• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Summer

    Ik open mijn ogen en kijk om me heen. "Wauw" is het enige dat ik kan uitbrengen. Ik kijk hem aan "Dit is echt geweldig en vooral heel erg lief"

    [ ik ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Kom zitten, zou ik zeggen,' ik ga zitten en overhandig Summer een beker drinken en klap de pizzadoos open.
    'Ik hoop dat je van pizza houd,' grijns ik terwijl ik haar de pizza voor houd.

    [Oké, tot zo]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita105 schreef:
    Bonita
    'tjaaaaa liefde maakt blind zeggen ze en ja lekker' zeg ik lachend terwijl ik het ijsje van hem over neem voordat hij het in me gezicht duwt.'hmmm heerlijk' zeg ik glimlachend als ik aan het ijsje heb gelikt

    [Je kan mijn gedachte lezen:o, ik wou hem in je gezicht duwen xD]

    Andrew
    ik grinnik en ga weer naast er zitten. Ik lik wat van het ijsje, 'Inderdaad heerlijk'stem ik en kijk haar even aan. 'Zullen we rustig teruggaan naar de camping?'

    quin98 schreef:
    (...)
    [Je kan mijn gedachte lezen:o, ik wou hem in je gezicht duwen xD]

    -whahaha lol maar ik denk altijd zo van met ijs. gelijk aannemen voordat je hem in je gezicht krijgt-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bonita
    'je wou hem in me gezicht duwen hn en dat is goed. mag ik morgen mee als we jayden gaan halen' zeg/vraag ik lief. rustig lik in van mijn ijsje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Moe gaan, misschien post via mob.]

    Ben er weer (; )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hoi (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ben er weer]

    Summer

    Ik ga zitten en pak de beker met drinken van hem aan.
    "Je blijft me me verbazen en als ik iets lekker vind dan is dat pizza wel" zeg ik glimlachend en pak een pizzapunt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ben je al bij Jayden geweest?' vraag ik om een onderwerp aan te snijden, 'ik nog niet, ik was te druk met zijn ex-vriendin in elkaar slaan,' grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik schud mijn hoofd. "Nadat je naar buiten was gegaan kwam Bonita huilend de kamer van Jayden uit en toen heb ik even met haar staan praten" zeg ik.
    "Na verschillende telefoontjes zijn we uiteindelijk naar de winkels gegaan en nu zit ik hier"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Heey, het spijt me echt van dat ik zo rot deed daar straks. Met Jayden en Lize, dan flip ik een beetje en dan doe ik stomme dingen. Ik hoop dat je niet boos op me bent omdat ik tegen je schreeuwde.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Het maakt niet uit en ik begrijp het ook, want ik zou zelf ook zo reageren" zeg ik glimlachend. "Boos ben ik ook niet, want als ik boos op je zou zijn dan had ik hier nu ook echt niet gezeten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Misschien om me te slaan,' lach ik, 'je bent gewoon veel te lief voor me,' ik sla mijn arm om Summer heen en trek haar tegen me aan.
    'Nog een stukje pizza?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.