• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik glimlach en kijk even naar Isabella, ze was mooi. 'Je bent mooi'zeg ik daarom ook zacht en sla mijn arm om haar heen. Ik geef haar kort een kusje en kijk daarna naar de zee voor me.

    [Ik ga even snel douche]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Nee, we hadden een deal. Ik zou jou niet in het water GOOIEN, en dan zou jij voor mij betalen twee weken lang, daar moet je je dan ook aanhouden hé'zeg ik grijnzend. Dit keer had ik wel gelijk, ik had al gedacht dat hij zou zeggen dat ik het niet meer zou krijgen maarja.

    Isabella

    Ik kijk op en glimlach verlegen. 'Jij ook,' fluister ik in zijn oor. Ik laat mijn hoofd rusten in zijn nek en sluit mijn ogen. Ik kruip dichter tegen hem aan en laat mijn handen over zijn buik glijden. Ik glimlach en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Ja natuurlijk. Je weet best wat ik bedoelde. Ik speel je kinderachtige spelletje niet mee,' grijns ik. 'Maar laat ik aardig doen, ik zal het een paar keer voor je betalen.' Ik kijk naar het vuur en dan weer naar Jayson. 'Waar zijn Isabella en Austin eigenlijk?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik glimlach en trek er wat dichter tegen me aan. Ik speel een beetje met een plukje van haar haar en kijk rustig voor me uit.

    Jayson
    'Aah wat lief van je'lach ik en kijk hem aan. Waar zijn Isabella en Austin eigenlijk?'vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Waarschijnlijk ergens klef aan het doen of zo'zeg ik lachend en kijk om me heen, nee nergens te zien.

    Isabella

    Ik glimlach en kijk ook weer voor me uit. Ik laat de ene hand bij de bovenkant van zijn shirt hangen en de ander ligt nog steeds op zijn buik. Ik druk een kusje in zijn nek en laat mijn hoofd daar weer rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach en trek haar op mijn schoot. Ik leg een hand achter haar rug en streel daar een beetje over. Ik geef er af en toe een kusje en glimlach even.

    Danny

    "Ik wil ook meer." Zegt Drew hees. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne.
    Hij gaat met mijn tong over mijn lippen en ik voel hoe hij zijn onderlichaam tegen mijne drukt.
    Ik kreun een keer en sla mijn armen om hem heen. Ik kantel mijn heupen iets.
    Het is leuk gedomineerd te worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drew
    Danny slaat zijn armen om me heen en kantelt zijn heup iets. Ik stop de kus even en kijk hem uitdagend aan. Daarna leg ik mijn handen om ons heen en draai me in eens snelle beweging om,zodat hij boven ligt. Ik kijk hem grijnzend aan en wacht af, is kijken wat die nu gaat doen.

    Isabella

    'Weetje...' Ik kijk hem aan en glimlach. 'We hadden allemaal bij elkaar moeten blijven. Dan hadden we elkaar kunnen helpen..' Ik zucht en kijk voor me uit. Dan was ik misschien niet zo in de problemen geraakt, denk ik in mezelf. Maar ik was degene die dichtklapte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij stopt met de kus en kijkt me uitdagend aan.
    Drew slaat zijn armen om me heen en draait ons met een snelle beweging om.
    Hij kijkt me grijnzend aan en wacht.
    Ik zucht en kijk hem aan. "Jij kan gedachten lezen of niet? Ik dacht net dat ik het zo leuk vond gedomineerd te worden." zeg ik en kijk hem aan.
    Mijn lippen zet ik in zijn hals en ik zet er kusjes in.
    Ik laat mijn handen langs zijn zij gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Javast wel,' grijns ik. Ik kijk weer even in het vuur en denk aan Alice. Wat had ik haar nu graag naast me! 'Jayson.' Ik kijk hem vragend aan. Ik moest het hem vragen. Ik wilde weten of het normaal was of dat ik gewoon gestoord ben. 'Als Jasmine nu dood zou gaan, zou jij dan nog naar andere meisjes kunnen kijken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja, ik snap niet echt waarom we dat niet gedaan hebben, maar waarschijnlijk deed dat on te veel denken aan Alice'zeg ik en kijk er even aan.

    Andrew
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'En ik vindt dat ook leuk'zeg ik en kreun als ik kusjes in mijn hals. 'Ik hoef toch niet alles te doen'zeg ik terwijl ik tussendoor wat kreun.Ik trek hem wat dichter tegen me aan en laat mijn hand naar zijn kont glijden.