• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Overdrijven is ook een vak, maar blijf maar weg, je hoeft niet terug te komen als je quizlet toch een rotsite vol quizsletten vindt, waar je als je nieuw komt zelfmoord door wilt plegen. Er zijn mensen die de sfeer op Quizlet nog wel oké vinden, laat hen Quizlet nog wel gezellig vinden en verziek het niet door zo'n topics. Als je weg wilt, deactiveer dan en ga naar een andere site in plaats van eerst nog een heel drama te maken over hoe slecht Quizlet wel geworden is. Grow up.


    comfort in c h a o s

    En het vuur wordt weer opgelaaid! Ik geef toe, ik ben de persoon die graag mee geniet van drama.
    Maar ik vind mezelf nu niet bepaald een Quizslet. (cat) Daarvoor moet je toch nog eens het woordenboek raadplegen. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil toch nog iets zeggen voordat ik aan mijn trektocht begin. Ook al ben je nu al weg. Sowieso dat je dit topic nog eens gaat nalezen. Dus bij deze de volgende boodschap:

    Ik heb nooit iets tegen je gehad, zelfs nu niet. Wat je doet met twitter enzo maakt mij niet uit. Ik heb geen twitter, dus ik kan niet volgen. Vandaar dat ik me ook niet moei met de twitter. Ik begrijp dat het niet fijn is om opeens de onofficiële twitter te worden, maar zoals ik het begrijp, lieten jullie ons geen keuze. Maar ik heb het niet nauw bekeken, dus ik ga er ook niet over oordelen. Dus zelfs dat kan mijn gedachte over je niet schaden.
    Die onzintopics. Jah, je weet het ondertussen wel. Maar toch vond ik die ban ergens wel op zijn plaats. Het is natuurlijk niet leuk om geband te worden, maar je moet begrijpen dat het niet is omdat wij jou geen toffe madam vinden of omdat er vervelende tweets op jullie twitter staan. Dus ook daar veranderen mijn gedachten over jou niet.

    Persoonlijk vind ik dat je te snel conclusies trekt. Maar hé, wie was zo niet op die leeftijd? Toch wil dat je begrijpt dat wij, mods, ook maar het beste voor hebben met Q. En dat als er iets tegen valt aan een mod je het gewoon moet melden (bij een andere mod) of als er terug een bemiddelaar zou zijn, je daar even je zegje tegen doet.

    En dat van die oude sfeer vind ik maar een losse flodder. Vroeger was het leuk ja, maar soms ook niet. Net zoals nu, soms wel, soms wat minder. Maar ik kan ermee leven dat jij niet hetzelfde vind als ik.

    Als je terugkomt, ben je van mij nog altijd even welkom. Maar kom dan wel terug met een positievere kijk. Niemand wordt vrolijk van deze drama. Toch nog veel succes en plezier zolang je niet op Q bent.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    Yeah; BRONY'S- LETS SPREAD THE LOVE!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Dat gelul over dat het vroeger beter was.. dat riep iedereen twee jaar geleden ook al. -,-


    ars moriendi

    Iedereen overdrijft. Het is maar internet jongens :P chill down! (cool)

    Misschien stel je mijn mening niet op prijs, maar ik had eigenlijk nog niet door dat er problemen waren.
    Misschien heb je gelijk, maar dat moet ik nog door krijgen, ik zit nog niet zo lang op Quizlet.
    Ik blijf erbij dat dit een leuke website is.
    En misschien lach je me nu uit door mijn rare reactie, en misschien ook wel niet, (ik las dat je ging lachen om je reacties en daarna weg ging) maar goed, dat maakt me niets uit! ^^
    Ik heb tegen niemand wat, somminge mods zijn gewoon wat strenger en somminge zijn wat aardiger. Ik heb eigenlijk nog niet veel contact gehad.
    Met somminge spelers heb ik echt wat en die mag ik ook graag, en sommige mag ik wat minder, maar die mag ik nog steeds. Niemand heeft nog ooit tegen megezegt dat hij/zij me haat!
    Wel vind ik je termen wat... nouja, hard. Een van mijn vriendinnen is trouwens Emo, en ik mag haar heel erg. Ze is super lief! :3
    Ik mag jouw omdat je durft te zeggen wat je wilt zeggen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Lol. Als iedereen nou gewoon eens zou stoppen met zo moeilijk doen, dan wordt de sfeer ook een stuk beter. Heb het zelf ervaren; als je stopt oplossingen te zoeken voor problemen, zul je vanzelf minder problemen overhouden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je scheert iedereen behoorlijk over één kam.
    Dat mods chagrijnig kunnen doen vind ik meer dan logisch, zij zijn ook maar mensen, hoewel je gelijk hebt dat ze vanwege hun functie het beter mogen verbergen.
    Voor de rest: je vond het vroeger leuker, maar dat komt omdat toen mensen minder zeurden over hoe veel leuker het vroeger was. Veel mensen (lees dus: niet alleen jij) maken topics aan over hoe het beter was en beter kan en ik geloof dat iedereen daar onderhand ook een beetje moe van wordt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:08 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Huntelaar schreef:
    Dat gelul over dat het vroeger beter was.. dat riep iedereen twee jaar geleden ook al. -,-

    das waar, maar ik weet niet hoe het 4 jaar geleden was.
    of 3 jaar geleden. tenminste niet op het forum.
    Maar het is nu wel meer veranderd dan 2 jaar geleden. Vind ik.


    Life is a beautiful struggle

    Frodo schreef:
    Ik weet niet waarom iedereen hier zit te zagen dat de sfeer is verpest. Ik zit constant op Q en heb inderdaad wat veranderingen gemerkt maar voor mij is de sfeer nog steeds hetzelfde. Dit is een site waar ik heel veel geweldige mensen heb leren kennen, die ons stimuleert om creatieve dingen te doen en als er mensen zijn die dat anders willen: goed, ga dan.

    Veel plezier tijdens je non-quizlet tijd.



    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik ben dan nog maar 1 jaar op Q, maar ik vind het nog steeds even fijn. Zelfs fijner. Iedereen zegt dat de sfeer de laatste maanden veranderd is. Hmmm... Voor mij is Q even fijn en gezellig als precies 1 jaar geleden toen ik me voor het eerst inschreef.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Authentic schreef:
    Wat een bullshit. Laat de mods gewoon lekker als het jou niks interesseert? Als jij zo'n houding hebt snap ik wel waarom ze zo doen tegen jou. Je vraagt er zelf om met zo'n grote mond.


    The odds are néver in our favor.

    Barnabas schreef:
    En het vuur wordt weer opgelaaid! Ik geef toe, ik ben de persoon die graag mee geniet van drama.
    Maar ik vind mezelf nu niet bepaald een Quizslet. (cat) Daarvoor moet je toch nog eens het woordenboek raadplegen. (;


    Helemaal mee eens. Jammer dat mijn zak popcorn al op is.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Moest niemand in de eerste plaats hier al een reactie op geven en gewoon hun schouders op halen en zeggen; 'Leuk voor haar, laat haar lekker', dan was de sfeer al niet 'verpest'.
    Aangezien iedereen zegt dat het door dit soort topics komt dat de sfeer verpest wordt.

    This is funny.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.