• Dump hier je story. Ik verveel me ;D.

    Ik ga het allemaal lezen.
    En ik neem op allemaal abo ;D.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    http://www.quizlet.nl/stories/91652/vampire-love--nathan-sykes/

    Maybe ?

    Het gaat over Nathan Sykes ( The Wanted)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    http://www.quizlet.nl/stories/92697/love-game--bad-harry-styles/

    About Harry Styles :)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Hit me like lightning

    De zeventienjarige Amelia is de dochter van Felippe Grimaldi, de huidige heerser van Monaco. Alleen kan ze niet goed met haar ouders opschieten en zit ze er na de zoveelste ruzie met haar ouders er helemaal doorheen. Ze pakt haar spullen en stapt op de trein naar Lyon, waar het WK voetbal 2012 plaats vindt. Die avond besluit ze naar het dak van het hotel waarin ze verblijft te gaan. In een opwelling loopt ze naar de rand toe en begint ze te overwegen te springen. Maar voordat ze er nog verder over na kan denken houdt iemand haar tegen...


    When it all falls down

    Het leven van topvoetballer Fernando Torres lijkt perfect. Europees Kampioen geworden met het Spaanse team, een mooie vrouw, twee schatjes van kinderen en een veelbelovende transfer van Chelsea naar Real Madrid. Maar dan gebeurt er iets wat niemand had verwacht: Zijn vrouw raakt betrokken bij een auto-ongeluk en is op slag dood. Fernando moeten kiezen tussen of hij stopt met zijn passie, voetbal, om zijn kinderen in zijn eentje op te voeden of een nanny in huren die zijn kinderen voor hem opvoedt. Op aanraden van zijn teamgenoten besluit hij voor dat laatste te gaan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 2:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    “Things never happen the same way twice.”

    I trusted you. //Harry Edward Styles.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Scandal schreef:
    Voortaan je titel niet meer in enkel hoofdletters aub.


    Waarom mag dat eigenlijk niet?


    Life is full of fake people