• Ik heb dus een DevaintART account waar ik mijn covers neerzet. Alleen ik gebruik tekeningen van andere mensen en ik maak er een cover van (lijkt mij logisch). Nu is er dus iemand staan lopen klagen over het feit dat ik er niet bij zet van wie het is. Oké ik had het moeten doen weet ik,maar ik zit op zoveel site's waarbij alles opnieuw geblogt staat, weer over genomen zijn van andere mensen (Eeyup internet is groot) en ect. 1 van die tekeningen kwam blijkbaar uit Japan, vind die gene het gek dat ik het niet weet wie het is ._. Nu ben ik gemeld voor plagiaat e.e. Great. Iemand ook last van zeurdende mensen die iets doen zonder enige reden bij na te denken zonder even te vragen waarom?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:44 ]


    Shoganai i ne~

    Ik had je het verteld zus(cat)
    Mensen vinden het niet leuk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, da's nou eenmaal een beetje de cultuur van Deviantart. Het is gewoon geen photobucket. Ergens anders mag het dan ok zijn, op DA is art-theft gewoon iets waar je heel snel, heel veel mensen mee kwaad maakt.
    Ik vind het zelf niet erg; mijn werk is eens gejat en ik kan me herinneren dat ik daar vrij kwaad over was; het is een site voor je eigen werk, dus als iemand opeens dingen upload die eigenlijk een mash-up zijn van andermans werk wordt men daar boos; can't really be helped.
    In t vervolg gewoon credit geven voor de echte tekenaar of een andere site gebruiken, lijkt me *le shrug*


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik vind het best logisch dat ze dat niet willen, ik bedoel het is wel je werk daar wil je tenminste een beetje erkenning voor.
    Der bestaat niet voor niets zo iets als copyright e.d.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mijn mening ?

    degene in japan had het er niet op moeten zetten, je weet hoe internet is toch ??
    *beetje domme jappaner* (zip)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik zet bij veel van mijn tekeningen mijn handtekening, maar ik wil het ook nog wel eens vergeten. :')
    Ik zou het ook niet leuk vinden, en ik zou het ook niet gewoon van het internet een tekening voor mijn cover gebruiken, van DeviantArt in ieder geval niet. Van Favim of WeHeartIt wel, die mensen zetten het er speciaal op voor anderen om te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:20 ]

    Tsja sorry hoor, maar het is ook niet leuk als iemand iets jat van wat jij maakt en vervolgens praktisch hetzelfde upload en zegt dat het van jou is. Dat heb ik ook eens meegemaakt, maar dan erger. Ik had een tekening gemaakt en die werd door een groot Facebook account overgenomen met de vermelding dat die beheerder dat had gemaakt. Ik was echt pissig.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:22 ]


    ars moriendi

    Floyd schreef:
    Ik vind het best logisch dat ze dat niet willen, ik bedoel het is wel je werk daar wil je tenminste een beetje erkenning voor.
    Der bestaat niet voor niets zo iets als copyright e.d.


    Caution first, always.

    Huntelaar schreef:
    Tsja sorry hoor, maar het is ook niet leuk als iemand iets jat van wat jij maakt en vervolgens praktisch hetzelfde upload en zegt dat het van jou is. Dat heb ik ook eens meegemaakt, maar dan erger. Ik had een tekening gemaakt en die werd door een groot Facebook account overgenomen met de vermelding dat die beheerder dat had gemaakt. Ik was echt pissig.

    Dat zou ik ook zijn. o_o

    Floyd schreef:
    Ik vind het best logisch dat ze dat niet willen, ik bedoel het is wel je werk daar wil je tenminste een beetje erkenning voor.
    Der bestaat niet voor niets zo iets als copyright e.d.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    No offense, maar ik zou je ook kwaad zijn mocht iemand mijn werk gebruiken zonder er bij te zetten dat het van mij komt. En ja, ik zou hem/haar ook gaan aanklagen voor plagiaat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]