• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik switch wel rond tussen die twee. Maar ik accepteer alleen maar gezeik van één van de twee. Dat is mijn redelijkheids niveau, gevolgens accepteren van je daden, of je ze nou bewust of onbewust utivoert. Nou dat doe ik, ik accepteer het als jullie zeggen, doe niet zo serieus. Maar zodra er iemand gaat piepen dat ik me niet als een klein kind moet gedragen kan die opsodetyfen. Ik ben een klein kind en als ik me wil gedragen naar hoe ik hoor te zijn, dan doe ik dat.

    Oftewel; als jij iets achterlijks zegt is het geoorloofd omdat je toch maar een klein kind bent. Je hebt hier te maken met allemaal mensen die ouder zijn dan jij en ook een mening hebben, en dus mogen die gerust zeggen dat jij je niet zo kinderlijk moet gedragen. That's the internet.
    Daarbij hebben de meesten hier hoogstwaarschijnlijk wel gewoon een sociaal leven en Quizletten ze hier voor de ontspanning in hun vrije tijd. Vind het knap dat jij daar over kan oordelen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:59 ]


    ars moriendi

    Ik begin echt zat te worden van het woordje "geklaag" als ik deze discussie zo lees.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Ik begin echt zat te worden van het woordje "geklaag" als ik deze discussie zo lees.


    me too :W het is dat de discussie interessant is, dat ik het topic niet wegklik...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)

    me too :W het is dat de discussie interessant is, dat ik het topic niet wegklik...

    same here.
    Oké nu ontopic. :')


    Life is a beautiful struggle

    Combustible schreef:
    (...)
    Hoezo niet helpt? Je lucht je hart en drukt anderen met de neus op de feiten :'D

    Gezeik levert gezeik op, mensen raken geïrriteerd en dat leidt tot een nog slechtere sfeer. Makkelijke optelsom/conclusie.
    Maar hè, zij heeft daar momenteel geen last van want ze is toch inactief.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het echt hilarisch om te zien hoe de meesten in deze 'discussie' eigenlijk voornamelijk op de persoon spelen xD Zo van; 'je bent het niet met me eens LET ME TRY TO PASSIVE-AGRESSIVLY INSULT YOU HURR'
    *nomt popcorn*
    Amusement.


    Don't run away this time and die like a man.

    Sevda doe normaal, je zet alleen jezelf hiermee voor schud en je helpt er niemand mee.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Sevda doe normaal, je zet alleen jezelf hiermee voor schud en je helpt er niemand mee.


    Precies wat ik dacht(krul)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Zo, ik heb de beginpost gelezen + alle reacties en ben tot de volgende conclusie gekomen:

    - Ik ben het eens met wat er in de beginpost staat, op een aantal dingen na van de mods, maar dat komt omdat ik verder nooit echt heel veel problemen met ze heb gehad. Al snap ik wel waarom jij er een beetje klaar mee bent en dit .. nogal hard uitdrukt.
    - Ook vind ik dat de mods - op Yoda, en nog eentje na - nogal eh .. ja, hard en respectloos reageren. Je kunt ook gewoon rustig reageren .. Maar reacties zoals: verrassend topic, of; je hebt je zegje gedaan wanneer begint je vakantie. Dat soort dingen vind ik - persoonlijk dan - niet echt kunnen. Als moderator hoor je ook gewoon rustig te reageren, hoeveel 'haat' je ook over je heen krijgt. Nu snap ik ook dat de mods zich irriteren aan alle topics die je hebt geopend, maar dat is weer de andere kant.

    Misschien is het beter als je het nu inderdaad laat rusten en er verder ook niet meer over begint. Anyways, jammer dat het zo heeft moeten eindigen, ik denk namelijk dat jij het ook anders had gewild.


    Edit: en dat Modlikkertjes en Quizsletten vind ik ook niet echt kunnen :W

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:13 ]


    To infinity and beyond •

    Proximity schreef:
    - Ook vind ik dat de mods - op Yoda, en nog eentje na - nogal eh .. ja, hard en respectloos reageren.


    Tijd voor een Yoda fanclub? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hopelijk kunnen we het met dit topic af sluiten en proberen om de sfeer te verbeteren. Dit is namelijk volgens mij voor niemand leuk, de meeste users zijn geïrriteerd en de meeste mods blijkbaar ook.


    Physics is awesome

    Hehe, I'm like:



    READING ALL THE DRAMA.

    Occhi schreef:
    Hopelijk kunnen we het met dit topic af sluiten en proberen om de sfeer te verbeteren. Dit is namelijk volgens mij voor niemand leuk, de meeste users zijn geïrriteerd en de meeste mods blijkbaar ook.


    Een sfeer verander je niet zomaar op 1-2-3. Het is niet alleen Q, het is gewoon die hele mentaliteit tegenwoordig. Je bent pas cool als je mensen afsnauwt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Phootos schreef:
    (...)

    Precies wat ik dacht(krul)

    Iedereen toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Laswell schreef:
    Hehe, I'm like:



    READING ALL THE DRAMA.


    JIJ. KOM HIER. MARRY ME.


    Don't run away this time and die like a man.