• Zoals de titel al zegt: wat is de meest gore, verschrikkelijkste film die je ooit gezien hebt? Waarvan je gewoon bijna moest kotsen omdat het zo smerig was?

    Bij mij is dat The Human Centipede II - zonder twijfel. Door het eerste deel kwam ik best lacherig heen omdat ik nou niet bepaald vond dat het moralistisch of vies was. Het tweede deel kwam kort daarna uit en ik was vastberaden om deze ook weg te lachen. Maar ik had weer eens een te grote mond en 88 minuten later had ik er spijt van dat ik 'm had gekeken. Bah, wat een verschrikkelijk ranzige film is dat. Te vies voor woorden en gewoon geen film meer te noemen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    The Human Centipede II as well. God that made me sick!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Martyrs, ik was gewoon nog drie dagen erna misselijk door die film. Echt heel ziek, maar toch is het een van de beste horror films die ik heb gezien.


    As travars

    Black sheep.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Fiyero schreef:
    Martyrs, ik was gewoon nog drie dagen erna misselijk door die film. Echt heel ziek, maar toch is het een van de beste horror films die ik heb gezien.


    Hmm die ken ik dan weer net niet. Waar gaat die over?


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Hmm die ken ik dan weer net niet. Waar gaat die over?


    Het is een Canadees Franse film over "twee meisjes, Lucie en Anna, die een vriendschap vormen in het weeshuis waar ze allebei geplaatst zijn. Lucie vertrouwt Anna toe dat ze wordt geterroriseerd door een spookachtige, ernstig verminkte vrouw. Lucie vertelt Anna verder niet veel over haar verleden maar Anna kan wel opmaken dat ze ernstig mishandeld is in een pleeggezin. Vijftien jaar later krijgt Anna een telefoontje van Lucie dat ze eindelijk de familie gevonden heeft die verantwoordelijk was voor haar vreselijke jeugd en dat ze ze vermoord heeft. Ze vraagt Anna te komen om haar te helpen met het begraven van de lijken. Anna twijfelt maar gaat toch naar Lucie toe om te helpen. Eenmaal aangekomen loopt alles uit de hand en zal Anna al snel zelf meemaken wat Lucie als kind heeft moeten ondergaan." (dit heb ik van wikipedia, aangezien ik zelf slecht ben in samenvatten lol)
    Je kan ook de trailer bekijken


    As travars

    Without a doubt the Human Centipede.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Train.
    Ewwww, ik was aan het eten toen ik die film keek met de klas. Ik heb me omgedraaid. Gruwelijk.
    Het was ook een slechte film trouwens, het verhaal was slecht.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fiyero schreef:
    (...)

    Het is een Canadees Franse film over "twee meisjes, Lucie en Anna, die een vriendschap vormen in het weeshuis waar ze allebei geplaatst zijn. Lucie vertrouwt Anna toe dat ze wordt geterroriseerd door een spookachtige, ernstig verminkte vrouw. Lucie vertelt Anna verder niet veel over haar verleden maar Anna kan wel opmaken dat ze ernstig mishandeld is in een pleeggezin. Vijftien jaar later krijgt Anna een telefoontje van Lucie dat ze eindelijk de familie gevonden heeft die verantwoordelijk was voor haar vreselijke jeugd en dat ze ze vermoord heeft. Ze vraagt Anna te komen om haar te helpen met het begraven van de lijken. Anna twijfelt maar gaat toch naar Lucie toe om te helpen. Eenmaal aangekomen loopt alles uit de hand en zal Anna al snel zelf meemaken wat Lucie als kind heeft moeten ondergaan." (dit heb ik van wikipedia, aangezien ik zelf slecht ben in samenvatten lol)
    Je kan ook de trailer bekijken


    Hij lijkt me eerlijk gezegd wel interessant. Ook de trailer spreekt me aan. Ik heb vanavond denk ik iets te doen.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb van middag The Human Centipede gezien. Was eigenlijk van plan deel 2 nu te gaan kijken. :W

    Geen (A) zo'n films kijk ik niet, teeee eng :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hostel! D:
    The Human Centipede vond ik eerlijk gezegd niet zó eng, het idee was wel ziek, maar ik vond 't geen vieze film. En dat wijf was echt dom. :')

    Laswell schreef:
    Hostel! D:
    The Human Centipede vond ik eerlijk gezegd niet zó eng, het idee was wel ziek, maar ik vond 't geen vieze film. En dat wijf was echt dom. :')


    Lol, wat was er eng aan de hostel films? xD

    Martyrs vond ik trouwens ook meevallen, voornamelijk doordat het zo onrealistisch is als de pest.







    een mens overleeft het scalperen van de hoofdhuid al niet, laat staan het complete lichaam.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:13 ]

    Aria schreef:
    Without a doubt the Human Centipede.

    Ik wil hem niet bekijken. Ik heb gisteren de trailers gezien. *kots*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je topic staat nu in het subforum film. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hel schreef:
    (...)

    Lol, wat was er eng aan de hostel films? xD

    Gewoon alle films hadden zo'n enge sfeer. D: Vooral de tweede op 't einde was heel eng.