• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Bonita
    'je gaat niet lopen ik hem wel een idee' zeg ik bezorgd en ga op de trap zitten en hijs me zelf elke keer een tree omhoog. jeesz ik krijg hier nog spierballen van


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ Zal ik Aileen naar de camping sturen??]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik zucht diep. Soms was ze zo eigenwijs! Ik trek haar omhoog en geef haar en kusje. 'Soms hea. Ben jij zoooooooo eigenwijs' zeg ik grinnikend en ik geef haar nog een kusje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Hmm dat weet ik. dat heb ik zo vaak van iedereen gehoord en ik wil gewoon niet dat je pijn hebt' zeg ik lief tegen hem. zachtjes druk ik een kus op zijn mond en ga staan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Ik grinnik even en houd de deur voor haar open. 'Ladys first' zeg ik grinnikend. 'Als jij weer kan lopen en ik ook dan gaan we samen weg, goed?' vraag ik haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'hmm dat is een deal'zeg ik glimlachend en loop mijn kamer in. 'let niet op de instrumenten ik moet het nog indelen' zeg ik blozend als ik zie dat mijn piano en drum in de hoek staan en mijn gitaren er ook bij


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Het is dat ik hier net ben anders was dat van mij ook een troep' zeg ik grinnikend. Thuis slingerde altijd van alles over de grond. Zoals wieltje voor mijn skateboard of kleren een andere zooi.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Hmm ach ik moet nog opruimen. uhm welke film wil je zien' zeg ik glimlachend en ga op mijn bed liggen terwijl ik mijn krukken onder mijn bed leg en uitnodigend naast me klop.'graag geen horror'zeg ik rillend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Dan bescherm ik je wel' zeg ik grijnzend en ik ga naast haar zitten. Ik buk even om te kijken welde films ze heeft en pak dan uiteindelijk een romantische komedie. 'Deze?' zeg ik en ik houd hem voor haar neus. Ik ga boven haar hangen en geef haar een kusje op haar neus.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'my hero, en die is goed' zeg ik lief en giechel zacht als hij een kusje op mijn neus drukt. zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem en zoen hem lief.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik ga met mijn tong over haar onderlip. Ik leg de dvd naast me neer en leg mijn handen op haar heupen. Ik haal mijn lippen even van die van haar. 'Ik hou van je' zeg ik en daarna zoen ik haar weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    rustig en lief zoen ik hem terug en leg mijn armen in zijn nek en streel met mijn handen over zijn rug. zachtjes bijt ik op zijn onderlip


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en een fijne rilling glijd over mijn rug. Langzaam laat mijn tong naar binnen glijden. Een hand laat ik los van haar heup en ik ga door haar haren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    zachtjes en teder speel ik met zijn tong. mijn handen gaan van zijn rug naar zijn haar en woel daar rustig door heen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Ik ga helemaal op in de zoen. Ik leg mijn hand weer op haar heup en trek haar dichter naar me toe. Ik geniet van elke aanraking van haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †