• Ik vind het heel moeilijk om het erover te hebben, maar het word me gewoon echt teveel..
    Ik heb nooit een goede band met mijn vader gehad en daar zijn genoeg redenen voor. In de eerste had ik een nieuwe telefoon, en daar kreeg ik een abo bij, ik had maar 100 smsjes en ik had vanaf het begin al aangegeven dat dat veel te weinig was voor me. Ik ging er zohard overheen dat we een dikke rekening thuis kregen, ik had er echt spijt van maar mijn vader dacht daar anders over. Hij pakte m'n telefoon, schreeuwde in m'n gezicht en gooide m'n telefoon kapot tegen de muur. Dat is 1. 2, ik ben heel vaak geslagen door m'n vader, hij had ook altijd ruzie met mijn broer en zus, en er is geen sprake van alcohol of drugs. Mijn zus is al een keer weggelopen, en had haar koffers gepakt. Nu mijn zus het huis uit is besef ik hoe erg ik haar mis. Het lijkt alsof alles nu op mij neer komt. Ik voel me gewoon niet veilig in m'n eigen huis, en het liefst ontwijk ik m'n vader ook. 3, Mijn ouders halen altijd te internetstekker (wifi) eruit als ze gaan slapen, waarom weet ik ook niet. Maar ik was gisteren echt in een belangrijk gesprek, dus deed ik hem er voor 5 minuten in. Mijn vader werd helemaal woest en schreeuwde om 1 uur snacht's dat ik dat ding eruit moest halen. Ik ben huilend in slaap gevallen.. echt. Net, wouden ze een nieuwe lamp ophangen maar er lag een make-up tasje op de grond, en die was open. Mijn vader liet een schroefje vallen, en begon heel m'n kamer af te zoeken. Komt 'ie bij m'n make-up tasje en valt alles eruit, heel m'n vloer onder de make-up, dus ik zeg; Nou bedankt.. zegt ie; 'maar dat kunnen we ook anders doen.' Begint 'ie alles bij elkaar te rapen, en gooit ie het in de prullenbak.. like, wtf. Hij heeft me zovaak geslagen, dat ik tegen mijn moeder heb gezegd dat als ie het nog een keer zou doen, ik naar de politie zou stappen.

    Sorry, maar dit moest er gewoon uit. Bedankt als jullie het hebben gelezen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dat ken ik maar al te goed..

    hebben wij hier thuis ook gehad maar toen is mijn vader naar een instelling gegaan, het gaat nu veel beter omdat hij nu ook bijgewerkte pillen krijgt c:


    The artist is the kid that survived.

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee, dit vind ik niet kunnen. En ik hoop dat je serieus naar de politie stapt. Waar is je zus dan heen?


    None but ourselves can free our minds.

    wtf soet jouw moeder eraan dan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ga naar de politie alsjeblieft.
    Het valt me wel op dat ik in je hele verhaal je moeder niet tegen kom, helpt ze je wel? Houdt ze je vader tegen? Of slaat hij haar ook? Want dat kan volgens mij ook nog uitmaken bij de politie, but I'm not sure.
    In ieder geval, je kan altijd je problemen bij me kwijt; pb of gb. Succes!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je kan misschien ook eens contact opnemen met je zus? Je staat hier niet alleen voor, zij weet ook wat je op dit moment meemaakt want zij is er immers voor gevlucht. Samen kunnen jullie hulp gaan zoeken, bij de politie, jeugdzorg of waar dan ook.
    Maar je hebt wel echt hulp nodig bij dit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Tears are words the heart can't say.

    Wow, heftig. Ik vind zoiets echt niet kunnen. Je kan denk ik het beste naar de politie gaan. Wachten tot het nog een keer gebeurd lijkt me niet slim, want misschien is het dan zelf wel erger. Veel succes! ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    kun je niet bij je zus gaan? Ik weet niet hoe oud je precies bent, maar dat kan al een tijdelijke oplossing zijn zodat je tenminste veilig zit. Zoals de anderen al zeiden, naar de politie gaan en een klacht neerleggen tegen die man. Als ik jou was, zou ik echt zo snel mogelijk mijn biezen pakken voor het nog verder escaleert.

    ik ken de rol van jouw moeder niet in dit verhaal, maar oftewel zal je ze volgen, oftewel daar blijven. Laat de keuze aan haar en maak geen beslissingen gebaseerd op haar, kies voor jezelf.

    Het is uiteraard niet makkelijk om zomaar weg te stappen van je vader (ik heb er ervaring me, helaas) maar in the end is het veel beter om nu op te stappen dan hem nog een kans te geven, want die zal hij misbruiken, helaas.

    heel veel sterkte, als je vragen wilt, of iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt, mag je mij altijd pb'en of gb'en :) sterkte! en hug xx


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doet je moeder niks?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Life is full of fake people