• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Kumi; *knijpt in de dekens en geniet ervan*
    Ryota; *hoopt dat Kaida het hele gesprek kon volgen* Kaida? *praat in zijn hoofd*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ook wel zonder
    kenji: *stoot wat sneller*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; *kreunt luider, holt haar rug iets en begint langzaamaan te hijgen*
    Ryota; Kaaaaiiiiiiiiiiidddddddddaaaaaaaaaa???? *verveelt zich langzamerhand*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*gromt* what!
    kenji:*hijgt zacht en stoot verder*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X zucht zacht X
    Namika: X kijkt naar der X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; Nou nou, niet zo pissig zijn hoor.. Ik wil je ook alleen maar helpen voor je moet trouwen morgen.. Ik heb met Keadi gepraat, je mag me in elkaar meppen als je wil, maar ik heb dingen uit hem gekregen, die misschien van pas kunnen komen.. *grijnst en kijkt naar Keadi* Zeg, Keadi, zin om te stoppen en naar Ichiraku ramen te gaan? Ik heb honger.. *zegt het gelijk ook tegen Kaida*
    Kumi; *stopt hem langzaam, kruipt omhoog en likt over zijn lippen* Ik wil een ander standje.. *grijnst en gaat op handen en knieën voor hem zitten* Doggystyle *glimlacht onschuldig*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: 'Ja is goed' X knikt droog X


    live your life as a true shinobi

    kaida: hmmm okeey en ik vermoord je straks nog als je nog 1 ding zegt
    kenji:*grijnst en gaat rustig in der* hmm beter


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *pakt zijn mantel, doet die om, poeft zijn shirt naar zijn 'huis' en trekt de kap over zijn ogen* Let's go..
    Kumi; *kreunt omdat ze hem beter voelt* I-inderdaad, nyaaaan! *kreunt weer luid, minder luid als net en zakt bijna door haar armen*

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 12:32 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: *omhelst namika* sorry ik moet weg bye*loopt weer naar ichiraku*
    kenji:*stoot dieper en doet een dik kussen onder haar buik voor meer steun*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X Knikt en loopt met Ryota mee naar Ichiraku X
    Namika: 'Doeegg' X loopt rustig veder de straat door X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *loopt er rustig heen en neemt zijn tijd terwijl hij een beetje met Keadi praat*
    Kumi; A-arigatou.. *glimlacht naar hem en kreunt luider bij elke stoot*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*zit al aan een tafeltje bij ichiraku*
    kenji:*stoot op zijn diepst*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *loopt er met Keadi heen* Heey sch__ Kaida *glimlacht en gaat naast haar zitten, trekt Keadi tegen over haar* Ik voel me een bemiddelaar *mompelt het zacht en zucht even*
    Kumi; *is al door haar armen gezakt en leunt nu op het kussen, voelt haar spieren samen trekken en weet dat het niet lang duurt voor ze komt* H-h-h-harder... O-o-onegaii!! *hijgt best zwaar*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X loopt rustig met hem mee en glimlacht lichtjes terwijl hij met hem mee praat X

    -Gomenazai!!!! moeder roept =.= ben zo snel mogelijk weer terug-


    live your life as a true shinobi