• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik grinnik eventjes en drink dam mijn glas leeg. 'Hoe laat zijn we van plan te gaan?' Ik kijk Jayson vragend aan en zet mijn blikje weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik hoor hem kreunen wat mij laat grijnzen.'Mijn liefde voor jou is echt niet te omschrijven.'zegt hij en kreunt nogmaals. 'Binnen zo een korte tijd'zegt hij en ik glimlach. 'Ik hou van je'zeg ik zachtjes en plaats mijn lippen op de zijne. Ik hield echt van hem, en dat in zo'n korte tijd.

    Austin
    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Jij maakt me elke dag weer blij'zeg ik waarna ik haar een kusje geef. Ik streel wat door haar haar en geef er nog een kusje.

    Jayson
    'Ik weet niet'zeg ik en haal mijn schouders op. 'Hoezo, wil je graag weg dan?'vraag ik aan hem. Ik drink nog wat slokken en kijk hem vragend aan.

    Isabella

    Ik glimlach en geef hem een kus. Mijn handen laat ik nog iets zakken. Ik voel zijn broeksrand dus laat ze daar liggen. Ik lik met mijn tong over zijn lippen en ga wat dichter tegen hem aanzitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Dat niet, maar volgens mij zijn wij hier door de andere achtergelaten en wat valt er nog te doen?' Ik kijk Jayson glimlachend aan en laat mijn blik over de omgeving gaan. Dan kijk ik Jayson weer aan. Een koude rilling loopt over mijn rug. Ik pak het dekentje en trek die over me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik hou van je." Hij drukt zijn lippen op de mijne.
    "Ik ook van jou." Zeg ik en kus hem weer.
    Ik laat mijn handen langs zijn zij gaan en leg ze han om zijn middel.
    Mijn mond open ik een stukje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (dubbel)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:04 ]

    (sorry me laptop doet heel raar, ik typ dit via me mobiel maar ik ga zo als me laptop weer doet reageren)

    Jayson
    'Ja dat wel'mompel ik en kijk even om me heen. 'Er is inderdaad niet echt veel te doen nee'zeg ik en kijk weer naar Ian.

    Austin
    Ik open mijn mond en trek er wat dichter naar me toe. Ik laat onze tongen met elkaar spelen en ik laat mijn hand over haar rug strelen.

    Andrew
    Hij opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong naar binnen gaan. Mijn hand laat ik nog wat veder glijden en leg mijn andere hand in zijn nek. Ik vraag me eigenlijk wel af tot hoever hij wou gaan.

    Ian

    'Dus wat gaan we doen? Gaan wij terug Naar de camping en smsen Isabella en Austin. Dan haalt 1 van ons hun straks weer op of wachten we op ze?' ik kijk Jayson vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Een Rilling loopt over mijn rug. Ik klem mijn vingers om zijn broeksband en klem mezelf dichter tegen me aan. Met mijn Duim streel ik het stukje boven zijn broeksband. Ik laat onze tongen met elkaar spelen en voel zijn Hand op mijn rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat vraag ik me ook af, begin beetje inspiloos te geraken.]

    Danny

    Ik voel zijn tong naar binnen gaan en ik speel ermee.
    Zijn hand voel ik verder naar beneden zakken, zijn andere hand voel ik in mijn nek.
    Ik kreun een keer. Dit voelt zo goed!
    Van mij mag hij meer doen dan alleen dit. Zolang het nog maar niet, jeweet, daar wil ik klaar voor zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.