• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee, zo gaan jullie er op in. Er moet meteen weer worden gezegt dat ze zeikt, dat ze fout zit in plaats van je eerlijke mening te posten. 'Je zeikt' dat verkloot heel die sfeer hier. Niet het topic, jullie manier van omgaan met elkaar dat is de oorzaak. niet dit topic. Vroeger zou hier veel beter mee omgegaan zijn, maargoed de meeste begripvolle mensen zijn weg laten jullie heelmooi merken. Ik heb nooit bedoelt een hele vijandige discussie te houden. Maar zo moest het toch weer eindigen. Omdat ik reageer in dit topic op een rustige begripvolle manier en zo ook op andere reageer ben ik belachelijk bezig. Dankjulliewel. Die vijandigheid die hier nu opbloeid, heb ik niet bij mezelf opgewekt, ik kwam rustig het topic binnen in de hoop een fatsoenlijke discussie te voeren. Jullie meoten persé je gelijk halen en staan neit open voor de mening van een ander. Dit word wel een zeiktopic genoemt, is het ook wel, maar wie lopen er hier nou te zeiken? Wie zijn er niet sportief genoeg om gewoon te luisteren, verder te lezen en dan een redelijke mening te geven metgoede argumenten.


    Heel eerlijk gezegd vind ik dat je gelijk hebt. Want blijkbaar is het raar als iemand zo'n topic opent. Ik ben het met de begin topic niet helemaal eens zoals ik al eerder heb gezegd maar waarom allemaal zo aanvallend en geïrriteerd reageren? Als we nou de beginpost en alle reacties rustig zouden door lezen, daarna er even over na zouden denken en dan een reactie geven denk ik dat we niet zo zouden reageren maar ja.


    Physics is awesome

    Ach man, wat zeikt iedereen hier?


    Pretty is just a pretty word.

    Occhi schreef:
    (...)

    Heel eerlijk gezegd vind ik dat je gelijk hebt. Want blijkbaar is het raar als iemand zo'n topic opent. Ik ben het met de begin topic niet helemaal eens zoals ik al eerder heb gezegd maar waarom allemaal zo aanvallend en geïrriteerd reageren? Als we nou de beginpost en alle reacties rustig zouden door lezen, daarna er even over na zouden denken en dan een reactie geven denk ik dat we niet zo zouden reageren maar ja.

    Precies een discussie houd in elkaar op een rustige manier te benaderen en elkaar overtuigen van je eigen standpunt met argumenten. Niet met 'dit is een zeiktopic ga weg als het zo kut is'. Wat heeft dat voor zin, ik heb hier wel mooi gehoord 'je zit tussen ouderen dus kun je verwachten dat je kinderlijk word genoemd' maar volgens mij ben ik een vand e weinige die het recht heeft om meer dan de helft van de mensen die hier gereageerd hebben voor kinderlijk uit te maken.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee, zo gaan jullie er op in. Er moet meteen weer worden gezegt dat ze zeikt, dat ze fout zit in plaats van je eerlijke mening te posten. 'Je zeikt' dat verkloot heel die sfeer hier. Niet het topic, jullie manier van omgaan met elkaar dat is de oorzaak. niet dit topic. Vroeger zou hier veel beter mee omgegaan zijn, maargoed de meeste begripvolle mensen zijn weg laten jullie heelmooi merken. Ik heb nooit bedoelt een hele vijandige discussie te houden. Maar zo moest het toch weer eindigen. Omdat ik reageer in dit topic op een rustige begripvolle manier en zo ook op andere reageer ben ik belachelijk bezig. Dankjulliewel. Die vijandigheid die hier nu opbloeid, heb ik niet bij mezelf opgewekt, ik kwam rustig het topic binnen in de hoop een fatsoenlijke discussie te voeren. Jullie meoten persé je gelijk halen en staan neit open voor de mening van een ander. Dit word wel een zeiktopic genoemt, is het ook wel, maar wie lopen er hier nou te zeiken? Wie zijn er niet sportief genoeg om gewoon te luisteren, verder te lezen en dan een redelijke mening te geven metgoede argumenten.

    Ik ben het ook gedeeltelijk wel met haar eens, de sfeer is hier inderdaad minder geworden
    maar ze had het wel anders kunnen formuleren
    Kijk, ze heeft een mening, en die mag ze best uiten
    Maar quizsletten en modlikkers, dat vind ik wel een beetje te ver gaan

    Huntelaar schreef:
    Je schrijft dat mensen internet niet zo serieus moeten nemen "want het is maar een fucking site". Dat is wel waar enzo, maar dan begrijp ik niet waarom je je tijd verspeeld aan het schrijven van zo'n enorme post.

    En als ik naar die drie groepen van jou kijk, zie ik dat alleen mensen die het met jou eens zijn oké zijn maar mensen die een andere mening hebben, zijn meteen asslickers of stiekeme meegenieters. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dus dan is iedereen het er toch over eens dat we respectvol met elkaar om moeten gaan en elkaar in zijn waarde moeten laten?
    Het lijkt me nu wel duidelijk, Ellen heeft haar mening gegeven, mensen reageren daarop met zijn/haar mening.
    Je kunt de ander zijn mening niet op deze manier veranderen, als dat het doel was van veel mensen.
    Misschien wordt het tijd voor een oplossing?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik ben het ook gedeeltelijk wel met haar eens, de sfeer is hier inderdaad minder geworden
    maar ze had het wel anders kunnen formuleren
    Kijk, ze heeft een mening, en die mag ze best uiten
    Maar quizsletten en modlikkers, dat vind ik wel een beetje te ver gaan

    Dus dan loopt ze maar een beetje te zeiken? Nee, het gaat verder dan dei woorden er staat meer tekst dan 'quizsletten modlikkers'. Maar daar reageerd niemand op. Waarom? Ze heeft gelijk, ze duwt mensen hier met de neus op de feiten en Quizlet is zo beroerd dat ze dat niet aankunnen. Dus dan zeikt Ellen maar, oh en ik maak mijzelf belachelijk omdat ik me aanpaste naar het niveau hier. Enigzinds althans voor mijn gevoel zat ik er nog altijd vèr boven.

