• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even naar Ian. Ik bijt nadenkt op mijn lip en kijk hem weer aan. 'Misschien na een lange tijd maar zeker een tijd niet'zeg ik en kijk hem aan. Ik snap wel waarom die dit vraagt, om Alice. 'Maar Ian, als je een keer verliefd word moet dat kunnen hé, het is geen verraad'zeg ik rustig.

    Danny

    "En ik vind dat ook leuk." Zegt Drew en kreunt even.
    "Ik hoef toch niet alles te doen." Zegt hij onder wat kreunen. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik voel zijn hand naar mijn kont gaan.
    "Dat is waar, maar ik weet niet echt hoe dit moet." Zeg ik eerlijk en kijk hem even aan. Dan druk ik meer kusjes in zijn hals en ga naar zijn borstkas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik. 'En ik denk dat sommige niet wisten hoe ze het moesten verwerken.' ik kijk weer naar het water. Ik wist niet hoe ik het moest verwerken, maar ik besef nu dat ik op de verkeerde manier bezig ben. 'Als onze vriendengroep niet uit elkaar gevallen was, zouden wij dan ooit als stel zijn gegaan?' Ik kruip dichter tegen hem aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Weet ik, maar soms voelt het wel zo. Alsof ik haar dan vergeet...' Ik slik en kijk naar het vuur. 'Ik wil haar terug, maar ik weet dat dat niet kan en soms... Soms vraag ik me af of ik er ooit over heen kom.' Ik kijk op naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk hem even aan en grinnik. 'Ooit met een meisje gedaan of zo, misschien wat zij bij jou deed.. of gewoon dingen zelf verzinnen, geloof me je kan het wel'zeg ik tegen hem. Ik voel zijn kusjes en ze laten een tintelend gevoel achter.

    Jayson
    'Ian, ik weet een ding zeker je zult er nooit vergeten, wij allemaal niet.'zeg ik tegen hem en glimlach zwakjes. 'Ik wil haar terug, maar ik weet dat dat niet kan en soms... Soms vraag ik me af of ik er ooit over heen kom.'zegt hij en kijkt op. 'Het heeft lang de tijd nodig, maar na een tijdje kan je het achter je laten, dan kan je gewoon veder gaan, en Alice die vergeet je dan echt niet.'zeg ik tegen hem.

    Ian

    Ik zucht en knik. 'Je zal wel gelijk hebben.' Ik kijk naar het vuur en sta dan op. Ik loop naar de koelbox en pak een blikje. 'Jij ook wat?' Ik kijk Jayson vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja doe maar een bacardi cola, met veel bacardi' zeg ik met een scheve grijns en kijk even naar het vuurtje voor me.

    Danny

    "Ooit met een meisje gedaan of zo, misschien wat zij bij jou deed.. of gewoon dingen zelf verzinnen, geloof me je kan het wel." Zegt hij.
    Ik kijk hem aan en voel me rood worden, dan zet ik weer kusjes op zijn borstkas en kus naar zijn buik, onderbuik en weer naar boven.
    "Ik weet het echt niet." Zeg ik zacht. "Ik wil liever geleid worden." Ik voel me rood worden. Ja, dat weet ik nu ook. Ik leid een meisje. Maar de jongen leidt mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik knik. 'En ik denk dat sommige niet wisten hoe ze het moesten verwerken.' ik kijk weer naar het water. Ik wist niet hoe ik het moest verwerken, maar ik besef nu dat ik op de verkeerde manier bezig ben. 'Als onze vriendengroep niet uit elkaar gevallen was, zouden wij dan ooit als stel zijn gegaan?' Ik kruip dichter tegen hem aan en glimlach.


    Ian

    Ik maak Jayson zijn drankje klaar en geef het hem. Ik plof neer. 'Op de toekomst.' Met die woorden klok ik een paar slokken van mijn drinken achter over. Ik kijk Jayson glimlachend aan en beweeg met de muziek mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik voel hoe hij richting mijn onderbuik kust en ik kreun. Hij gaat weer omhoog en ik kijk hem even aan.'Ik weet het echt niet'zegt hij zacht.'Ik wil liever geleid worden.'zegt hij en wordt rood. Ik grinnik even en draai ons weer om zodat ik boven lig. Ik zet vrijwel gelijk mijn lippen in zijn hals en geef daar kusjes. Mijn hand streelt over zijn buik richting beneden en ik laat hem op zijn onderbuik rusten.

    Austin
    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Zoiets kan je niet weten, maar als we dan geen stel werden ben ik stiekem wel een klein beetje blij dat we onze vriendschap verbroken hadden'

    Jayson
    Ik glimlach en tik zijn glas aan. 'Op de toekomst'herhaal ik hem en drink een paar grote slokken. Ian kijkt me glimlachend aan en beweegt met de muziek mee. Ik doe mee en lach een beetje.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en grinnik. Ik kruip nog dichter tegen hem aan en druk mijn lippen in zijn nek. Ik laat mijn handen iets zakken en laat mijn hoofd in zijn nek rusten. 'Ja ik ook. Niemand heeft me de afgelopen twee jaar het gevoel van geluk gegeven en jij wel.' Ik kijk op en glimlach oprecht naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew draait ons weer om. Ik voel vrijwel direkt zijn lippen in mijn hals.
    Ik kreun er door. Ook door zijn hand die van mijn buik naar mijn onderbuik gaat, daar houd hij hem stil.
    Ik kreun nogmaals.
    "Mijn liefde voor jou is echt niet te omschrijven." Zeg ik en kreun nog maals.
    "Binnen zo een korte tijd." Zeg ik en slik een keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.