• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Emrys schreef:
    (...)
    Al bijna klaar voor vandaag dan ;3

    Ja, nu officieel klaar. :3


    comfort in c h a o s

    Ik heb er al 2893, maar ik heb een beetje vals gespeeld, ik was eerder al begonnen namelijk en een deel daarvan had ik al als eerste hoofdstuk. Dit is een wat ouder idee, maar ik liep na het eerste hoofdstuk dus vast, heb ik wel vaker, en een week terug kreeg ik ineens een idee voor hoe het verder moest. Om nou dat eerste hoofdstuk dan te deleten vind ik ook onzin eigenlijk, dus toen het begon heb ik gewoon daaraan verder geschreven xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik had al tienduizend woorden van het verhaal waar ik nu aan schreef, was origineel het idee van NaNo 2011 maar nu heb ik alles verwijdert en ben ik beter aan het schrijven, aangezien ik de vorige keer mezelf helemaal vast geschreven had -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben al klaar voor vandaag!


    Your make-up is terrible

    2146 :)


    Ex astris, sciencia

    2457, en nu heb ik even geen zin meer.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga zo beginnen met schrijven :3

    1.667 words :'D

    Ja, ik doe het gewoon gelijk het liedje en voor vandaag heb ik er al precies 1.667 geschreven!

    Succes iedereen, hang in there!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik verander mijn titel in 'For better or worse'


    First things first, but not necessarily in that order

    Frodo schreef:
    1.667 words :'D

    Ja, ik doe het gewoon gelijk het liedje en voor vandaag heb ik er al precies 1.667 geschreven!

    Succes iedereen, hang in there!


    Augustus heeft 31 dagen, terwijl November er maar 30 heeft, daarom hoef je nu maar 1613 woorden per dag te schrijven en niet 1667 (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    3.107 [:


    comfort in c h a o s

    Lovelydemon schreef:
    Ik verander mijn titel in 'For better or worse'

    Ik zal het veranderen (:
    (Is het niet for better or for worse? Dat is naar mijn weten de "officiële" versie)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Augustus heeft 31 dagen, terwijl November er maar 30 heeft, daarom hoef je nu maar 1613 woorden per dag te schrijven en niet 1667 (:

    Ze zegt toch dat ze zoals in het liedje doet? In het eerste topic had ik een liedje gepost- of was dat in dit topic?- dat voor november was geschreven, dus 1667 woorden.
    -Ik heb het gevoel dat dit aanvallend klonk, maar zo is het niet bedoeld-


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ze zegt toch dat ze zoals in het liedje doet? In het eerste topic had ik een liedje gepost- of was dat in dit topic?- dat voor november was geschreven, dus 1667 woorden.
    -Ik heb het gevoel dat dit aanvallend klonk, maar zo is het niet bedoeld-


    Ja klopt, maar ik dacht, ik meld 't even (:
    Neehoor, daar kan ik wel tegen ;p


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)
    Ik zal het veranderen (:
    (Is het niet for better or for worse? Dat is naar mijn weten de "officiële" versie)


    Nope, zonder de for, vond ik wat beter klinken. Naar mijn weet kan het allebei, in sommige gevallen (A)


    First things first, but not necessarily in that order