• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Austen schreef:
    Oké, bij 10k stop ik wel, denk ik. Nog 3k te gaan! [:

    Haha, jij wil het deze week afhebben? :'D Wel knap, zeg, dat je zoveel in één keer schrijft.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Haha, jij wil het deze week afhebben? :'D Wel knap, zeg, dat je zoveel in één keer schrijft.

    Nee. (': Maar ik schrijf gewoon door, want ik weet dat ik het anders niet haal.


    comfort in c h a o s

    10k! [:


    comfort in c h a o s

    Hoe zit het trouwens met de rest, hebben jullie al verder geschreven?


    Ex astris, sciencia

    Ik zit net op 2000 terwijl ik er vandaag minimaal 3333 geschreven zou moeten hebben, dus ik ga het denk ik niet redden :$


    First things first, but not necessarily in that order

    Bronte schreef:
    Hoe zit het trouwens met de rest, hebben jullie al verder geschreven?


    Ik zit aan 1924 en ben gestopt. Heb niet eens veel voor de laptop gehangen, want ik zat meer os te kijken en buiten dan iets anders.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lovelydemon schreef:
    Ik zit net op 2000 terwijl ik er vandaag minimaal 3333 geschreven zou moeten hebben, dus ik ga het denk ik niet redden :$

    Je moet er maar 1600 ofzo schrijven per dag, dat weet je toch?


    Ex astris, sciencia

    9.699 voor het moment, trouwens.
    En, een kleine sneak peak van mijn story die ik bij op NaNoWriMo ga zetten. Might mention dat het hoofdpersonage elf is en net iets heeft laten lezen aan zijn vader:

    Ik gaf het boekje terug aan papa. “Is dit beter?” Papa las het opnieuw en knikte.
    “Stukken beter, jongen.”
    Ik hoorde hoe Michael zuchtte en zag hoe hij met zijn ogen rolde.
    “Ik dacht dat je geen schrijver was?” vroeg hij. “Nu ben je ineens een en al schrijven. Wat wil je nu, een ovatie? Aandacht? Of dat iedereen zegt hoe goed je bent? Zeg het me, William. Want je gaat het niet lang volhouden, dat zeg ik je.”
    Kwaad keek ik mijn broer aan, die enorm geërgerd naar de televisie aan het zien was.
    “Jij weet niet hoe het is om iets te hebben wat je graag doet!” zei ik, rustig beginnend, mijn toon defensief. “Je weet niet hoe het is om iets te willen, want je gaat nooit ergens voor. Hoe zou jij dan kunnen snappen wat ik zou willen? Het enige wat ik wil, is schrijven. En ik wil mezelf verbeteren, want ik weet dat ik er nog lang niet ben. Jij begrijpt dat niet, want jij hebt geen passies, geen dromen. Je hebt alleen Allison en voor de rest hou je van niets. Als je ooit je passie hebt gevonden, zal ik eens hetzelfde zeggen, eens zien hoe jij reageert!”
    “Ach, hou jezelf geen blaasjes voor. Ik weet wel dat je weer eens wat aandacht wilt, daarom ben je toch ook met dat verhalen vertellen begonnen? Krijg je daar niet genoeg aandacht meer mee en hunker je nu naar wat aandacht, is dat het? Wel ik ben het beu!”
    “Nee, ik wil geen aandacht!” riep ik nu. “En denk wat je wilt! Het maakt mij niet uit wat je er van denkt!”
    Naar het einde toe werd ik enorm heel wat kwader en riep ik bijna. Ik klemde mijn notitieboekje dicht tegen me aan en liep toen naar mijn kamer, de deur hard in het slot gooiend.


    Ex astris, sciencia

    Is het erg dat ik al 22 K heb? :X

    Ik heb deze story al op Q staan en ik heb zonet alles aangepast/verbeterd. Nu heb ik 22 K en zit ik in de helft van het verhaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bronte schreef:
    (...)
    Je moet er maar 1600 ofzo schrijven per dag, dat weet je toch?


    Weet ik, mar ik ga de 17e op vakantie, dus ik heb veel minder dagen...


    First things first, but not necessarily in that order

    Frodo schreef:
    Is het erg dat ik al 22 K heb? :X

    Ik heb deze story al op Q staan en ik heb zonet alles aangepast/verbeterd. Nu heb ik 22 K en zit ik in de helft van het verhaal.

    Je mag alleen de woorden die je nu pas erbij aan hebt geschreven tellen. Aanpassen en verbeteren telt niet

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 18:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Je mag alleen de woorden die je nu pas erbij aan hebt geschreven tellen.


    Maar ik ben 12 dagen in Augustus weg, vandaar dat ik zoveel al heb geschreven


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn cabin suckt weer, net zoals in Juni .__.

    Buttzville schreef:
    Mijn cabin suckt weer, net zoals in Juni .__.


    Why?


    First things first, but not necessarily in that order

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar ik ben 12 dagen in Augustus weg, vandaar dat ik zoveel al heb geschreven

    Dus, dat is technisch gezien voor dertien dagen aan tekst?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:01 ]


    Ex astris, sciencia