• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Andrew
    Ik grinnik, 'Dat is mooi'zeg ik. 'ze doet trouwens mee met de crew'zegt Bonita, 'Ow oke mooizo weer er één bij'zeg ik en kijk even op. 'Maar zusje,ik ga ophangen ik ben er bijna'zeg ik en hang op. Ik besluit het laatste stukje te gaan freerunnen en begin gelijk te rennen. Ik spring over een bankje heen en over wat andere dingen. Ik zie Bonita al zitten en spring naast haar op de bank. Ik doe een salto terug en kijk haar grijnzend aan. 'Helo' zeg ik vrolijk.

    Brady Wright
    'Heey, babe,' grijns ik tegen Summer, 'je ziet er geweldig uit,' complimenteer ik haar, 'ga je mee wat eten?' vraag ik en ik steek mijn hand naar haar uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita
    'helo lovely brotha' zeg ik lachend. glimlachend omhels ik hem.'ik ben niet meer forever alone yeah' zeg ik melig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Nee hoor je broertje komt je wel weer gezelschap houden'zeg ik lachend en kniel voor haar neer,met me rug naar haar toe. 'Spring op me rug'zeg ik tegen haar terwijl ik zo blijf zitten.

    Bonita
    Lachend klim ik op zijn rug.'hopa paardje op naar de subway en strabucks. mijn buik rammelt' zeg ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik grinnik en kijk haar even aan. 'Paardje gaat in galop'zeg ik lachend en begin hard te rennen. Ik ren richting starbucks en zie het al bijna in beeld komen.

    bonita
    Lachend houd ik me stevig vast.'waaaah dreeeeeeeeeew niet zo sneeeeel' roep ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik begin hard te lachen en ga iets langzamer rennen. 'Ik hoef niet gelijk doof te worden'lach ik en kom bij starbucks aan. 'Bukken!'zeg ik en buk zelf ook wat zodat ze haar hoofd niet stoot. Ik loop naar de kassa en bestel haar lievelings. Daarna de mijne en ik wacht rustig op de bestelling. Na even wachten krijg ik ze in mijn handen geduwd geef ik Bonita er één en loop starbucks weer uit. 'Op naar subway!'zeg ik, gelukkig is die lekker dicht bij starbucks dus ben ik er zo.

    Summer

    "Heey" zeg ik glimlachend tegen Brady. "Heel erg bedankt en tuurlijk ga ik met je mee" zeg ik waarna ik zijn hand vastpak.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'je bent gek en druk brotha. heb je weer is suiker teveel op'zeg ik lachend terwijl ik van mijn frapuchino drink. 'hmmm subway' zeg ik zangerig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Nope'zeg ik en loop subway in. Ik kijk even naar de broodjes,' Wat wil je zusie?'vraag ik aan haar terwijl ik nog steeds kijk naar de broodjes.

    Bonita
    'hetzelfde wat jij neemt broertje. ik ben niet moeilijk.' zeg ik vrolijk en drink van mijn koffie. gewoon heerlijk als je broertje dit doet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik knik en loop naar de kassa. 'Twee Italian bmt graag'zeg ik en krijg ze een minuut later in mijn handen. Ik loop subway weer uit en stop bij een bankje waar ik Bonita voorzichtig van mijn rug laat afzakken en ga zitten. Ik neem wat slokken en eet ook wat.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:13 ]

    Brady Wright
    Samen met Summer loop ik terug naar de camping, het is al een beetje aan het schemeren dus de fakkels zullen goed passen bij de schemer. Zodra we bij de camping aan komen vouw ik mijn handen voor Summer's gezicht.
    'Oké, jij blijft hier staan en niet kijken, ik kom je zo halen,' fluister ik in haar oor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'hmm dankje broertje. je bent de beste' zeg ik glimlachend en eet rustig van me broodje. echt heerlijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3