• Ik vind het heel moeilijk om het erover te hebben, maar het word me gewoon echt teveel..
    Ik heb nooit een goede band met mijn vader gehad en daar zijn genoeg redenen voor. In de eerste had ik een nieuwe telefoon, en daar kreeg ik een abo bij, ik had maar 100 smsjes en ik had vanaf het begin al aangegeven dat dat veel te weinig was voor me. Ik ging er zohard overheen dat we een dikke rekening thuis kregen, ik had er echt spijt van maar mijn vader dacht daar anders over. Hij pakte m'n telefoon, schreeuwde in m'n gezicht en gooide m'n telefoon kapot tegen de muur. Dat is 1. 2, ik ben heel vaak geslagen door m'n vader, hij had ook altijd ruzie met mijn broer en zus, en er is geen sprake van alcohol of drugs. Mijn zus is al een keer weggelopen, en had haar koffers gepakt. Nu mijn zus het huis uit is besef ik hoe erg ik haar mis. Het lijkt alsof alles nu op mij neer komt. Ik voel me gewoon niet veilig in m'n eigen huis, en het liefst ontwijk ik m'n vader ook. 3, Mijn ouders halen altijd te internetstekker (wifi) eruit als ze gaan slapen, waarom weet ik ook niet. Maar ik was gisteren echt in een belangrijk gesprek, dus deed ik hem er voor 5 minuten in. Mijn vader werd helemaal woest en schreeuwde om 1 uur snacht's dat ik dat ding eruit moest halen. Ik ben huilend in slaap gevallen.. echt. Net, wouden ze een nieuwe lamp ophangen maar er lag een make-up tasje op de grond, en die was open. Mijn vader liet een schroefje vallen, en begon heel m'n kamer af te zoeken. Komt 'ie bij m'n make-up tasje en valt alles eruit, heel m'n vloer onder de make-up, dus ik zeg; Nou bedankt.. zegt ie; 'maar dat kunnen we ook anders doen.' Begint 'ie alles bij elkaar te rapen, en gooit ie het in de prullenbak.. like, wtf. Hij heeft me zovaak geslagen, dat ik tegen mijn moeder heb gezegd dat als ie het nog een keer zou doen, ik naar de politie zou stappen.

    Sorry, maar dit moest er gewoon uit. Bedankt als jullie het hebben gelezen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    en ik dacht dat mijn moeder pas erg was.
    zoek hulp, echt waar.


    -

    Ik zou echt naar de politie stappen als ik jou was. Dit is echt niet normaal.


    Shoganai i ne~

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    1 woord: Politie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga naar de politie. Dit kan toch niet meer.
    Het is je vader, maar dan nog. Je zus is weg gelopen dat zegt toch ook al iets.
    Ik zou zeggen : wacht niet meer tot de volgende keer. Zeg het nu. Dat mag toch niet nog eens gebeuren!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Als ik jou was zou ik naar Jeugdzorg toestappen. Dit kan echt niet. De oude vriend van mijn moeder was ook een verschrikkelijke tiran en ik kan je uit betrouwbare bron vermelden dat wij ook gewild hadden dat we er wat aangedaan hadden.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Jeetje, heftig voor je. Je kunt het beste hulp zoeken. Politie is inderdaad een optie, al zou ik het ook begrijpen als je dat moeilijk vind. Sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    O-My-Fucking-God.
    Serieus, dit is niet normaal!
    Dat van je mobiel en make-up oké, dat zijn voorwerpen. Maar dat hij jou slaat! Zijn eigen dochter! Dat is echt niet normaal!
    Mijn gb staat altijd voor je open!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jeugdzorg inderdaad.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik moet mijn smsjes zelf betalen en bij ons hebben we ook een timeslot op het internet. Dat doen mijn ouders voor mij en dat begrijp ik, hoewel ik het er niet altijd mee eens ben. Dat terzijde, want jou geval is heel anders. Je moet er echt hulp voor zoeken, want wat jou vader doet is niet normaal.


    To love is to destroy.

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ga naar de poltie, echt.
    dit kan niet langer meer zo, en ik snap niet echt dat je moeder er niks aan doet ?
    Licht mensen er over in, vertrouwen persoon op school, beste vriendin, mentor, familie lid.
    Je kan dit echt niet langer zo laten, je moet hulp gaan zoeken..