• Ik wil graag weten wat jij vind over de mode van nu. Ik persoonlijk ben gek op de mode van nu.

    Likes : vestjes van de H&M die je open kan dragen, skinny jeans, veel te groote blousjes, enkellaarsje, jurkjes uggs! maar het leukste van alles vind ik het combineren er van.

    Maar ook ik heb een paar min punten aan de mode van nu.

    don't likes : de veelste wijde broeken, hoge rokken, merk kleding zoals bjorn en borg. Sorry voor de mensen die dat soort merk kleding wel kopen maar ik vind het egt niet mooi en ten tweede veelste duur.

    mijn mening hoe jullie denken over de mode van nu


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Uggs zij net pantoffels.
    Björn Borg is alleen maar om het merk, en niet eens mooi.
    Sommige laarzen lijken gewoon echt op paardrijlaarzen.
    Iedereen heeft altijd de hele H&M collectie.

    Wat je over die BB schoenen zegt.... En bedankt hoor -____-'

    Ik vind ze vet en laat me er gewoon lekker op lopen ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    mijn moeder heeft me gekillt omdat ik all stars heb gekogt ¬¬

    ze haat all stars
    heb ik weer en ik hou van de weide skater broekn én de skinny's dus :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Wat je over die BB schoenen zegt.... En bedankt hoor -____-'

    Ik vind ze vet en laat me er gewoon lekker op lopen ;).

    Ik zei niks over BB schoenen, ik bedoelde het merk in het algemeen. Ik hou er niet van, maar jij mag het van mij dragen hoor. Ieder zijn mening.


    blame the bully.

    (...)
    Ik zei niks over BB schoenen, ik bedoelde het merk in het algemeen. Ik hou er niet van, maar jij mag het van mij dragen hoor. Ieder zijn mening.

    Oke sorry dan is het goed ;).

    Dan heb ik je weet fout begrepen.

    Nouja mijn fout. niks aan te doen ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    I hate IT!!!!
    OVERAL WEMO's!!!!
    het is helemaal in om "emo" te zijn je vind in elke winkel strikjes en die shit
    en iedereen zegt maar da ie emo is omdat ie felle kleuren handschoentjes en vans draagt!!


    DE real Emo's are gone!
    kijk ik háát wemo's met hun h&m kleding en HK speltjes

    damn dit is niet om mense uit te schelden
    maar je bent egt fuckt up nep als je met
    die strikjes, hello kitty , "ïk ben emo"
    rage meedoet!

    als je daarvoor al was dan is het anders
    hiervoor wist niemand wat emo was!

    I want that time back!

    ik heb een eigen style die eerder gothic en/of sk8er is dan EMO!!

    en tóg word ik door IEDEREEN uitgemaakt voor emo
    soms voor de grap maar dan denk ik wtf ik ben niet nep!

    (er zijn maar 2 egte emo's op sgool, Okee een scene-queen maar die zijn níét fake die waren al heellang zoals ze zijn! (een zit in de 4e ander in de 3e)

    neem iets van mij aan ga niet plots emo worden ofzow want iedereen gaat je op den duur fake vinden


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    like; ik weet niet eens hoe het met de mode op dit moment zit, dat zegt neem ik aan wel genoeg?
    het enige dat ik weet is dat ik gek word van al die huppels op mn school die telkens allemaal hetzelfde shirtje/truiding aanhebben -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I hate IT!!!!
    OVERAL WEMO's!!!!
    het is hele ( .. en alles ertussenin .. )
    neem iets van mij aan ga niet plots emo worden ofzow want iedereen gaat je op den duur fake vinden

    AMEN.
    Mensen verstaan echt foute dingen onder emo >.<"
    Onder andere HK, Strikjes, ToHo, cupcakes en de hele fluffyzooi. Echt írritant.
    Ik ging vandaag winkelen op zuidplein. gewoon 2 uurtjes. Meer dan 5 wemos gezien ;-S Tweering.


    Mew <3

    ik haat uggs (volgens mij gewoon een andere naam voor uggly xD).
    ik vind van die truivestjes niet echt lelijk, maar zou er echt nooit één aandoen (veel te truttig).
    en volg zeker niet de mode xD. en ik lief wijde broeken!

    Aangezien ik nu de laatste tijd harder naar de mode groei in plaats van Urban ( Weet niet hoe eigenlijk ) vind ik de mode wel erg mooi. Zowel voor meiden als voor mannen. Alleen het moet niet te overdreven zijn. Bijvoorbeeld als huppel of mannelijke vorm van huppel.

    Zo heb ik nu heel modern haar ( Winter 2008 ) Zwarte Jack & Joness jas met bruine bondkraag en Bjorn Borg schoenen. Allemaal volgens de nieuwste mode.

    Daarbij draag ik veel mode shirtjes de laatste tijd en Bjorn Borg onder een heupbroek voor mannen natuurlijk. Niet dat ik ermee opschep maar gewoon een klein randje boven me broek uit. Niet dat je de halve boxer kan zien. En draag ook veel de merken Jack & Jones, Diesel, Levi's en G-Star enzo.

    Ik draag die Basketball Cap eigenlijk niet meer. Hij staat nu puur voor de sier in mijn kamer.

    Het enigste wat ik nu wel aan urban doe zijn die HOODIE vesten ;).

    Dus kortom: De mode vind ik zekers wel mooi als mensen maar niet te overdrijven. Ik zoe ook errug veel aan mijn uiterlijk om er goed uit te zien ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)

    van die overgrote misvormde pantoffels [in de vorm van laarzen]


    hmmm niet alle uggs zijn misvormd. Er zijn een hoop verschillende uggs en er zijn ook een hoop leuke bij.

    sommige dingen zijn wel leuk. (:
    alleen ugg's vind ik echt lelijk en björn borg ook. x'D


    AAP

    Ik weet niets van mode & het boeit me ook niets! Ik draag wat ik wil & dat hoeft van mij niet in de mode te zijn. Ik zie heel veel meisjes tegenwoordig met skinnyjeans. JAKKES! Die dingen zitten ZO strak xD! Ze zijn wel leuk, btw.


    Life is hard and then we die