• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Lol, ik weet wel dat ik nu zin heb om te roken haha. x'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    [Lol, ik weet wel dat ik nu zin heb om te roken haha. x'D]

    [Ik ook en dat ga ik ook zo doen. xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Beter?" vraagt hij grinnikend. "En krijg jij nu niet ook zin om te roken?" vraagt hij dan aan het meisje dat naast hem zit en prikt haar in haar zij.
    "Hm, ja." antwoord ik kort af nadat ik een trekje heb genomen en even naar de rook die omhoog kringelt kijk. Ik haal mijn hand door mijn stijle blonde haar zodat het niet voor mijn gezicht gaat handen en werp een blik naar de donkere lucht en dan om me heen. Het zagende gezeur over verkenning is lichtelijk tot me doorgedrongen. Ik besef me plots dat we hier wel eens kunnen vastzitten tot één of andere genie ons hier vandaan kan halen. Nou, laat de rest maar lekker op verkenning gaan, ik zit hier wel lekker...


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    [Ik ook en dat ga ik ook zo doen. xd]

    Haha, dat is nu precies wat ik aan het doen ben. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Haha, dat is nu precies wat ik aan het doen ben. (':

    [Wij dus ook xd]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter

    "Hm, ja." zei ze een beetje kortaf. Ik keek haar aan. "Nog een beetje chagrijnig Sage?" vroeg ik lachend, "Want dan moet je maar harder trekken aan je sigaret en dieper inademen." Ik keek een beetje ongeïnteresseerd naar de mensen die een discussie hadden tussen wel of niet verkennen. "Ik zit wel lekker hier, hun mogen dat wel." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Nog een beetje chagrijnig Sage?" vraagt hij lachend en ik werp hem een dodelijke blik toe. "Want dan moet je maar harder trekken aan je sigaret en dieper inademen." Ik trek een wenkbrauw op en vraag me af of hij enig idee heeft hoe slecht en verkeerd dat wel niet klinkt.
    "Ik zit wel lekker hier, hun mogen dat wel." zegt hij lachend.
    "Natuurlijk." zeg ik en neem nog een trekje waardoor ik wat later antwoord. "Ik wacht wel tot we weer terug gaan."


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ik knikte. "Ik ook, hopelijk gaan we snel weer terug of naar de goede demention want ik heb geen zin om hier te blijven." Ik keek om me heen. "Er is hier alleen maar bos. Wie weet wat daar allemaal inzit."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Hij knikt. "Ik ook, hopelijk gaan we snel weer terug of naar de goede dimension wantik heb geen zin om hier te blijven. Er is hier alleen maar bos. Wie weet wat daar alemaal inzit." Ik kijk even om me heen en frons.
    "Watje." mompel ik zacht. "Kom op, misschien zit er wel een uil in of erger, helemaal niets! Het is donker, daar word je gewoon bang van denk ik."


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Watje." mompelde ze zacht. "Kom op, misschien zit er wel een uil in of erger, helemaal niets! Het is donker, daar word je gewoon bang van denk ik." Ik begon hard te lachen. "Ik heb nooit gezegd dat ik bang ben. Ik wil alleen zeggen dat hier compleet andere dieren en wezens kunnen leven dan in onze dimensie." Ik begon te grijnzen. "Misschien zijn de muizen hier wel één meter groot en gemuteerd."

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik had de hele voorstelling van de Gup en het onuitstaanbare meisje die blijkbaar Sage heette gevolgd en ik vond het wel goed entertainment.
    Ze gingen roken en Damien vroeg als ik geen zin had in een sigaret. Ik lachte even, 'Hey, ik kan me wel beheersen.' zei ik toen terwijl ik nonchalant mijn schouders ophaalde. 'Amber.' zei ik toen tegen het meisje.
    Jack wou blijkbaar ontsnappen en ik moest een grijns even inhouden. 'Eigenlijk.' begon ik toen en keek om me heen. 'Wil ik de boel ook wel even verkennen.' Ik stond op en pakte mijn zaklamp. 'Iemand interesse om mee te gaan?' vroeg ik toen en pakte mijn tas.
    Ik zag een pad opkomen en glimlachte, mooi. Mijn blik gleed langs iedereen, negen mensen en nog steeds vroeg ik me af waarom ze hier aan meededen. Ik had totaal geen zin om hier maar te blijven zitten en wachten tot hij het ooit had gemaakt. Zijn nonchalantheid beviel me ook niet, ik bedoel maar. Wat voor wetenschapper zegt dat hij de machine zo wel maakt als we vast zitten in een één of andere dimensie waar je geen hand voor ogen ziet en niet weet wat er wel of niet kan gebeuren.
    Mij maakte het geen ene boel uit. Ik ben weg van thuis en dat was al goed genoeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Ik heb nooit gezegd dat ik bang ben. Ik wil alleen zeggen dat hier compleet andere dieren en wezens kunnen leven dan in onze dementie." zegt hij met een grijns. "Misschien zijn de muizen hier wel één meter groot en gemuteerd." Ik schud afkeurend mijn hoofd.
    "Jongens... droom lekker verder." Plots begint het meisje naast hem te praten.
    "Amber." zegt ze. Ik knik even kort naar haar. Ze praat wat en ik negeer het. Ze gaat met haar zaklamp op weg en ik zucht geïrriteerd. Als hier inderdaad iets engs rondloopt, vind het die Amber bijna meteen.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Jongens... droom lekker verder." Nadat Sage dat gezegd had ging Amberlynn ervan door. "Nou, misschien droom ik wel niet. We zullen het snel genoeg zien met Amber." zei ik lachend en keek Sage uitdagend aan. "Word je al bang?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ik heb mijn persoontje aangepast , ze is nu een moordmachine :p
    zijn ze al in die dimensie? dan kan Aimee ze ff bekijken]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sage Evangeline Clark

    "Nou, misschien droom ik wel niet. We zullen het snel genoeg zien met Amber." zegt hij lachend met een uitdagende blik in zijn ogen. "Word je al bang?" Ik schud gelijk mijn hoofd.
    "Nee, want er is niets. En daarbij, als er wel iets is zal het Amber wel gelijk pakken. Makkelijk doelwit met die zaklamp." Ik knik even haar richting in en neem een trekje van mijn sigaret.


    Your make-up is terrible