• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tja, ik dus ook.. Weet je niet nog iets wat die kan doen:P]

    Jayson
    Ik kijk Ian aan. 'Dan zou je Drew even moeten bellen of smsen'zeg ik tegen hem en kijk even op. 'Ik denk trouwens dat je vanavond niet bij Danny in de tent ligt'zeg ik lachend, Waarschijnlijk ligt die bij Drew.

    Austin
    Ik voel haar vingers bij mijn broeks rand en ik verplaats mijn lippen even naar haar nek. Ik geef eerst wat kusjes en begin daarna te zuigen.

    Andrew
    Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem even aan. 'Hoever wil je gaan?'vraag ik aan hem. 'Ik bedoel ik wil geen dingen doen die jij niet wil doen'mompel ik erachter aan en kijk hem even vragend aan.

    [Als je Drew nou smsmt? Ghehe, dan kan Danny lekker zeuren whaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Rillingen trekken door me heen. Een kreun verlaat mijn mond, gelijk bijt ik op mijn lip en houd me in. Ik glimlach en pak met een Hand Austin zijn shirt beet. Ik schuif die omhoog en druk een kus net boven zijn broek. Ik grinnik en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach. 'Meer ruimte voor mij.' Ik pak mijn mobiel en type een smsje naar Drew dat hij ons op kan komen halen. 'En wat doen we met Austin en Isabella?' ik kijk Jayson vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik voel hoe ze me kust vlak boven mijn broek en ik kreun. Ik duw haar zachtjes achterover en ga boven haar hangen. Ik geef haar wat kusjes in der nek en druk daarna mijn lippen weer op de hare.

    Danny

    Ik kijk naar Drew als hij zijn lippen van de mijne haalt en mij aankijkt.
    "Hoever wil je gaan? Ik bedoel ik wil geen dingen doen die jij niet wil doen." Mompelt hij er achteraan.
    Ik glimlach even.
    "Ik vind alles best zolang we maar geen seks hebben." Zeg ik dan eerlijk. "Ik bedoel, ik moet nog aan het idee wennen dat, nouja je weet wat ik bedoel denk ik." Zeg ik en voel me rood worden.
    Ik hoor een piep geluidje en kijk verstoord naar waar het vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ja ik begrijp het'zeg ik en glimlach. 'Jammer dat jij niet wil leiden, ik bedoel jij weet wat je wel wilt maar ja' mompel ik en druk mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:29 ]

    Isabella

    Ik trek hem op me en draai ons dan om, zodat ik boven op hem lig. Ik druk een kus op zijn kaak en laat mijn handen onder zijn shirt dwalen. Ik kriebel hier en daar een beetje op zijn buik en kijk hem uitdagend aan met mijn Blauwe ogen. Ik kijk hem afwachtend aan en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ze laat haar handen onder mijn shirt gaan en kriebelt wat waardoor ik kreun. Ze kijkt me uitdagend aan en ik trek haar dicht tegen me aan. Ik laat mijn hand afzakken naar haar kont en knijp daar even in.Ik zet mijn lippen op de hare en open mijn mond iets.

    Danny

    "Ja ik begrijp het. Jammer dat jij niet wil leiden, ik bedoel jij weet wat je wel wilt maar ja." Zegt hij en zet zijn lippen weer op de mijne.
    "Hmmh, volgens mij kreeg je een sms." zeg ik en wijs naar waar het geluid vandaan kwam. "Wie smst er nou nog zo laat." Zeg ik en kijk Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Hier laten'zeg ik lachend maar schud dan mijn hoofd. 'We kunnen ze gewoon een sms sturen, wacht ik stuur er wel naar Austin'zeg ik en haal mijn mobiel uit mijn zak. Ik stuur gauw dat Drew ons zo komt halen en dat ze maar naar Ian of mij moeten bellen als ze weg willen.

    Isabella

    Rillingen stromen door me heen. Als hij in mijn kont knijpt Krimp ik in elkaar en bijt hard op mijn lip. Dan druk ik mijn lippen weer op de Zijne en laat mijn tong bij hem naar binnen glijden. Met mijn handen ga ik steeds meer naar beneden. Mijn handen liggen nu op zijn broekrand. Met mijn vingers glijd ik langs de rand en laat af en toe een vinger af dwalen zijn broek in. Ik bijt zachtjes op zijn lip en kan een lach niet onderdrukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne