• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Keadi: X glimlacht en kijkt weer naar der X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *poeft met alle spullen buiten het eten, de taart en de ringen naar de locatie en begint alles klaar te maken*
    Kumi; *kijkt hem droog aan en praat sarcastisch* Tuurlijk niet, wat dacht jij dan? *kust hem zacht en teder* Tot straks *glimlacht lief en is dan verdwenen*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*glimlacht* wat doen we als we nou jww gehad hebben
    kenji:*glimlacht verliefd*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *zucht opgelucht als alles klaar is en poeft naar Kaida en Keadi* Kaida, ik moet zien welke jurk je hebt, dan kan ik het pak daarop aan sluiten, dezelfde kleuren snap je? *kijkt naar Keadi* Gomen, ik ben nu toch bezig, ik regel je pak wel *glimlacht* Ik heb je maten al, dus don't worry *grijnst*
    Kumi; *grinnikt, trekt een kort jurkje aan na zichzelf van onderen gewassen te hebben, doet hakken aan en haalt nog even gauw een borstel door haar lange haren, is poef in de winkel, koopt de pillen en is poef weer bij Kenji* Ben er al weer *glimlacht en kust hem zacht*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: uhm tuurlijk*geeft keadi nog een kus* tot vanavond*flitst met ryota weg naar haar inloop kast en haalt er een zwarte hoes uit* kom maar mee naar mijn kamer
    kenji: oelalala sexy lady


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *volgt haar* Als ik moet helpen moet je het zeggen
    Kumi; *grinnikt en bloost* Ik ga even die pillen slikken.. *loopt naar de badkamer, trekt haar jurkje goed en grijnst omdat het laag is uitgesneden, doet wat ze moet doen om de pil te slikken en loopt dan terug*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*knikt* jupp*gaat achter het kleedscherm staan en doet de jurk aan* dit is hem*komt vanachter het scherm*
    kenji: my sexy girl


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X staat rustig op en gaat maar naar huis om zich een beetje oor te bereiden X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *open mond* Keadi mag blij zijn met een knap meisje als jij.. Wauw.. Ehh, bedankt, ik weet nu wat voor pak ik voor Keadi kan gaan halen *knuffelt haar* Je bent beeldschoon.. *kust haar voorhoofd even en zet dan een stap naar achteren* Tot straks
    Kumi; *glimlacht lief* Hopelijk voor altijd hn? *trekt hem overeind en tikt tegen zijn kont* Ga je es aankleden.. Ondanks dat je lekker bent, hoef ik je niet de hele dag naakt te zien *grijnst speels en kust hem lief*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: tot zo en dankje
    kenji: hmm mag ik niet zo liggen dan. mijn huis mijn regels


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *glimlacht* Geen dank, alles zodat jij gelukkig bent *verdwijnt in rozenblaadjes, zoekt een pak uit, poef bij Keadi en geeft hem het pak* Alsjeblieft, passen! *grijnst*
    Kumi; *schudt haar hoofd met een lach* Gek *kijkt naar hem en knikt goedkeurend* Niet eens zo goed op je lichaam gelet net..

    -even de dingetjes voor tha wedding ;3-

    Locatie
    boeket
    vervoer
    Eten
    Uitnodiging
    Muziek ^^
    Cadeautjes tafel ;3
    Bruidsmeisjes ;3
    Kaida's jurk dus xD
    Keadi's pak
    Ryota's pak ^^
    De taart! ;o Bijna vergeten ;o
    De ringen ;3 Je weet zelf welke voor wie is xD

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:33 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*doet der jurk uit* hmmm en nu
    kenji: bevalt het je

    -ieee sorry ik vind die auto niks :$ ik ben meer van een koets met paarden-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *zit rustig op zijn bed en wacht*
    Kumi; Eerlijk gezegd; Heel erg *grijnst en knuffelt hem van achter* Sexy bink
    -dan zoek ik dat gewoon op ^^-
    De koets in plaats van de auto ^^

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:38 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*lakt der nagels*
    kenji: mooi zo nu jij nog zonder iets

    -beter :D-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X heeft het pak aan gepakt en kleed zich om X

    Wooowww, die taart is cool xD wil ik ook voor mijn bruiloft


    live your life as a true shinobi