• Ik vind het heel moeilijk om het erover te hebben, maar het word me gewoon echt teveel..
    Ik heb nooit een goede band met mijn vader gehad en daar zijn genoeg redenen voor. In de eerste had ik een nieuwe telefoon, en daar kreeg ik een abo bij, ik had maar 100 smsjes en ik had vanaf het begin al aangegeven dat dat veel te weinig was voor me. Ik ging er zohard overheen dat we een dikke rekening thuis kregen, ik had er echt spijt van maar mijn vader dacht daar anders over. Hij pakte m'n telefoon, schreeuwde in m'n gezicht en gooide m'n telefoon kapot tegen de muur. Dat is 1. 2, ik ben heel vaak geslagen door m'n vader, hij had ook altijd ruzie met mijn broer en zus, en er is geen sprake van alcohol of drugs. Mijn zus is al een keer weggelopen, en had haar koffers gepakt. Nu mijn zus het huis uit is besef ik hoe erg ik haar mis. Het lijkt alsof alles nu op mij neer komt. Ik voel me gewoon niet veilig in m'n eigen huis, en het liefst ontwijk ik m'n vader ook. 3, Mijn ouders halen altijd te internetstekker (wifi) eruit als ze gaan slapen, waarom weet ik ook niet. Maar ik was gisteren echt in een belangrijk gesprek, dus deed ik hem er voor 5 minuten in. Mijn vader werd helemaal woest en schreeuwde om 1 uur snacht's dat ik dat ding eruit moest halen. Ik ben huilend in slaap gevallen.. echt. Net, wouden ze een nieuwe lamp ophangen maar er lag een make-up tasje op de grond, en die was open. Mijn vader liet een schroefje vallen, en begon heel m'n kamer af te zoeken. Komt 'ie bij m'n make-up tasje en valt alles eruit, heel m'n vloer onder de make-up, dus ik zeg; Nou bedankt.. zegt ie; 'maar dat kunnen we ook anders doen.' Begint 'ie alles bij elkaar te rapen, en gooit ie het in de prullenbak.. like, wtf. Hij heeft me zovaak geslagen, dat ik tegen mijn moeder heb gezegd dat als ie het nog een keer zou doen, ik naar de politie zou stappen.

    Sorry, maar dit moest er gewoon uit. Bedankt als jullie het hebben gelezen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Alsof Jeugdzorg een leuke plek is om te wonen.. Ik had ook zo'n probleem als het jouwe, maar de politie kan er echt weinig aan doen en Jeugdzorg heeft alleen maar een ander huis om je aan te bieden, wat ook géén pretje is en sowieso een half jaar wachttijd heeft. Ik zou gewoon je kalm houden en sparen tot je uit huis kunt.

    Bel de kinderjongerenlijn of hoe dat ook heet.
    Politie is ook een optie, want serieus hij gaat tever.
    Kind en gezin kan ook denk ik

    wens je je vader serieus de hell toe.

    Ga bij vriendinnen intrekken for now


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als je naar jeugdzorg gaat of naar de politie, zal het lastig worden in het begin, maar voor jou is het veiliger. Want als je pa je meerdere keren slaat, dan is dat echt niet goed.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    DarkSavior schreef:
    1 woord: Politie.


    26 - 02 - '16

    Ik raad je om naar de politie te gaan, er over te praten met een familie lid (niet je moeder, broer, zus) en de kindertelefoon. Ook zou ik als ik jou was aan familie vragen of je daar niet een paar dagen of een week kan lgeren of langer natuurlijk maar dit kan niet. Je voelt je niet veilig dus moet je ergens heen waar je, je wel veilig voelt.


    Physics is awesome

    als je naar jeugdzorg gaat plaatsen ze je waarschijnlijk meteen uit huis.. je kan beter aangifte doen, maar je moet wel bewijs hebben he'? dus denk je dat je moeder wel wilt meegaan naar de politie?

    GIRLxWRITER schreef:
    als je naar jeugdzorg gaat plaatsen ze je waarschijnlijk meteen uit huis.. je kan beter aangifte doen, maar je moet wel bewijs hebben he'? dus denk je dat je moeder wel wilt meegaan naar de politie?


    Na een half jaar/jaar en dan ook alleen maar als het héél ernstig is en ik denk ook dat je wilt dat je vader opgepakt word?

    Jezus, dit is ook niet best. Mijn vader heeft ook zo zijn buien, maar hij zal me niet aanraken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Phootos schreef:
    Ga naar de politie. Dit kan toch niet meer.
    Het is je vader, maar dan nog. Je zus is weg gelopen dat zegt toch ook al iets.
    Ik zou zeggen : wacht niet meer tot de volgende keer. Zeg het nu. Dat mag toch niet nog eens gebeuren!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jeugdzorg of politie.
    Maar ik denk dat dat al duidelijk was in dit topic.

    Nee, dit vind ik niet kunnen. En ik hoop dat je serieus naar de politie stapt. Waar is je zus dan heen?


    Pretty is just a pretty word.

    Jieber schreef:
    Ik zou niet wachten voor nog een keer.
    Ik zou gelijk naar de politie stappen, vader of niet.
    Dat kan gewoon niet.


    Pain is weakness leaving the body.

    Serieus, wat jouw vader doet slaat er nergens op. Ik ben blij dat mijn vader me zo nooit behandelt, al heeft hij soms zijn dagen en botst het dan, ondanks dat hebben we een goede band, maar jouw verhaal is echt 'indrukwekkend'.

    Zoals iedereen hier zegt: zoek hulp, stap naar de politie. Wat je ook wilt doen, maar blijf er niet mee zitten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”