• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pokey schreef:
    Elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik dit te zien. Dus moet ik de verbinding terug verbreken en opnieuw verbinden. Daarna verbind het wel. Het is niet alleen op mijn pc maar ook op die van mijn mama en op mijn iPod.

    Hmmm, heb je de router zelf al eens geherstart? Zou dat niet helpen dan weet ik het helaas ook niet verder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, heb je de router zelf al eens geherstart? Zou dat niet helpen dan weet ik het helaas ook niet verder.

    Ik zal het eens proberen (: Bedankt.

    Pokey schreef:
    (...)
    Ik zal het eens proberen (: Bedankt.

    No problem. Helaas is idt een probleem wat ook aan windows zelf kan liggen en ik verder niet kan oplossen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dit eerlijk gezegd geen slecht idee van je. Nog veel succes met anderen helpen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind dit eerlijk gezegd geen slecht idee van je. Nog veel succes met anderen helpen. :Y)

    Dankjeweel. Ik doe het ook nog eens graag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het viel me al op dat jij zoveel hiervan wist! Ik ga je even lastig vallen met mijn vraag haha;

    Mijn laptop doet elke keer als ik um opstart een schrijfcontrole en dat irriteert me zwaar want het duurt wel een kwartier voordat ie daar mee klaar is. Verder moet ik voor elk programma dat ik op mijn pc heb staan bij opstart op OK drukken.. zo moet ik dus wel 50 x op OK drukken ofzo. Nou vind ik dat niet irritant want als je ENTER ingedrukt houd gaan die OK's snel voorbij en is dat opgelost in een paar seconde maar toch blijft het raar. Voorbeeld; Hier wou ik Google Chrome opstarten..
    Enig idee hoe dit alles komt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Het viel me al op dat jij zoveel hiervan wist! Ik ga je even lastig vallen met mijn vraag haha;

    Mijn laptop doet elke keer als ik um opstart een schrijfcontrole en dat irriteert me zwaar want het duurt wel een kwartier voordat ie daar mee klaar is. Verder moet ik voor elk programma dat ik op mijn pc heb staan bij opstart op OK drukken.. zo moet ik dus wel 50 x op OK drukken ofzo. Nou vind ik dat niet irritant want als je ENTER ingedrukt houd gaan die OK's snel voorbij en is dat opgelost in een paar seconde maar toch blijft het raar. Voorbeeld; Hier wou ik Google Chrome opstarten..
    Enig idee hoe dit alles komt?

    Hmmm dat van die OK lijkt me een probleem van de videokaart. Misschien eens de nieuwe drivers downloaden en installeren?
    Om de schijfcontrole moet je eventjes dit downloaden en uitvoeren, dat zou het moeten oplossen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm dat van die OK lijkt me een probleem van de videokaart. Misschien eens de nieuwe drivers downloaden en installeren?
    Om de schijfcontrole moet je eventjes dit downloaden en uitvoeren, dat zou het moeten oplossen.

    Oh dankje! Ik heb dat dingetje even gedownload en uitgevoerd dus hopen dat het werkt en dat videokaart/OK probleem laat ik denk ik wel oplossen door school want dit is een schoollaptop en ik ben niet zo handig met laptops etc. Dankje!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Oh dankje! Ik heb dat dingetje even gedownload en uitgevoerd dus hopen dat het werkt en dat videokaart/OK probleem laat ik denk ik wel oplossen door school want dit is een schoollaptop en ik ben niet zo handig met laptops etc. Dankje!

    Okaay. Succes er nog mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Okaay. Succes er nog mee.

    Dankje, jij ook met dit!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Dankje, jij ook met dit!

    Dankjeweeel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan je me ook helpen bij een probleem met Skype?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Kan je me ook helpen bij een probleem met Skype?

    Hmm, geen idee. Ik heb het wel, dus we will see. Wat is het probleem?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitchell, ik heb een vraag:
    Ik heb sinds april/mei ongeveer een nieuwe laptop; een acer. Ik heb daar toen msn opgeïnstaleerd. Ook kijk ik online films die ik dan op fullscreen zet. Als ik dan ondertussen mijn msn open heb staan (maar dat ik dus afwezig/bezet ben) dan wil mijn computer nog wel eens ineens overspringen van middenin de film naar mijn msnscherm zonder dat ik iets doe, de film loopt ook gewoon verder.
    Weet jij wat dit is?
    Als je het niet weet, geeft het niet, maar het is zo nu en dan irritant als je middenin een grote, belangrijke scène zit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmm, geen idee. Ik heb het wel, dus we will see. Wat is het probleem?
    Wel ik heb dus een gewone computer en we wouden en mijn stiefpa wou Skypen via de iPad. De cam werkte bij mij en ook bij hem en ik kreeg zijn beeld door, maar hij niet het mijne. Nu zegt hij dat dat aan mijn pc ligt, maar dat kan niet, want ik heb onlangs met mijn zus op een andere iPad geslyped en zij ontving wel beeld. In mijn ogen kan je niet veel verkeerd doen met enkel op videochat te drukken, maar misschien weet jij waarom dat beeld niet doorkwam. :/
    Als je niet kan helpen, is het niet erg hoor, want het is niet dat ik dat programma vaak ga gebruiken, maar je weet hou ouders soms kunnen zijn. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?