• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nefie schreef:
    (...)
    Snapt niet wat je bedoelt.
    Ik ook met mijn shitty uitleg...
    Normaal komen de dingen dat je gedowload hebt (internet of gewoon) op de boot C, de harde schijf dus...
    Maar ik had dus van iemand gehoord dat je zo'n map kon hebben, ofzo, waardoor die dowloads bv automatisch op de boot D terecht komen.
    Zoiets... Snap je? D:

    Aaaah okay. Met webbrowser bedoelde ik gewoon waarmee je op het internet zit. Je kunt dit veranderen in het programma zelf. Moet je me alleen even vertellen voor welk programma. Wil je het bijvoorbeeld veranderen voor IE of voor Firefox of voor Chrome?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als eerste op schoonmaken drukken en als hij daarmee klaar is klik je op Register en dan Scan naar problemen. Als hij dat heeft gedaan klik je op Herstel geselecteerde problemen (hij selecteer ze automatisch allemaal). Dan kies je of een backup wilt maken, hoeft niet, mag wel. En daarna klik je nog eens op Herstel alle geselecteerde problemen. Dit process moet je een paar keer doen totdat hij gen problemen meer vind.


    Oke, dankjewel! Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen xD


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaaah okay. Met webbrowser bedoelde ik gewoon waarmee je op het internet zit. Je kunt dit veranderen in het programma zelf. Moet je me alleen even vertellen voor welk programma. Wil je het bijvoorbeeld veranderen voor IE of voor Firefox of voor Chrome?

    Ik heb IE.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Ik heb IE.

    Klik hier hoe je dit moet doen, hopelijk heb je genoeg aan deze uitleg anders leg ik het zelf ook nog wel een keertje uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Klik hier hoe je dit moet doen, hopelijk heb je genoeg aan deze uitleg anders leg ik het zelf ook nog wel een keertje uit.

    Dank je.
    Ik zal het je nog laten weten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Dank je.
    Ik zal het je nog laten weten.

    No problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik doe het graag. En wat bedoel je met het n-woord?
    En het is vast handiger dan dat je continu hetzelfde moet zeggen in verschillende topics.
    Ik vind dit echt een geniaal idee van je en hierbij verdien je zeker een kneukeltje van me.
    En met dat woord, bedoel ik het woord dat jou boos maakt, maar langs mij kant niet slecht bedoeld is. Het n-e-r-d-woord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)En het is vast handiger dan dat je continu hetzelfde moet zeggen in verschillende topics.
    Ik vind dit echt een geniaal idee van je en hierbij verdien je zeker een kneukeltje van me.
    En met dat woord, bedoel ik het woord dat jou boos maakt, maar langs mij kant niet slecht bedoeld is. Het n-e-r-d-woord.

    Hahaha ja, daarom ben ik het ook begonnen (cat). En ja dat woord associeer ik met slechte dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha ja, daarom ben ik het ook begonnen (cat). En ja dat woord associeer ik met slechte dingen.
    Juist daarmee, dat ik het niet zei. Ik hoop dat ik dit topic nooit nodig zal hebben, maar ondertussen staat het wel mooi in mijn historie. Succes er mee in ieder geval. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben nu iets aan het dowloaden; normaal zou het dus moeten werken...
    Dank je. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Ik ben nu iets aan het dowloaden; normaal zou het dus moeten werken...
    Dank je. (:

    Ik zet je op de behandeld lijst.

    Errin schreef:
    (...)Juist daarmee, dat ik het niet zei. Ik hoop dat ik dit topic nooit nodig zal hebben, maar ondertussen staat het wel mooi in mijn historie. Succes er mee in ieder geval. (:

    Dankjeweeel.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom geeft mijn laptop me schokken? 8D


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Waarom geeft mijn laptop me schokken? 8D

    Dat is een simpele, dat komt doordat je laptop niet goed geïsoleerd is. Daar kan ik verder niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik dit te zien. Dus moet ik de verbinding terug verbreken en opnieuw verbinden. Daarna verbind het wel. Het is niet alleen op mijn pc maar ook op die van mijn mama en op mijn iPod.

    Ik heb je topic naar multimedia verplaatst. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury