• Zoals de titel al zegt: wat is de meest gore, verschrikkelijkste film die je ooit gezien hebt? Waarvan je gewoon bijna moest kotsen omdat het zo smerig was?

    Bij mij is dat The Human Centipede II - zonder twijfel. Door het eerste deel kwam ik best lacherig heen omdat ik nou niet bepaald vond dat het moralistisch of vies was. Het tweede deel kwam kort daarna uit en ik was vastberaden om deze ook weg te lachen. Maar ik had weer eens een te grote mond en 88 minuten later had ik er spijt van dat ik 'm had gekeken. Bah, wat een verschrikkelijk ranzige film is dat. Te vies voor woorden en gewoon geen film meer te noemen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    Laswell schreef:
    (...)
    Gewoon alle films hadden zo'n enge sfeer. D: Vooral de tweede op 't einde was heel eng.


    die tweede op het eind? lol, ik heb me kapot gelachen toen ze haar moordenaar uitkocht en hij zelf vermoord werd haha

    maar deel 3 was heel slecht, lijkt niets op de eerste twee films, is best wel balen want die van Eli Roth waren best goed.

    Martyrs

    Er zijn veel fims die ziekelijk zijn zoals Hostel en The Hills Have Eyes, maar Martyrs heeft een bepaalde diepgang die ervoor zorgt dat die film ook op geestelijk niveau gewoon ziek was.

    Edit: Nooooo, I forgot one! A Serbian Film. Daar is zelfs Martyrs niets tegen. Haha, ik vond 'm zo goor dat ik 'm heb afgesloten uit mijn herinneringen, daarmee dat ik er niet direct op kwam. Serieus, wat er daar allemaal in gebeurt... Don't wanna describe that.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:17 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hel schreef:







    een mens overleeft het scalperen van de hoofdhuid al niet, laat staan het complete lichaam.


    Maar daar draaide juist heel het verhaal om. Die 'voorbereiding' en de keuze van de slachtoffers enzo.


    If we had not a soul, music would have created it.