed gelezen wat erop stond. Er stond op dat mijn computer zegt dat het 2002 is en dat ik dat correct moet maken. De klok van mijn computer zat gewoon niet goed. :'D Nu lukt het wel weer, sorry dat ik je hiermee lastig heb gevallen!

    Haha, is niet erg. Kan gebeuren en dat wat bij jou gebeurde komt doordat Google en zo een beveiligde verbinding gebruiken. Daarvoor moet de tijd op je laptop/computer goed staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.