    Jullie zijn mijn allergrootste egoboost ooit, ik zie in hoeveel dommer ik had kunnen zijn. Ik zie in hoe begripvol ik eigenlijk ben, hoe goed ik kan formuleren en hoeveel geduld ik heb. Dankjewel, dat meen ik.


    Let it come and let it be

    Quizsletten. Quiz. Sletten. Derp, ik heb hem nu pas door xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Clouded schreef:
    Dus dan is iedereen het er toch over eens dat we respectvol met elkaar om moeten gaan en elkaar in zijn waarde moeten laten?
    Het lijkt me nu wel duidelijk, Ellen heeft haar mening gegeven, mensen reageren daarop met zijn/haar mening.
    Je kunt de ander zijn mening niet op deze manier veranderen, als dat het doel was van veel mensen.
    Misschien wordt het tijd voor een oplossing?

    Een oplossing, welke oplossing? Er is geen oplossing nodig. Alles begint bij jezelf, maar zolang niemand hier toegeeft dat ze fout zitten, zal er nooit verandering komen. Ja ik maak ook fouten, maar die ga ik niet toegeven zolang de rest zich te goed voelt om hun trots opzij te zetten. Als mensen eht zo willen spelen, bijdeze.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dus dan loopt ze maar een beetje te zeiken? Nee, het gaat verder dan dei woorden er staat meer tekst dan 'quizsletten modlikkers'. Maar daar reageerd niemand op. Waarom? Ze heeft gelijk, ze duwt mensen hier met de neus op de feiten en Quizlet is zo beroerd dat ze dat niet aankunnen. Dus dan zeikt Ellen maar, oh en ik maak mijzelf belachelijk omdat ik me aanpaste naar het niveau hier. Enigzinds althans voor mijn gevoel zat ik er nog altijd vèr boven.

    Jullie zijn mijn allergrootste egoboost ooit, ik zie in hoeveel dommer ik had kunnen zijn. Ik zie in hoe begripvol ik eigenlijk ben, hoe goed ik kan formuleren en hoeveel geduld ik heb. Dankjewel, dat meen ik.

    Je hoeft niet gelijk zo te reageren hoor (:
    Ik geef toch ook gewoon mijn mening, net als jij
    En ik reageer toch ook gewoon rustig, of zie ik dat verkeerd (:

    Colt45 schreef:
    Quizsletten. Quiz. Sletten. Derp, ik heb hem nu pas door xD

    HAHAHAHAH oké hier ging ik echt strijk om. :')


    Life is a beautiful struggle

    Combustible schreef:
    (...)

    Jullie zijn mijn allergrootste egoboost ooit, ik zie in hoeveel dommer ik had kunnen zijn. Ik zie in hoe begripvol ik eigenlijk ben, hoe goed ik kan formuleren en hoeveel geduld ik heb. Dankjewel, dat meen ik.[/i]

    Lol, alsjeblieft zeg, stap van je wolk af, meisje. Je bent pas 13 en praat al alsof je ik weet niet hoe oud en wijs bent. :')
    En zodra je uitgelult word, beroep je je op het feit dat je 'pas' 13 bent. Bloedirritant gewoon. ;]


    ars moriendi

    Combustible schreef:
    (...)
    Een oplossing, welke oplossing? Er is geen oplossing nodig. Alles begint bij jezelf, maar zolang niemand hier toegeeft dat ze fout zitten, zal er nooit verandering komen. Ja ik maak ook fouten, maar die ga ik niet toegeven zolang de rest zich te goed voelt om hun trots opzij te zetten. Als mensen eht zo willen spelen, bijdeze.

    Klopt. Maar dat kun je niet afdwingen. En wat je net zei geld ook voor jezelf, he. Be the change you want to see in the world.
    Je kunt niet iemand dwingen te veranderen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Je hoeft niet gelijk zo te reageren hoor (:
    Ik geef toch ook gewoon mijn mening, net als jij
    En ik reageer toch ook gewoon rustig, of zie ik dat verkeerd (:

    Nu wel, maar ik heb ook minder leive reacties van jou gezien en dan vind ik eht erg schijnheilig om nu te doen alsof je altijd alle begrip voor iedereen hebt gehad.


    Let it come and let it be

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik ben het ook gedeeltelijk wel met haar eens, de sfeer is hier inderdaad minder geworden
    maar ze had het wel anders kunnen formuleren
    Kijk, ze heeft een mening, en die mag ze best uiten
    Maar quizsletten en modlikkers, dat vind ik wel een beetje te ver gaan


    Inderdaad daarmee ben ik het ook eens met VanDerVaart, ze had ook andere woorden kunnen gebruiken. Ik zeg niet dat ze haar mening niet mag uiten, dat is haar goed recht maar dat ze het misschien anders had kunnen zeggen. En ik weet dat ze waarschijnlijk gewoon recht door zee is en dingen zegt op haar manier, dat ken ik van mijn moeder. Maar zij moet toch ook wel begrijpen dat als ze dat soort woorden gaat gebruiken dat sommige mensen daar niet al te goed op zullen reageren en ook gewoon hun mening zeggen zonder te denken dat ze die misschien op een andere manier kunnen zeggen of niet soms?


    Physics is awesome