• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Beansprout schreef:
    oh, wat ben ik blij als dit topic vol is (bloos)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:24 ]


    I Love You

    Huntelaar schreef:
    (...)


    Je voelt je ver boven mijn niveau? Ach meisje toch, daar ben ik nou blij om. Ik laat een nare kant van mezelf zien? Hoezo? Ik heb gewoon een bloedhekel aan kleine kinderen die al menen dat ze zo wereldwijs zijn en anderen de les gaan lopen lezen. Echt, je bent net zo oud als mijn kleine broertje :'). Get off your high horse, please want je komt net je poppenhoek uit.

    Amen _O_

    Ik ben het wel een beetje eens met Sevda. Ook al typt iemand een volwassen reactie en een uitgeschreven mening of die nu voor of tegen die van Ellen is, een hoop mensen kunnen het niet laten om er respectloos op te reageren. En dat is niet enkel hoor, maar de laatste tijd veel op het forum te zien.

    Nou kijk ik ga nog eens een positieve reactie voor Ellen typen zodat ze toch nog iets leuks kan lezen.

    Ik hoop dat je de komende maand of misschien twee maanden een beetje rust kan vinden en je de stress kwijtgeraakt die je door deze site hebt gekregen. Hopelijk kan je dan met een nieuwe lei starten zowel bij de mods als bij de users, maar weet wel dat respect van twee kanten moet komen en jij dus ook jezelf een beetje zal moeten veranderen en effectief het verleden achter je moet laten als je hier ooit terug komt en op een volwassen en respectvolle manier wilt behandelt worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Even tussendoor: Sorry Sevda, maar ik vind dat jij hier nu de grootste zeikerd bent van allemaal.
    De meesten zeggen hun mening en vertrekken, maar jij moet blijven reageren. En dat jij ons allemaal nog eens de grond in boort, helpt ook al niet. Je hebt gelijk dat er wel vaak kinderlijk gereageerd wordt, maar persoonlijk vind ik jou hetzelfde doen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:27 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jieber schreef:
    (...)
    Het was ook niet alleen voor jou bedoelt, maar in het algemeen.
    Ik heb alle reacties in dit topic gelezen, ik heb het hele topic gevolgd. En ja inderdaad er zijn sommige reacties waar het niveau enorm daalt. Jij kan het net een kleuterklas vinden, en je vinden dat het te ver gaat, maar het is en blijft een discussie die niemand kan winnen. Believe me. Dit gaat gewoon door tot iemand niet meer reageert. En ik snap dat je je uiterste best doet om naar iedereen te luisteren, maar iedereen is wel eens schijnheilig, en het kan zijn dat VanDerVaart het wel met je eens was? en gewoon aardig probeerde te doen of weet ik veel wat..
    nja ik stap nu verder ook weer uit het topic want ik heb geen zin in gezeik. :')



    Hehehe, jij ook toen, remember? C:

    x Annemarije.


    Pretty is just a pretty word.

    Dit topic is gelukkig bijna vol.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Hehehe, jij ook toen, remember? C:

    x Annemarije.

    mhihihih (cat)


    Life is a beautiful struggle

    *bumpt voor topicvolheid hurr*


    Don't run away this time and die like a man.

    Dan ligt het zeker aan mij dat ik niks van die sfeer heb gemerkt? Of ligt dat aan het feit dat ik alleen in het RPG-gedeelte rondhang? x'd


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    Dan ligt het zeker aan mij dat ik niks van die sfeer heb gemerkt? Of ligt dat aan het feit dat ik alleen in het RPG-gedeelte rondhang? x'd

    Dat kan er nog best wel eens mee te maken hebben xD Ik merk er ook geen drol van namelijk, en ik zit ook alleen bij de RPGs lol


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    Dan ligt het zeker aan mij dat ik niks van die sfeer heb gemerkt? Of ligt dat aan het feit dat ik alleen in het RPG-gedeelte rondhang? x'd

    Ik denk dat dat het feit is dat je alleen bij het RPG-gedeelte rondhangt haha. :')


    Life is a beautiful struggle

    Merlonie schreef:
    Dan ligt het zeker aan mij dat ik niks van die sfeer heb gemerkt? Of ligt dat aan het feit dat ik alleen in het RPG-gedeelte rondhang? x'd


    ik denk eerder dat het eraan ligt dat je vooral in het RPG-gedeelte rondhangt :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Dat kan er nog best wel eens mee te maken hebben xD Ik merk er ook geen drol van namelijk, en ik zit ook alleen bij de RPGs lol


    Ik doe geen rpg's, lol :3


    26 - 02 - '16

    Kinda funny, er was gister een reactie van iemand die zei: "morgen is iedereen dit topic toch wel weer vergeten"
    Maar het is er nog steeds en er reageren nog steeds mensen el oh el. :')


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Kinda funny, er was gister een reactie van iemand die zei: "morgen is iedereen dit topic toch wel weer vergeten"
    Maar het is er nog steeds en er reageren nog steeds mensen el oh el. :')


    me hazzz abo...dus zolang mensen reageren kan ik het niet vergeten XD

    HALLELUJA!!! het is VOL!!!!
    nu gaan we het allemaal lekker vergeten ^.^

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:32 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.