• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Het is niet dat ik je preek wil onderbreken of dwarsbomen of zo; het is immers jouw mening. Maar ik denk persoonlijk niet dat je hier wat mee opschiet. Sites veranderen zoals pubers: de enige dag zijn ze zo en de andere dag doen ze het zo. Verder zit ik niet lang genoeg op Quizlet om al die dingen opgemerkt te kunnen hebben.


    Searching heavens for another earth

    En hallo haat reacties. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben het in ieder geval een groot deel met Ellen eens. Niet over de users, want sommige weten gewoon niet beter. Mods weten wél beter en weten heel goed wat ze allemaal uitvreten.


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:51 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Naar mijn bescheiden mening vind ik het best schijnheilig dat er enkel reacties komen met 'Ellen is een kind, ze overdrijft, blablabla' en dat niemand reageert met: 'Damn girl, you're right.'
    Ik bedoel maar: ga me niet wijsmaken dat er niemand is die ook zo denkt (cat)
    Wat verder niet wil zeggen dat ik akkoord ga, ik behoor tot groep drie: eigen mening, zwijgen en lachen. Aye. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Meh, quizlet is gewoon verpest. Ik vind dat gaby helemaal gelijk heeft met haar reactie. Als er ook maar iets verkeerds gezegd wordt, ook al is het maar een klein dingetje dan krijg je daar gelijk commentaar op. Ook op elke mening vallen mensen elkaar aan. Vandaar dat je vaak nog achter een mening deze zin geplakt ziet om gezeik te voorkomen: 'dit is gewoon mijn mening, punt.'
    Achja, ik ben het nou wel gewend, deze sfeer kun je niet zomaar in één keer veranderen en hoe vervelender het wordt, hoe minder ik erop zit. Het is ontzettend jammer, maarja niks aan te doen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben het voor een groot deel eens.
    En mensen moeten hier niet zo achterlijk gaan reageren,
    Zelfs de mods reageren hier achterlijk terwijl die wel volwassenere reactie horen te plaatsen.
    go ellen_O_


    (Be)lieve in (you)rself

    Oké, doei. No hate.


    Alleen maar tranen van geluk

    Citroen schreef:
    Meh, quizlet is gewoon verpest. Ik vind dat gaby helemaal gelijk heeft met haar reactie. Als er ook maar iets verkeerds gezegd wordt, ook al is het maar een klein dingetje dan krijg je daar gelijk commentaar op. Ook op elke mening vallen mensen elkaar aan. Vandaar dat je vaak nog achter een mening deze zin geplakt ziet om gezeik te voorkomen: 'dit is gewoon mijn mening, punt.'
    Achja, ik ben het nou wel gewend, deze sfeer kun je niet zomaar in één keer veranderen en hoe vervelender het wordt, hoe minder ik erop zit. Het is ontzettend jammer, maarja niks aan te doen


    En daarom kom ik dus over een paar maandjes wel terug om te kijken of het hier beter is.

    Verrassend topic.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    En daarom kom ik dus over een paar maandjes wel terug om te kijken of het hier beter is.

    Je moet je er gewoon niks van aantrekken.
    Quizlet is niet alles :Y)
    Je hebt helemaal gelijk hoor, quizlet is voor fun en je moet er niet blijven als je het er niet naar je zin hebt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Clouded schreef:
    En hallo haat reacties. (cat)


    26 - 02 - '16

    God, bent een trut.
    Normaal zou ik sorry zeggen waar deze keer; nee. Ik meen het.
    De mods doen alles om Q gezellig te houden. Dat jij graag off-topic onzin en onzintopics leest betekent niet dat dat voor iedereen zo is. Wil je onzin? Er is een off-topic subtopic. Ga daar je zever maar droppen.
    Ik heb respect voor de mods en alles wat ze doen.(quizslet of hoe je het ook wilt noemen en proud).

    En over de users. Ohhh. Vreselijk gewoon dat mensen het niet met je eens zijn(!) Meningsverschillen zijn gewoon het einde van de wereld.
    NOT.
    Leer er mee leven, meid. Je gaat nog vaak mensen tegenkomen met een andere mening dan jij.


    Cool, neat, swell -Cry

    Amused schreef:
    Je hebt nu je zegje gedaan, ben je nu blij?
    Wanneer begint die vakantie van je precies?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik vind dat Quizlet gewoon verpest is de laatste tijd en een aantal van die dingen die Quizlet verpest staat in haar post. Daar sluit ik mij dus bij aan.


    26 - 02 - '16