• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    3300? Ha echt heel erg veel respect voor jou als je dat vol blijft houden tot het einde, maar als je zo door gaat ben je wel in 15/16 dagen klaar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoe noem je het nou als mensen uit de buurt van China, Japan, Korea enzo komen>


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aziaten.


    Your make-up is terrible

    Jajajajajjaja oh dankje mijn redding, ik kon niet meer op het woord komen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    3300? Ha echt heel erg veel respect voor jou als je dat vol blijft houden tot het einde, maar als je zo door gaat ben je wel in 15/16 dagen klaar.


    Het is voor de eerste week alleen eigenlijk. Acht augustus vertrek ik naar Amerika en ik ben bang dat ik dan de eerst twee weken niet meer echt aan schrijven toe kom. Moet me aanpassen en zo en over de cultuurshock heenkomen (blijf er een jaar). Het valt dus mee met het aantal woorden. Ik was toch allang begonnen met mijn verhaal.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oh dat is nog best slim eigenlijk, en waarom als ik vragen mag ga je naar Amerika?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh dat is nog best slim eigenlijk, en waarom als ik vragen mag ga je naar Amerika?


    Omdat dat leuk is :3
    Nee, ik ga een jaar high school doen daar. (: Ik ben geslaagd en weet ondertussen wat wil gaan studeren (waarschijnlijk), maar in de vierde wist ik dat nog niet en ik was op zoek naar een oplossing. En toen kwam ik op het idee om een jaar weg te gaan. Dus een jaar een andere cultuur opsnuiven en nogmaals het examenjaar, hoera :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oh dat klinkt best wel heel erg geweldig. Persoonlijk zal ik echt nooit naar Amerika gaan om te studeren omdat ik me op de een of andere manier echt dooderger aan het accent van de meeste Amerikaanse mensen.
    Arghh je stuurt wel een kadootje op toch?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh dat klinkt best wel heel erg geweldig. Persoonlijk zal ik echt nooit naar Amerika gaan om te studeren omdat ik me op de een of andere manier echt dooderger aan het accent van de meeste Amerikaanse mensen.
    Arghh je stuurt wel een kadootje op toch?


    Is het ook. Al ben ik zo zenuwachtig en bang als de pest. Hahaha, is ook best erg. Brits is veel leuker, maar ik wilde niet in Europa blijven. x)
    Eh, ik stuur wel een virtueel ansichtkaartje. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oehh leuk ;D trouwens al bijna 1000 woorden als ik het goed heb geteld


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Yes, bij mij gaat het lekker! 8D


    Your make-up is terrible

    1650 woorden. En nu ga ik slapen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zit nu iets over de 2.000 woorden. Ik ga kijken of ik de 3.000 nog kan halen vannacht :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ow ja dat was ik nog even vergeten melden. Ik heb me dan ook maar aangemeld. 8D
    Halissa met you steal my heart :3
    Maar iig schrijf ik er ook nog SA's bij tussendoor en zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik stop nu, 1200. Ik schrijf straks wel voort, als ik uitgerust ben. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.