• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Brady Wright
    'Ja, de andere jongens zullen er waarschijnlijk ook naar vragen, maar zullen we anders naar mijn kamer gaan. Het begint best koud te worden buiten.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik knik. "Die kans zal er denk ik inderdaad wel inzitten, maar ik vind dat eigenlijk geen slecht plan aangezien je gelijk hebt dat het best koud begint te worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Vindt je het niet fijn om in mijn shirt te slapen?'vraag ik lachend terwijl ik een ander shirt verwissel en me broek uittrek. Ik ga in bed liggen en kijk haar aan. 'Wou je nou gelijk slapen of niet?'

    Brady Wright
    Ik blaas alle fakkels uit, sla een arm om Summer heen en neem haar mee in mijn kamer. Ik ga op mijn bed zitten en klop naast me als uitnodiging om te komen zitten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'tis wel fijn maar mijn pyjama zit gewoon lekker en eerst nog tv kijken' zeg ik voordat ik me tegen hem neer leg. als mensen ons niet kenden en on zo zouden zien zouden ze zonder enige twijfel zeggen dat we een stel zouden zijn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik knik en druk met de afstandsbediening de tv aan. Ik zap even langs wat zenders en kijk daarna even naar Bonita. 'Wat wil je het liefst zien?"vraag ik aan haar.

    Bonita
    'maakt me niks uit alleen geen horror, iets met ziekenhuizen of met ranzige dingen' zeg ik tegen hem. rustig teken ik figuurtjes op zijn buik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik grinnik en zet hem uiteindelijk op een net waar een komedie speelt, dat vindt ze tenminste niet eng. Ik glimlach even naar der en kijk daarna weer naar de tv.

    Summer

    Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd opnieuw tegen zijn schouder aan. "Het is vreemd hoe een dag soms kan lopen" mompel ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    rustig kijk ik naar de tv , maar mijn gedachte dwaalt steeds af. Mijn gedachte bestaat meer uit jayden en het ziekenhuis als de tv


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Ja, we hebben allemaal vandaag heel erg veel te verwerken gehad. Het lijkt al eeuwen geleden dat ik met mijn stomme actie Bonita half vermoordde en toen haar enkel, Jayden en Lize niet te vergeten en nu zit ik hier met jou. Wat ik natuurlijk verkies boven alle andere dingen vandaag.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Dat is volgens mij nog geneens alles en dan nog is te bedenken dat dit pas de eerste dag is" zeg ik. "Maar dit verkies ik inderdaad ook boven alles"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik merk dat Bonita niet echt op de tv let en zet hem uit. Ik weet als waar ze aan denkt,dat hoef ik niet eens te vragen. 'Ga maar slapen'zeg ik tegen haar en ga zelf lekker liggen.

    Brady Wright
    Ik knik en moet dan gapen, ik grinnik zachtjes van zo'n dag word je behoorlijk moe, ik trek Summer dicht tegen me aan en pak met een hand haar hand vast.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'slaap lekker brotha' zeg ik met een glimlach en leg me goed neer. rustig sluit ik me ogen en val in een diepe slaap


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3