• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Bonita
    zonder dat ik het merk sla ik mijn benen om zijn heupen zodat ik dichter tegen hem aan zit. elke keer als hij mijn aanraakt laat het een spoor van warmte achter die niet vertrekt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik trok haar nog dichter naar me toe. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en druk kusjes in haar nek. Ik schuif mijn handen naar haar middel en blijf haar in haar nek kusjes geven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    zachte kreunen verlaten mijn mond. Mijn ogen zijn half gesloten terwijl ik geniet van zijn aanrakingen. This boy gets me crazy


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Met kleine kusjes ging ik weer naar haar mond. Als ik aan haar dacht, dacht ik ook alleen aan haar. Elke aanraking voelde goed, heel goed, vertrouwd. Elk woord dat ik tegen haar zei was gemeend, in elke zoen zat liefde.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    als ik hem weer zoen voel ik de vlinders door mijn buik fladderen. Hij is zoveel beter als mijn ex waar ik nooit dit gevoel bij had gehad.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik leg mijn hand in haar nek en ga zo naar haar haren. Ze voelden zacht aan. 'Ik hou van je' pervel ik tegen haar lippen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'ik ook van jou jayden' fluister ik zacht tegen zijn lippen aan. Zacht druk ik kusjes richting zijn hals en bijt ook zacht in zijn oorlel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (woow jullie gaan snel xD)

    Jyaden Moson Howard

    Een kreun verlaat mijn mond. 'You get me crazy' mompel ik onder de volgende kreun door. Ik sluit mijn ogen en ga op in het moment.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'i know that jayden' zeg ik met een speelse toon in mijn stem en kus naar beneden. Zijn shirt moet er helaas aan geloven en die beland netjes ergens tussen mijn instrumenten. Zachtjes druk ik kusjes op de blokjes van zijn sixpack


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden

    Een volgende kreun ontsnapte mijn mond. God ze is goed! Ik was gewoon weerloos. Een glimlach sierde mijn lippen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    rustig stop ik en kijk hem onschuldig aan.'you like that hn' zeg ik speels en kus zacht in zijn hals naar zijn lippen toe. Ik vind dit echt geweldig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik liet nog een laatste kreun ontsnappen. In een beweging trek ik haar blouseje los. Daaronder zit een mooie roze kanten bh. Ik grijns en druk kusjes in haar nek en zo ga ik naar beneden. Bij haar broekrand blijf ik hangen en kijk haar dan grijnzend aan. Ik begin boven haar broekrand kusjes te geven en blijf daar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    met een diepe blos op me wangen kijk ik hem aan. zachte kreuntjes ontsnappen uit mijn mond. hij maakt me helemaal gek


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    ik grinnikte en zoende haar weer op haar mond. Ik sloot mijn ogen en liet mijn tong naar binnen glijde 'Weet je het zeker?' vroeg ik voor de zekerheid aan haar en ik opende mijn ogen. Ik zag dat ze blosjes had gekregen en streelde haat wang met mijn vinger. Ik hield mijn hoodfd een beetje scheef en keek haar vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †