• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    [ja i know]

    Summer

    Ik kijk hem aan en zie dat hij nog een gaap onderdrukt.
    "Ik denk dat ik vannacht wel hier blijf slapen" zeg ik glimlachend

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik trek Summer dicht tegen me aan en kruip onder de dekens.
    'Weltrusten Summer,' fluister ik voordat ik in een diepe slaap val.

    [Nu kan het (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgende dag!

    [Ik moet net gaan, moet over 2 uur alweer op:/ bestuur mijn personage maar heel iets, dat die meeloopt of zo, en anders laat je hem maar ziek zijn, kan andere nie meer poste]

    De jongens (Andrew/Jayy/Brady) gaan kamperen, tot over 10 dagen!

    xx
    xSpookje


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ tot over 10 dagen en veel plezier allebei (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita

    langzaam word ik wakker. Andrew is met jayy en brady kamperen dus ga ik zo maar jayden op halen.hopelijk vraagt hij niet naar het gene wat ik hem heb verteld


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Langzaam word ik wakker. De jongens zijn kamperen en als ik het goed heb begrepen zou Aileen vandaag ook hier aankomen. Na een paar minuten sta ik op, trek mijn pumps aan, doe mijn haar goed en loop naar buiten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden

    Ik schiet overeind en weet weer wat er was gebeurd. Ik zie de dokter aankomen met krukken. Hij legt wat uit en ik knik. Ik trek mijn broek weer aan aangezien ik geen shirt had. Ik pakte de drukken en trok mijn schoenen voorzichtig aan. Kk liep op mijn krukken de deur uit en wachtte geduldig tot zekwamen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    voorzichtig stap ik uit de auto en llop met mijn krukken naar jayden.'kom je mee. Rew,jayy en brady zijn kamperen en dus zijn ik en me vader je komen halen' zeg ik lief. Gelukkig pakt mijn vader zijn spullen en legt die in de auto


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden

    'Ik vind jou ook leuk Bon' zei ik en im gaf haar een kusje op haar wang. Imliep naar de auto en hield de deur voor haar open. 'madame' zei ik grijnzend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita.
    Blozend stap ik in de auto.' dus je weet alles weer?' vraag ik met diepe blosjes op me wangen. Van binnen gil ik het uit want hij vind me ook leuk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -ik ga slapen. Moet morgen vroeg op-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden

    'Jep' zeg ik en ik laat haar binnen. Ik ga naast haar zitten en sla een arm om haar heen. Ik geef haar een kusje op haar kruin.

    Have to go'x)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †